BELÉPÉS
Próbálja ki ingyen     CRM Workshop

Most próbálja ki ingyen a MiniCRM-et.

Hogyan segít a cégvezetőnek?

Vegye kézbe az irányítást, és osszon ki egyszerűen feladatokat munkatársainak.


Több bevétel. Gyorsan.

Újra eladás

Adjon el annak, aki korábban már vásárolt Öntől.

Hatékony zárás

Kövesse automatikus emailekkel, munkatársi emlékeztetőkkel a kiadott árajánlatokat.

Vásárlási érték növelése, upsell

Győzze meg a vevőket a drágább termék, kiegészítő szolgáltatás előnyeiről.

Mi történik a cégében?

Ellenőrizze a riportokban, hogy milyen hatékonyan dolgoznak munkatársai: hány ügyfelük van éppen, milyen arányban és hány nap alatt zárnak egy értékesítést.


Papírmentes munkafolyamat?

Vezesse a MiniCRM-ben, hogy kivel, mikor, és mit beszélt meg. Csatoljon fájlokat (pl. ajánlatot, szerződést), és archiválja a fontos emaileket.

Tipp: A MiniCRM elérhető tablet és okostelefon böngészőjéből is.


Rendszerezett megkeresések?

Gyűjtse automatikusan a weblapjáról érkező megkereséseket. A MiniCRM rendszerezi ezeket, és értesíti a kollégákat az elvégzendő új feladatról.

Tipp: Üzemeltesse ügyfélszolgálatát a MiniCRM-en keresztül, hogy mérni tudja vevői elégedettségét.


Min dolgoznak a munkatársak?

Nyissa meg a MiniCRM-et, és a felvett emlékeztetőkből (teendőkből) azonnal látja, hogy melyik munkatársa kivel dolgozik éppen.

Tipp: Szűrjön rá egy kollégára, hogy csak a hozzá tartozó ügyfeleket és teendőket lássa.


Mikor lesz a következő tárgyalás?

Vegyen fel határidős teendőket, és vezesse az előzményeket. Így hatékonyan tudja beosztani idejét, és hónapokkal később is tudja, mi kell a következő megbeszélésre.

Tipp: Szinkronizálja a MiniCRM-et kedvenc naptárjával, hogy telefonja is emlékeztesse aktuális feladataira.


Elment egy munkatárs?

Vezesse az összes ügyfél elérhetőségeit és előzményeit a MiniCRM-ben. Így az új munkatárs zökkenőmentesen tudja átvenni az ügyfeleket, és ott tudja folytatni a munkát, ahol elődje abbahagyta.


Lassan nő a bevétel?

Ellenőrizze a riportokban, hogy munkatársai mennyit telefonálnak olyan ügyfelekkel, akikből nem lesz vevő.

Tipp: Az értékesítési folyamatokban látja, hogy a cégnek hány komoly érdeklődője van éppen.

Miért a MiniCRM?

Cégvezetőként Ön számos kihívással néz szembe. Ahogy nő a vállalkozás és az alkalmazottak száma, úgy bonyolódnak a feladatok, és könnyen eluralkodik a káosz. A MiniCRM Ön helyett figyelmezteti munkatársait a fontos feladatokra, így segít rendet teremteni a cégében.

Szabaduljon meg a sok papírtól, és táblázattól: költöztesse cégét egy átlátható, egységes rendszerbe, amiben munkatársai is könnyen tudnak dolgozni. Lássa tisztán, hogy melyik alkalmazottja mivel foglalkozik, és milyen eredményesen. Adja át kollégáinak azokat a feladatokat, amiket ők is el tudnak végezni, hogy Ön az igazán fontos dolgokra tudjon koncentrálni.

Hogyan segít az értékesítési vezetőnek? »