Mi az a MiniCRM?
Egy web alapú marketing, értékesítés és ügyfélszolgálat szoftver sikeres kisvállalatoknak. Segít rendszerezni az ügyfeleket és feladatokat, több sikeres értékesítést lezárni.
Tudj meg többetIpari Fórum
Az Ipari Fórum tulajdonosa 10 éve értékesít egyedi gyártású munkaruhákat, kifejezetten ipari cégek részére. Kis cégként úgy tudott versenyben maradni a többi gyártóval szemben, hogy az értékesítését hatékonyabban tudja kezelni a MiniCRM-mel.
CRM bevezetés előtt minden az értékesítők fejében volt, esetleg jegyzetekben. Emiatt folyamatosan fennállt az a veszély, hogy ha az egyik kulcsember távozik a cégtől, akkor valószínűleg magával fog vinni fontos információkat, teljes ügyféllistát és kontakt adatokat. Arról nem beszélve, hogy az ügyfél törzsadatokon kívül minden más hasznos információ, mint például a korábbi értékesítések előzményei, ügyfélvisszajelzések nem is kerültek rögzítésre. Az utolsó pillanatban álltak rá a MiniCRM-re: bevezetés után fél évvel később elment a vezető értékesítő a cégtől a legnagyobb versenytárshoz. Ha előtte nem menti el a kulcs információkat a MiniCRM-be, és nem válik így a felhőből minden érintett számára elérhetővé, akkor nem élték volna túl a kialakult tisztességtelen versenyt.
A MiniCRM használatával hatékonyabbá vált a munkavégzés, mivel végre olyan adatokat is elkezdtek az ügyfelek adatlapjára rögzíteni, ami későbbi értékesítések során hasznos lehet. Például egy sikertelen értékesítés mellé felvitték a rendszerbe, hogy az ajánlat éppen nem érdekli az ügyfelet, de fél év múlva szükségük lenne új munkaruhákra. Beállítottak ehhez a potenciális vevőhöz egy időzített feladatot fél évvel későbbi dátumra, így nem féltek attól, hogy esetleg elfeledkeznek róla. Amikor aktuálissá vált a feladat, a rendszer értesítette a felelőst, hogy vegye fel a kapcsolatot az ügyféllel. Így sikerült eredményesen zárni egy elsőre érdektelennek tűnő ügyféllel az ajánlatot.
A MiniCRM-mel az idejüket is hatékonyabban tudják kihasználni, mivel az unalmas, rendszeresen ismétlődő feladatokat a rendszer elvégzi helyettük. Elég volt egyszer alaposan, jól megírni egy megerősítő emailt, majd beállítani a rendszerben, hogy milyen esetekben küldje azt ki automatikusan.
A MiniCRM bevezetésével nőtt a cég nyeresége, hiszen pontosan tudják, kivel érdemes foglalkozni és kivel nem. Végre ki tudják használni a birtokukban lévő információkat, amit a MiniCRM rendszerez és elemezhetővé tesz - sőt, még a riportokat is elkészíti az alkalmazottak helyett.