BELÉPÉS

Compliance Data Systems Kft.

Interjúk sikeres kkv-cégvezetőkkel

Napjainkban a vállalatoknak példa nélkül álló kihívással kell számolniuk érzékeny üzleti adataik védelme, az üzleti folyamatok hatékonyságának növelése, a felhasználói azonosítás kezelése és annak ellenőrzése terén. A hatékony vállalatirányítás nemzetközileg jól bevált módszereinek és a törvényi, szabályozói előírásoknak való megfelelés is alapvető fontosságú tényezővé vált. A Compliance Data Systems Kft. célja, hogy ezen feladatok megoldásával értéket teremtsen üzleti partnerei számára és vezető piaci szereplővé váljon az IT biztonság Identity Management, IT Compliance és Data Loss Prevention területein.

Mutasd be a céget, mivel foglalkoztok és mi volt a kiváltó oka, hogy elkezdtél CRM-ben gondolkozni?


A CDSYS IT security-val foglalkozik. Komoly tapasztalatokkal és referenciákkal rendelkező szakértőkkel dolgozunk az implementációs és rendszerintegrációs projektjeinkben, vannak nemzetközi gyártói kapcsolataink, emellett IT biztonsághoz kapcsolódó, tisztán tanácsadó jellegű feladatokra is vállalkozunk. Ami a létszámot illeti, 10+ fővel működünk. Ez a szám akkor is ennyi volt, amikor CRM mellett döntöttünk, szóval a cég mérete nem változott.

Az ok, amiért CRM bevezetése mellett döntöttünk az volt, hogy legyen egy eszköz, ahol az összes napi feladatunkat kezelhetjük és ahol a teendőinket ütemezni és követni tudjuk. A legfontosabb, hogy minden elvégzésre váró munkánkat mindig láthassuk magunk előtt, így ne maradjon el semmiféle elintézésre tennivalónk. MiniCRM segítségével készítünk előrejelzéseket, ez az az eszköz, amiben látjuk, hol tartunk az éves terveinkkel. Mondhatjuk, hogy a MiniCRM a tevékenységünk core támogató informatikai eszköze. Nélküle nem tudnánk már hatékonyan működni, még ekkora méretű cégként sem.

Mi alapján választottál CRM megoldást, mik voltak a legfontosabb szempontok?


Amikor az excel táblákkal történő hadakozás több mint heti 1 napot elvitt feleslegesen, akkor kerestünk olyan megoldást, amit gyorsan be tudunk vezetni, egyszerű a használata, és nem túlbonyolított, mint a klasszikus nagyvállalati CRM-ek.

1 hét alatt sikerült bevezetni és használatba venni a MiniCRM-et. Úgy érezzük, hogy ez egy jó és megfelelő megoldás számunkra, nincs szükségünk annál többre, mint amire a rendszer lehetőséget biztosít.

Úgy gondolom, hogy egy racionális megközelítéssel használt CRM rendszer elengedhetetlen eszköz minden cég számára.

Milyen más szoftvereket használnak a napi működés támogatásához, van-e bármilyen integráció a CRM-hez?


Nincs olyan rendszer, amivel együtt használnánk a MiniCRM-et, a klasszikus export/import csatornákon és Office programokon kívül.

Megterhelőek a CRM költségei, meg kell ettől ijednie egy KKV-nak?


Azt gondolom, hogy nem kell ettől tartani, szerintem ez a rendszer a vállalható árkategóriába esik. Minden szervezetnek kell áldoznia ilyen jellegű megoldásra. Az pedig már adott megállapodás kérdése, illetve felhasználószámtól és konfigurációtól függ, hogy ki, milyen áron veszi igénybe a MiniCRM-et.

Hozott bármilyen változást/eredményt a CRM bevezetése?


Számszerűsíteni nem tudnék, de az látszik, hogy nincsenek elmaradt, elfelejtett feladatok azoknál, akik a rendszert folyamatosan használják, és minden érdemi eseményt, változást, történést itt rögzítenek. Nagy hozadéka a rendszernek, hogy lehet feladatokat tervezni, ütemezni. Mindenki napi rutinjához hozzátartozik a teendők felvétele és onnantól kezdve látható, hogy ezzel még kell valamit csinálni. Ha valaki napi rendszerességgel használja a rendszert, akkor nem veszít el egy ügyet sem azért, mert valamit elfelejtett. Ennél nagyobb előnyt nem tudok elképzelni.

Mit jelent számodra a CRM?


A MiniCRM a napi munka szerves és elengedhetetlen része. Ezzel kezdem, és ezzel fejezem be a munkanapomat, a legszorosabb személyi asszisztens. Mindent MiniCRM-ben nézek meg, ellenőrzök, legyen az akár egy emlékeztető, ajánlat, szerződés vagy éppen kifizetés.

Milyen tanácsot adnál egy KKV-nak a tapasztalataid alapján?


Ha bárki megkérdezné tőlem, hogy kihez forduljon CRM témában, a MiniCRM felé bátran mutatnék. Jó, hogy felhő alapú, nem kell az üzemeltetéssel foglalkozni és valóban folyamatosan elérhető és működő a rendszer.
Új cég indítását ma, CRM nélkül, már elképzelhetetlennek tartom. A javaslatom az, hogy ha valakinek még nincs ilyen rendszere, ne késlekedjen tovább, minél előbb lépjen ebbe az irányba.


Mi az a MiniCRM?

Egy web alapú marketing, értékesítés és ügyfélszolgálat szoftver sikeres kisvállalatoknak. Segít rendszerezni az ügyfeleket és feladatokat, több sikeres értékesítést lezárni.

Részletek