A MiniCRM segít ügyfelei adatait és a hozzájuk tartozó feladatokat káoszmentesen kezelni és nyilvántartani. Lehetővé teszi, hogy minden kolléga átlássa és ne felejtse el a teendőit, miközben a vezetők is könnyen nyomon követhetik az eredményeket.
- ADATBÁZIS
Szemben az Excel táblázatok, kockás füzetek és sárga cetlik káoszával, a MiniCRM-ben minden információ egy helyre gyűjtve, átláthatóan megtalálható.
A rendszerben az ügyfeleket üzletáganként elkülönítve kezelheti. Így nem keverednek egymással a különböző ügyfélprojektek és nagyobb ügyfélmennyiségnél is átlátható marad az adatbázis.
Excel táblázatokban kezeltük a vásárlókat és partnereket. (...) Hamar kiderült, hogy egy bizonyos szint után ez a mód alkalmatlan arra, hogy hatékonyan tudjunk dolgozni, ezért kitaláltam, hogy be kell vezetnünk egy CRM rendszert. (...) Ha csupán azt nézzük, hogy mennyire megterhelő volt Excelben nyilvántartani a vásárlókat, rengeteg időt és pénzt spórolunk ezzel...
- ELŐZMÉNYEK
Csörög a telefon és jó lenne rögtön felidézni, mit egyeztetett az ügyféllel, akár hónapokkal korábban?
Az ügyfelek adatlapján pillanatok alatt megtalál minden fontos e-mailt, kiküldött ajánlatot, az elhangzott kifogásokat és a korábbi teendőket egy helyre gyűjtve.
Szembesültünk azzal a helyzettel, hogy az addig ad-hoc ügyfélkezelésünket (e-mail, outlook, post-it, Excel) jó volna rendszerben elkezdeni kezelni. (...) Ekkortájt kaptunk hírlevelet a MiniCRM-ről és kipróbáltuk. Nagyjából azonnali szerelem lett...
- TEENDŐK
Az eredményes ügyfélkezelést névre szóló, határidővel ellátott teendők segítik, így mindig egyértelmű, hogy melyik ügyféllel, mikor és mi a következő feladat.
Az automatikus emlékeztetőknek köszönhetően a kollégák nem felejtenek el ügyfeleket, visszahívásokat. A teendő sablonokkal pedig néhány kattintással tudnak teendőt felvenni, ezáltal csökken az adminisztrációval töltött idő.
- ÜGYFÉL ADATLAPOK, TEENDŐK FELELŐSSEL
Minden ügyfélhez és feladathoz külön felelős rendelhető, ami látható minden kolléga számára.
Így egyértelmű, hogy kinek és mivel kell foglalkoznia, és felesleges telefonálgatás vagy e-mailezés nélkül is elkerülhető, hogy egy feladaton egyszerre több kolléga – vagy éppen senki ne dolgozzon.
Mi is kis cég vagyunk, mindenki foglalkozik több dologgal, [Excelben] óhatatlanul elkeveredtek információk. Előfordult, hogy egy ügyfél négy különböző emberrel beszélt a cégben, nem csoda, hogy a végére ő sem tudta, hogy már kivel mit beszélt, nem hogy mi. Ma már ennél sokkal szervezettebbek vagyunk, ami kihat az ügyfélélményre.
- AUTOMATIKUS E-MAILEK
Ismerős a helyzet, amikor egy találkozón vagy prezentáción nem jelenik meg az ügyfél, mert megfeledkezik róla?
A MiniCRM automatikus e-mailes emlékeztetőt küldhet az ügyfeleinek, partnereinek a találkozó vagy telefonhívás előtt. A levélben az ügyfél egy kattintással vissza tud jelezni, hogy alkalmas-e az időpont. Ha nem, a rendszer figyelmezteti a lemondásról, így más teendőt tervezhet be a felszabadult időpontra.
Minimálisra csökkent az elvesztett ügyfelek száma. Az ügyfelek szempontjából is változást jelent, hiszen jobban informált a dolgok állásával kapcsolatban, ezért nem minket kell hívogatnia.
- RIPORTOK
A MiniCRM riportjaival akár a reggeli kávé mellett is átnézheti mi történik a csapatában. Nem csak az elvégzett és a folyamatban lévő feladatokat, de azok eredményeit is követni tudja anélkül, hogy erről egy kollégának péntekenként beszámolót kellene készítenie.
Mindezt valós időben, a telefonálgatás és e-mailezés idejét megspórolva.
Átlátható folyamatok, egyértelmű teendők és automatizációk gondoskodnak arról, hogy minden projekt időben és megfelelően készüljön el!
Próbálja ki ingyen!Szeretne jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?
Töltse le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.
Töltse le az e-könyvet