Ingyenes szeminárium KKV vezetőknek

Madách Trade Center, A épület

1075 Budapest, Madách Imre út 13-14.,
MiniCRM Előadóterem (5. emelet, balra).

Jelentkezem

Még nem késő megismerkedni a CRM alapokkal

Egyre több KKV vezető modernizálja folyamatait Magyarországon is. Jobban értékesítenek, gyorsabban reagálnak, hatékonyabban dolgoznak és magasabb ügyfélelégedettséget érnek el ugyanannyi emberrel. A jó hír: ez bárki számára elérhető, a meglévő tudás birtokában. Ha még nem ismerkedtél meg a CRM alapjaival, ne halogasd, csatlakozz több mint 3000 résztvevőnkhöz ingyenes képzésünkön.

Már 1800+ KKV modernizálta cégét a módszereinkkel.

telekom ravak perfect nails borhalo doklist

A CRM már nem a jövő, hanem a jelen

CRM használat aránya értékesítéssel foglalkozó cégek között

Miről lesz szó a szemináriumon?

  • Hogyan tedd magad helyettesíthetővé?
  • Hogyan legyél főnök helyett vezető?
  • Hogyan kerüld el, hogy halálra dolgozd magad?
  • Hogyan javíthatod céged versenyképességét?
  • Hogyan találd meg az egyensúlyt a munka és a magánélet között?
  • Hogyan old meg a munkaerőhiány problémáját?
  • Hogyan legyen profi, sikeres céged?
  • Hogyan hagyhatod nyugodt szívvel a cégét az utódodra?

A CRM már nem a jövő, hanem a jelen

3 óra alatt ingyenesen elsajátíthatja azt a technikát, ami másoknak évekbe telik.

  • Regisztráció
  • 2. blokk (90 perc) - A 10 lépéses technika, ami rendszert visz a cég életébe
  • 3. blokk (15 perc) - Szünet
  • 4. blokk (90 perc) - Hogyan működik mindez a gyakorlatban?

Egerszegi Krisztián

MiniCRM Zrt. cégvezető

Csatlakozz elégedett résztvevőinkhez

"A workshopon megtudtam, hogyan tudunk minél sikeresebben ügyfeleket találni és külön adatbázisba rendezni. Jobban koncentrálunk a VIP célcsoportra, akik felé ezentúl több erőfeszítést kell tennünk. Végre tudjuk kivel érdemes ténylegesen foglalkozni a biztos nyereség elérése érdekében. Azoknak ajánlom a MiniCRM workshop-ot akik szeretnének minden felmerülő kérdésére kimerítő választ kapni.”

Sajó Dániel
Strausz Kft.

"Rengeteg hasznos információt hallottunk, és érthetően magyaráztak el mindent. Rendkívül egyszerű a program használata, és megoldást nyújt rengetegféle problémára. Most már egyértelmű számomra, hogyan kell jobban odafigyelni a vevőkre és, hogyan lehet őket megfelelően rangsorolni.”

Nyitrai Lili
Mikorsat Kft.

"Kiemelten fontos a vevők csoportosítása, de nem ez volt a leglényegesebb információ, amit megtudtam a rendszerről. A legnagyobb segítég, hogy a rendszer a csoportosításnak köszönhetően, hogyan automatizálja azt, hogy nekem kivel kell foglalkoznom. Ezmegkönnyíti a mindennapi munkámat, és ezentúl másra fordíthatom a figyelmemet. Mindenképp bevezetek ügyfélkezelő rendszert.”

Baranyai Dávid
Budapest Higénia Kft.

A legfontosabb tudnivalók még egyszer

Madách Trade Center, A épület

1075 Budapest, Madách Imre út 13-14.,
MiniCRM Előadóterem (5. emelet, balra).

Jelentkezzen most!

Jelenleg még nincs kitűzve új időpont.