MiniCRM Workshop

INGYENES SZEMINÁRIUM KKV VEZETŐKNEK

Madách Trade Center, A épület

1075 Budapest, Madách Imre út 13-14.,
MiniCRM Előadóterem (5. emelet, balra).

(szerda)
09:00 - 12:30

Még nem késő megismerkedni a CRM alapokkal

Egyre több KKV vezető modernizálja folyamatait Magyarországon is. Jobban értékesítenek, gyorsabban reagálnak, hatékonyabban dolgoznak és magasabb ügyfélelégedettséget érnek el ugyanannyi emberrel. A jó hír: ez bárki számára elérhető, a meglévő tudás birtokában. Ha még nem ismerkedtél meg a CRM alapjaival, ne halogasd, csatlakozz több mint 3000 résztvevőnkhöz ingyenes képzésünkön.

Már 1424 KKV modernizálta cégét a módszereinkkel.

A CRM már nem a jövő, hanem a jelen

CRM használat aránya értékesítéssel foglalkozó cégek között

Forrás: LinkedIn State of Sales

Miről lesz szó a szemináriumon?

  • Hogyan tedd magad helyettesíthetővé?
  • Hogyan legyél főnök helyett vezető?
  • Hogyan kerüld el, hogy halálra dolgozd magad?
  • Hogyan javíthatod céged versenyképességét?
  • Hogyan találd meg az egyensúlyt a munka és a magánélet között?
  • Hogyan old meg a munkaerőhiány problémáját?
  • Hogyan legyen profi, sikeres céged?
  • Hogyan hagyhatod nyugodt szívvel a cégét az utódodra?

A szeminárium programja

3 óra alatt ingyenesen elsajátíthatja azt a technikát, ami másoknak évekbe telik.

Regisztráció
2. blokk (90 perc) A 10 lépéses technika, ami rendszert visz a cég életébe
3. blokk (15 perc) Szünet
4. blokk (90 perc) Hogyan működik mindez a gyakorlatban?

Egerszegi Krisztián, a MiniCRM Zrt. cégvezetője

Csatlakozz elégedett résztvevőinkhez

Átlagos értékelés: (2165 értékelés alapján)

Sajó Dániel

Strausz Kft.

A workshopon megtudtam, hogyan tudunk minél sikeresebben ügyfeleket találni és külön adatbázisba rendezni. Jobban koncentrálunk a VIP célcsoportra, akik felé ezentúl több erőfeszítést kell tennünk. Végre tudjuk kivel érdemes ténylegesen foglalkozni a biztos nyereség elérése érdekében. Azoknak ajánlom a MiniCRM workshop-ot akik szeretnének minden felmerülő kérdésére kimerítő választ kapni. 

Nyitrai Lili

Mikrosat Kft.

Rengeteg hasznos információt hallottunk, és érthetően magyaráztak el mindent. Rendkívül egyszerű a program használata, és megoldást nyújt rengetegféle problémára. Most már egyértelmű számomra, hogyan kell jobban odafigyelni a vevőkre és, hogyan lehet őket megfelelően rangsorolni. 

Baranyai Dávid

Budapest Higénia Kft.

Kiemelten fontos a vevők csoportosítása, de nem ez volt a leglényegesebb információ, amit megtudtam a rendszerről. A legnagyobb segítég, hogy a rendszer a csoportosításnak köszönhetően, hogyan automatizálja azt, hogy nekem kivel kell foglalkoznom. Ezmegkönnyíti a mindennapi munkámat, és ezentúl másra fordíthatom a figyelmemet. Mindenképp bevezetek ügyfélkezelő rendszert. 

A legfontosabb tudnivalók még egyszer

Madách Trade Center, A épület

1075 Budapest, Madách Imre út 13-14.,
MiniCRM Előadóterem (5. emelet, balra).

Megközelítés

(szerda)
09:00 - 12:30

Jelentkezzen most!

Jelenleg jelentkező nézi ezt az oldalt.