Szoftverbevezetési tanácsadó (B2B, Junior)

Szívesen dolgoznál együtt cégvezetőkkel a céges folyamataik optimalizálásán? Csatlakozz hozzánk és támogasd ügyfeleink MiniCRM-es útját!

Jelentkezz most!

Szakmai ismeretek

Határozott kommunikáció

Rendszerben való gondolkodás

Min. 1 év ügyfélkezelési tapasztalat (preferáltan B2B)

Technikai affinitás

Angol kommunikáció

Nagyon, örülünk ha

van tapasztalatod CRM/ ERP szoftver használatában, értékesítésében vagy oktatásában.

The MiniCRM Way

I enjoy the day, I experiment, I aim to have a positive impact on the world and I keep learning. I do the right thing. The right way. With the right people.

Kutyabarát munkahely

Hangulatkép

A siker nem szerencse kérdése

Kiemelten figyelünk a szakmai és személyes fejlődésre. Belső tréningek a legújabb trendek és bevált technikák alapján; egyéni és csapat kihívások; coaching.

Miért jó nálunk dolgozni?

“Ez egy sokszínű és izgalmas munkakör, amely amely gyakorlatias megoldásokra ad lehetőséget. Minden cégnek sajátos folyamatai vannak, és minden ügyfél más, így minden nap új kihívásokkal szembesülünk. A változatosság garantálja, hogy sosem unatkozunk, és mindig izgalmas marad az, amit csinálunk.”

“Te vagy a saját naptárad felelőse, önállóan dolgozol, de mégis együtt indul a nap a csapattal. Tudod, hogy egy közösség tagjaként tartozol valahova és gyakran vannak csapatépítőink is. Annak ellenére, hogy a munkádat nagyrészt önállóan végzed, soha nem fogod egyedül érezni magad”

Mi jó a csapatban?

"Szeretem a csapat hangulatát és a kollégák személyiségét. Mindig segítjük egymást, hogy megtaláljuk a legjobb megoldásokat az ügyfeleink számára. :)"

"Nagyszerű csapatunk van, mindenki tehetséges, motivált és vicces - ennél jobb kollégákat nem is kívánhatnék. Miközben keményen dolgozunk, mindig jut idő egy baráti beszélgetésre"

"Minden nap fogsz új dolgokat tanulni, és mindig meg fogod kapni a támogatást a kollégáktól. Az új ötletek elmondására is mindig van idő és tér és minden ötletet meghallgatnak. Nincs rossz kérdés."

Szerethető termék

BIX - Legjobb ügyfélélmény Díj 2020.

Tulajdonságok

  • Magabiztosság
  • Belső igény fejlődésre
  • Proaktivitás
  • Összefüggések átlátása
  • Rugalmasság

Termék bemutatása

A MiniCRM a magyar és a román piacon is jelen van. Cégünk 14 éves múltra tekint vissza, így ma már több mint 2000 magyar és román KKV használja. A MiniCRM nem csupán egy szoftver, hanem egy dinamikus partner, mely aktívan részt vesz a vállalatok fejlődésében. Rugalmasan igazodik az ügyfelek változó elvárásaihoz, és mindig készen áll arra, hogy segítse a vállalkozásokat azáltal, hogy hatékonyabbá teszi mindennapi tevékenységeiket.

Állás leírása

Nagyon fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink minél inkább ki tudják aknázni a MiniCRM rendszer által nyújtott lehetőségeket. A Szoftverbevezetési tanácsadók feladata az, hogy segítsék ügyfeleinket a MiniCRM sikeres bevezetésében és eredményes használatában.

Ahhoz, hogy ügyfeleink üzleti problémáira megoldást tudj nyújtani a MiniCRM rendszer által, elengedhetetlen, hogy átlásd az üzleti folyamatokat és összefüggéseket, magabiztosan és határozottan tudj kommunikálni cégvezetőkkel, legyen technikai affinitásod és általánosságban szeress szoftveres megoldásokat használni. Ha szívesen dolgoznál egy összetett pozícióban ahol egy, a piacon széleskörben ismert és elismert, népszerű termék bevezetésével foglalkozhatsz, csatlakozz hozzánk!

Magadra ismersz?

Nem rettent el, sőt, kifejezetten élvezed, ha magas beosztásban lévő vezetőkkel kell egyeztetned és úgy érzed, képes vagy motiválni és támogatni őket a MiniCRM rendszer sikeres bevezetésében és eredményes használatában?

