A MiniCRM egy KKV minden belső folyamatát képes lefedni, ezzel svájci bicskaként segít stabil és profitábilis céget építeni. Lehetőséget biztosít a folyamatok automatizálására, így a kollégák és a vezetők tehermentesítésére is. Így végül egy önjáró cég vezetőjévé válhat.
- FOLYAMATOK
Az értékesítésen túl számos más, akár teljesen egyedi folyamatot kezelhet a rendszerben található modulokban. Ezzel lefedheti a cége teljes működését egy integrált rendszerben. Pl.:
A franchise partnereinknél az érdeklődéstől kezdve az aktív együttműködésig, az összes folyamatot automatizáltuk a CRM segítségével. Ügyfélszolgálati modulban tartjuk nyilván a bejelentéseket. A borászokkal is egy külön modulban vezetjük a hálózatba való bekerülés folyamatait. (...) A viszonteladó partnerek felé történő kapcsolattartásra is külön modult használunk.
- TEENDŐK
A MiniCRM-ben egyértelműen és pár kattintással tud feladatokat delegálni, így az elkeveredő cetlik vagy a figyelmen kívül hagyható e-mailek helyett visszakövethetően adhat ki feladatokat.
Teendőket automatizmus is hozhat létre, így a rendszer önműködően is képes delegálni a beosztottaknak vagy a vezetőknek.
Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani. (...) Ha valaki nem végzi el a feladatát egy adott időn belül, akkor automatikusan eljut hozzám az infó, mert én is fogok róla figyelmeztetést kapni. Ezenkívül automatizmus küldi ki a teljesen személyre szabott ajánlatokat és e-maileket is, így ezzel is rengeteg időt spórolunk.
- RIPORTOK
Az e-mail kampányok nem érnek véget a kiküldéssel. Ellenőrizze sms kampányai és hírlevelei, automatizált hírlevélsorozatai hatékonyságát a megnyitási és kattintási arányaik követésével.
A Facebook és Google statisztikából csak azt látni, hogy melyik kampányból hány kattintás érkezett.
MiniCRM-ben az is látszik, hogy melyik hirdetés hozott valóban eredményt. Azaz: melyikből lettek végül fizető vásárlók, melyikből mennyi bevétel és profit származik.
A riportokban az elvégzendő feladatok teljesítését és a kollégák aktivitását is valós időben követheti. Így pontosan tudja, ha be kell avatkozni egy folyamatba, mert veszélybe kerül a kitűzött célok elérése.
Ha a cége hosszabb értékesítési ciklusban dolgozik, az értékesítés előrejelzés riportnak nagy hasznát veszi majd. Így hónapokra előre láthatja, hogy a folyamatban lévő értékesítési projektekből mikor és mekkora árbevételre számíthat a cég.
Pontosan tudjuk mérni, mennyibe kerül egy lead, honnan, melyik kampányból érkezett, így tudjuk, hogy melyik kampányok térülnek meg. (...) Azt szokták mondani, hogy a hirdetések 50 százaléka kidobott pénz, csak nem tudni, melyik 50%. CRM-mel könnyebb rájönni arra, hogy melyik.
- ŰRLAPOK
A legtöbb termékre és szolgáltatásra érdemes több ponton is (pl. új vásárló, hibabejelentés esetén) ügyfél-elégedettség mérést állítani. Így kiderül, hogy hol fordulnak elő hibák és min érdemes javítani az értékesítés vagy a szolgáltatás során.
A MiniCRM az elégedettségre vonatkozó kérdőíveket automatikusan küldi ki, a kitöltésekről pedig automata értesítőt állíthat be magának.
- ELŐZMÉNYEK, KAPCSOLATI ADATOK
Vezesse ügyfelei elérhetőségeit és előzményeit a MiniCRM-ben! Így betegség vagy szabadság alatt bármely kolléga helyettesíthető, pozíció- vagy munkahelyváltás esetén pedig az összes ügyfél és minden előzménye az adatbázisban marad.
Az új munkatárs zökkenőmentesen tudja átvenni az ügyfeleket. Ott tudja folytatni a munkát, ahol az elődje abbahagyta.
- TÁVMUNKA TÁMOGATÁS
Folyamatosan és bárhonnan követheti a munkatársak feladatait és aktivitását a rendszerben. Könnyedén és visszakövethetően adhat ki feladatokat.
A csapat minden tagja összegyűjtve látja az adott napi teendőit, és az is követhető, hogy melyik kolléga min dolgozik.
Delegáljon automatizáltan kollégáinak, kövesse folyamatosan a cége eredményeit és irányítsa cégét akár távolról a MiniCRM-mel!
Próbálja ki ingyen!Szeretne jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?
Töltse le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.
Töltse le az e-könyvet