Építs önjáró céget MiniCRM-mel!
A MiniCRM egy KKV minden belső folyamatát képes lefedni, ezzel svájci bicskaként segít stabil és profitábilis céget építeni.
Kövess minden céges folyamatot egy rendszerben
A MiniCRM-ben akár teljesen egyedi folyamatokat is kezelhettek a rendszerben található modulokban. Ezzel lefedhetitek a cég teljes működését egy integrált rendszerben; például:
- Projekt megvalósítás
- Rendezvényszervezés
- Marketing
- HR
- Ügyfélszolgálat
- Partnerkapcsolatok
- Számlázás
- Megrendelések
- Kérdőívezés
- Belső feladatok

A franchise partnereinknél az érdeklődéstől kezdve az aktív együttműködésig, az összes folyamatot automatizáltuk a CRM segítségével. Ügyfélszolgálati modulban tartjuk nyilván a bejelentéseket. A borászokkal is egy külön modulban vezetjük a hálózatba való bekerülés folyamatait. (...) A viszonteladó partnerek felé történő kapcsolattartásra is külön modult használunk.

Delegálás automatikusan, külön időráfordítás nélkül
A MiniCRM-ben egyértelműen és pár kattintással tudsz feladatokat delegálni, így visszakövethetően adhatsz ki feladatokat.
Teendőket automatizmus is hozhat létre, így a rendszer önműködően is képes delegálni a beosztottaknak vagy a vezetőknek.

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani. (...) Ha valaki nem végzi el a feladatát egy adott időn belül, akkor automatikusan eljut hozzám az infó, mert én is fogok róla figyelmeztetést kapni. Ezenkívül automatizmus küldi ki a teljesen személyre szabott ajánlatokat és e-maileket is, így ezzel is rengeteg időt spórolunk.

Kövesd a céged eredményeit azonnal frissülő riportokkal
E-mail riportok
Az e-mail kampányok nem érnek véget a kiküldéssel. Ellenőrizd az sms kampányaid és a hírleveleid, automatizált hírlevélsorozataid hatékonyságát a megnyitási és kattintási arányaik követésével.

Profittermelő kampányok
A Facebook és Google statisztikákból csak azt látni, hogy melyik kampányból hány kattintás érkezett.
A MiniCRM-ben az is látszik, hogy melyik hirdetés hozott valóban vásárlót.

Dolgozói aktivitás és teendő riportok
A riportokban az elvégzendő feladatok teljesítését és a kollégák aktivitását is valós időben követheted. Így pontosan tudod, ha be kell avatkoznod egy folyamatba, mert veszélybe kerül a kitűzött célok elérése.

Értékesítés előrejelzés
Ha a céged hosszabb értékesítési ciklusban dolgozik, az értékesítés előrejelzés riportokban előre láthatod, hogy a folyamatban lévő értékesítési projektekből mikor és mekkora árbevételre számíthat a cég.

Pontosan tudjuk mérni, mennyibe kerül egy lead, honnan, melyik kampányból érkezett, így tudjuk, hogy melyik kampányok térülnek meg. (...) Azt szokták mondani, hogy a hirdetések 50 százaléka kidobott pénz, csak nem tudni, melyik 50%. CRM-mel könnyebb rájönni arra, hogy melyik.

Mérd az ügyfeleid elégedettségét automatikusan küldött űrlapokkal
A legtöbb termékre és szolgáltatásra érdemes több ponton ügyfél-elégedettség mérést állítani. Ez felfedi a hibákat és azt hogy min érdemes javítani az értékesítés vagy a szolgáltatás során.
A MiniCRM a kérdőíveket automatikusan küldi ki, a kitöltésekről pedig automata értesítőt állíthatsz be magadnak.

Tedd helyettesíthetővé a munkatársaidat
Betegség vagy szabadság alatt is bármely kolléga helyettesíthető, pozíció- vagy munkahelyváltás esetén pedig az összes ügyfél és minden előzményük az adatbázisban marad.
Így az új munkatárs zökkenőmentesen tudja átvenni az ügyfeleket, ott tudja folytatni a munkát, ahol az elődje abbahagyta.

Fogd össze a csapatod, bárhol is dolgoznak
Folyamatosan és bárhonnan követheted a munkatársak feladatait és aktivitását a rendszerben. Könnyedén és visszakövethetően adhatsz ki feladatokat.
A csapat minden tagja összegyűjtve látja az adott napi teendőit, és az is követhető, hogy melyik kolléga min dolgozik.