Magabiztosan tudod irányítani a beszélgetéseket? Türelmes és jó hallgatóság vagy, aki jó kérdéseket tud feltenni, de nem okoz gondot számodra a nehezebb szituációk kezelése sem?

Proaktívan keresed a megoldásokat? Jól kezeled a változásokat, és szívesen támogatsz másokat is az ezek kapcsán felmerülő kihívások kezelésében?

Nem tartasz attól, hogy kezeld az előfizetések megújítását, a nagyobb csomagokra való váltást és további funkciók értékesítését?

Mit nem fogsz csinálni?

Ügyfélszerzés. A felelősséged akkor kezdődik, mikor az érdeklődő már MiniCRM ügyféllé vált.

Ügyfélszolgálat. Van külön Helpdesk csapatunk.

Szoftverfejlesztés. Minden, ami a munkádhoz szükséges elvégezhető a felhasználói felületen. A többi a fejlesztőink dolga. :)

A munkanapodat utazással tölteni. Nem számít, hogy van-e jogosítványod, mivel a konzultációk online zajlanak.

Munkavégzés

40 óra / hét munkaidő

Nyitottak vagyunk: irodai, hibrid vagy távmunka lehetőségre is

Bringabarát munkahely

A teremgarázsban lévő tárolóban biztonságban lesz a bringád.

Itt van az irodánk:

Ilyen projektek várnak rád

Utat fogsz mutatni ügyfeleinknek, hogy minél hamarabb el tudják kezdeni a munkát a MiniCRM rendszerükben.

Rendszeresen tartod majd a kapcsolatot ügyfeleinkkel stratégiai meetingek, valamint rövidebb utánkövető hívások során és segíted őket a rendszerük kialakításában.

Támogatni fogod a cégvezetőket a MiniCRM napi szintű használatának beindításában és a kollégák edukációjában.

Elő fogod segíteni, hogy ne csak a rendszer bevezetése legyen sikeres, hanem a hosszútávú együttműködés is gyümölcsözővé váljon.

Foglalkozni fogsz az előfizetésekkel kapcsolatos kérésekkel, kedvezményekkel, előfizetések megújításával, nagyobb csomagok értékesítésével, előfizetések lemondásának kezelésével.

Szorosan együtt fogsz működni több csapattal is (beleértve a training, a helpdesk és a termékfejlesztési részlegeket is) az ügyfélélmény javításának érdekében.

Szerethető munkahely

Közel 100 fős csapatunk már elég nagy, hogy céljainkat megvalósítsuk, de még elég kicsi ahhoz, hogy megmaradjon a nyitott, barátságos és támogató légkör.

Mi jó a csapatban?

"Szeretem a csapat hangulatát és a kollégák személyiségét. Mindig segítjük egymást, hogy megtaláljuk a legjobb megoldásokat az ügyfeleink számára. :)"

"Nagyszerű csapatunk van, mindenki tehetséges, motivált és vicces - ennél jobb kollégákat nem is kívánhatnék. Miközben keményen dolgozunk, mindig jut idő egy baráti beszélgetésre"

"Minden nap fogsz új dolgokat tanulni, és mindig meg fogod kapni a támogatást a kollégáktól. Az új ötletek elmondására is mindig van idő és tér és minden ötletet meghallgatnak. Nincs rossz kérdés."

Miért jó munkahely a MiniCRM?

"A technológia van előtérben, mivel IT cég vagyunk, emellett ügyfélközpontúak is vagyunk, mivel a termékünk előfizetés alapú és többféle szolgáltatást is nyújt az ügyfelek számára. Ezen kívül a cég nagyon munkavállaló-barát, mivel nekünk vannak a legjobb kollégáink, egy kitűnő HR csapat dolgozik a jóllétünkért, és még az irodánk is kutyabarát!"

"Minden nagyon szervezett, a vezetés haladó szemléletű és valóban támogató mindannyiunkkal. Összességében a MiniCRM egy remek munkahely barátságos hangulattal és fantasztikus csapatokkal."

Ajánlatunk

Az alapbéren felül teljesítményarányos mozgóbér is elérhető.

Extra szabadság a belső szabályzatunk alapján

Minőségi eszközök (Macbook, okostelefon)