Középpontban az ügyfél: kezelj minden adatot egyetlen rendszerben!
A MiniCRM-mel káoszmentesen kezelheted és tarthatod nyilván az ügyfeleid adatait és a feladatokat is!
Páratlan ügyfélélmény néhány kattintással
Kerülj képbe pillanatok alatt, ha egy ügyfél kéréssel fordul hozzátok. A MiniCRM-ben két kattintással látni fogod, hogy mikor, milyen ajánlat ment ki, melyik leveleket kapta és nyitotta meg az ügyfél vagy, hogy mi volt az utolsó beszélgetés témája. Az ügyfeled számára ez egy dolgot sugall: hogy fontos és törődtök vele!
Helyezzük együtt a középpontba az ügyfeleidet
Akárcsak te a cégednél, mi is az ügyfeleket tartjuk a legfontosabbnak. Ezért a MiniCRM-ben minden köréjük épül: az értékesítés, a marketing, a pénzügyek, a számlázás, a projektkezelés. Ne tévesszétek szem elől a lényeget, kezeljétek profihoz illőn az ügyfeleket!
Minden a hatékony ügyfélkezelésről szól
A teljes ügyfélút
egy helyen
Az első kapcsolatfelvételtől a lojális ügyféllé válásig. A MiniCRM segít átlátni a konverziós folyamat minden lépését.
Feladatkezelés
A MiniCRM-ben az összes feladat külön felelőst és határidőt kap, így biztosan elkészül minden a megígért időre.
Egyetlen infó sem veszhet el
Ügyféladatok és egyéb fontos infók akár évekre visszamenőleg. A MiniCRM hét lakat alatt őrzi a céged adatait.
Reaktiválás
Használd az automatizmusokat, hogy a meglévő ügyfelekből a legtöbbet hozhasd ki – keresd meg őket személyre szóló ajánlatokkal!
A MiniCRM a hazai kkv-szektor kedvenc megoldása ügyfélkezelésre
CRM-megoldás idehaza
folyamatos fejlődés
felület és támogatás
árak és bevezetés
kicsi, közepes és nagyméretű cégeknek is
használata nem igényel informatikai tudást