
Ügyfélkezelő rendszer KKV-knak
A MiniCRM segít az ügyfeleid adatait és a hozzájuk tartozó feladatokat káoszmentesen kezelni és nyilvántartani.
Káoszmentes ügyfélkezelés
Szemben az Excel táblázatok, kockás füzetek és sárga cetlik káoszával, a MiniCRM-ben minden információ online, egy helyre gyűjtve, átláthatóan megtalálható.
A MiniCRM ügyfélkezelő rendszerben a klienseket üzletáganként elkülönítve kezelheted, így nem keverednek egymással a különböző ügyfélprojektek és nagyobb ügyfélmennyiségnél is átlátható marad az adatbázis.

Excel táblázatokban kezeltük a vásárlókat és partnereket. (...) Hamar kiderült, hogy egy bizonyos szint után ez a mód alkalmatlan arra, hogy hatékonyan tudjunk dolgozni, ezért kitaláltam, hogy be kell vezetnünk egy CRM rendszert. (...) Ha csupán azt nézzük, hogy mennyire megterhelő volt Excelben nyilvántartani a vásárlókat, rengeteg időt és pénzt spórolunk ezzel...
marketing manager, Brewie

Azonnal képbe kerülsz, bárhol is vagy
Csörög a telefonod és jó lenne rögtön felidézni, mit egyeztettél az ügyféllel, akár hónapokkal korábban? A CRM rendszer ebben is a partnered lesz.
Az ügyfelek adatlapján a laptopodról és a telefonodról is pillanatok alatt megtalálsz minden fontos e-mailt, kiküldött ajánlatot, az elhangzott kifogásokat és a korábbi teendőket egy helyre gyűjtve.

Szembesültünk azzal a helyzettel, hogy az addig ad-hoc ügyfélkezelésünket (e-mail, outlook, post-it, Excel) jó volna rendszerben elkezdeni kezelni. (...) Ekkortájt kaptunk hírlevelet a MiniCRM-ről és kipróbáltuk a rendszert. Nagyjából azonnali szerelem lett...
ügyvezető, Login Autonom Kft.

Nincs több elfelejtett feladat
Az eredményes ügyfélkezelést névre szóló, határidővel ellátott teendők segítik, így mindenki tudni fogja, hogy melyik ügyféllel, mikor és mi a következő feladat.
A rendszer pedig automatikus emlékeztetőket küld a munkatársaidnak a teendőkről, így nem felejtenek el ügyfeleket vagy visszahívásokat. A teendő sablonokkal pedig villámgyorsan tudnak dolgozni és csökken az adminisztrációval töltött idő.

Ha valaki napi rendszerességgel használja a rendszert, akkor nem veszít el egy ügyet sem azért, mert valamit elfelejtett. Ennél nagyobb előnyt nem tudok elképzelni.
sales manager, Compliance Data Systems Kft.

Átlátható csapatmunka online is
Gyakran előfordul, hogy egyes feladatokon többen is dolgoznak egyszerre, más teendőkkel viszont senki nem foglalkozik? A CRM rendszer legnagyobb ereje, hogy minden ügyfélhez és feladathoz külön felelős rendelhető, ami látható minden kolléga számára a szoftver felületén.
Így egyértelmű, hogy kinek és mivel kell foglalkoznia, és felesleges telefonálgatás vagy e-mailezés nélkül is elkerülhető, hogy órákat pazaroljatok egyeztetésekre.

Mi is kis cég vagyunk, mindenki foglalkozik több dologgal, [Excelben] óhatatlanul elkeveredtek információk. Előfordult, hogy egy ügyfél négy különböző emberrel beszélt a cégben, nem csoda, hogy a végére ő sem tudta, hogy már kivel mit beszélt, nem hogy mi. Ma már ennél sokkal szervezettebbek vagyunk, ami kihat az ügyfélélményre is.
ügyvezető, EcoSoft Kft.

Kevesebb üresjárat, több eredményesen töltött óra
Ismerős a helyzet, amikor egy üzleti találkozón vagy prezentáción nem jelenik meg az ügyfél, mert megfeledkezik róla? Ez nem csupán bosszúság, hanem nettó időpocsékolás.
A MiniCRM szoftver automatikus e-mailes emlékeztetőt küld az ügyfeleidnek, partnereidnek a találkozó vagy telefonhívás előtt. A levélben az ügyfél egy kattintással vissza tud jelezni, hogy biztosan alkalmas-e az időpont. Ha nem, a CRM rendszer figyelmeztet a lemondásról, így más teendőt tervezhetsz be a felszabadult időpontra.

Minimálisra csökkent az elvesztett ügyfelek száma. Az ügyfél szempontjából is változást jelent, hiszen jobban informált a dolgok állásával kapcsolatban, ezért nem minket kell hívogatnia.
cégvezető, Megyeri Szabolcs Kertészete

Nyugodt lehetsz, mert átlátod a csapat eredményeit
A MiniCRM program belső riportjaival akár a reggeli kávé mellett is átnézheted mi történik a csapatodban. Nem csak az elvégzett és a folyamatban lévő feladatokat, de azok eredményeit is követni tudod anélkül, hogy erről egy kollégának péntekenként beszámolót kellene készítenie.
Mindezt valós időben, a telefonálgatás és e-mailezés idejét megspórolva, a CRM szoftver saját felületén.
