Egyértelmű feladatok az AI asszisztenssel

Tedd világossá és érhetővé a teendők leírását a MiniCRM mesterséges
intelligenciájával!

crm szoftver
divider

„Nem értettem, hogy mit kell csinálnom”

Ez a mondat alighanem a te cégednél is elhangzik időről időre. Ha a feladat leírása nem egyértelmű, abból hibázás fakadhat, ami pedig egyenes út az elégedetlen ügyfélhez vagy a bevételkieséshez. A kollégáktól nem várhatod el, hogy mindig tökéletesen fogalmazzák meg a feladatleírást, a kézi javítgatás pedig rengeteg időt rabolna el a munkától.

Így segít a MiniCRM AI asszisztense

A MiniCRM ChatGPT-re épülő AI asszisztense segít letisztázni a feladatok leírását. A hét előrehozott paranccsal nincs több káosz a teendőkben, és nincs több félreértés, hibás és ezáltal felesleges munka.

Megfogalmazza szebben

Az MI elolvassa és értelmezi a feladat leírását, majd egyszerűbben és érthetőbben újraírja.

Összefoglalja

Egy hosszú feladatleírásból pillanatok alatt rövid és áttekinthető szöveg válik.

Lefordítja angolra

Ki sem kell lépned a MiniCRM-ből, ha egy magyar feladatot angolra fordítanál

Nevet javasol a teendőnek

Egy jó feladatnév már fél siker. Az MI segít megtalálni a leginkább kifejező nevet.

Listát készít a feladatból

A folyószövegből lista, hogy még egyértelműbbek legyenek a lépések.

Tisztázó kérdéseket tesz fel

Mi hiányzik és mivel lehetne még egyértelműbb a feladat? Az MI megmondja!

Emojikat ad a teendőhöz

Egy hangulatjel sokszor kifejezőbb ezer szónál. Az MI-vel ez egy kattintás.

Fontos: az AI asszisztens csak javaslatokat tesz! Rajtad múlik, hogy ezeket részben vagy egészben elfogadod-e!

A MiniCRM AI asszisztense a próbaverzióban is elérhető. Indíts ingyenes tesztrendszert, és próbáld ki az MI támogatását!

Tesztrendszert indítok