Építsen önjáró céget MiniCRM-mel!

A MiniCRM egy KKV minden belső folyamatát képes lefedni, ezzel svájci bicskaként segít stabil és profitábilis céget építeni. Lehetőséget biztosít a folyamatok automatizálására, így a kollégák és a vezetők tehermentesítésére is. Így végül egy önjáró cég vezetőjévé válhat.

Próbálja ki ingyen!

Vonja ki magát az operatív feladatokból holnaptól!

- FOLYAMATOK

Kövesse minden céges folyamatát egy rendszerben

Az értékesítésen túl számos más, akár teljesen egyedi folyamatot kezelhet a rendszerben található modulokban. Ezzel lefedheti a cége teljes működését egy integrált rendszerben. Pl.:

  • - Projekt megvalósítás
  • - Rendezvényszervezés
  • - Marketing
  • - HR
  • - Ügyfélszolgálat
  • - Partnerkapcsolatok
  • - Számlázás
  • - Megrendelések
  • - Kérdőívezés
  • - Belső feladatok

A franchise partnereinknél az érdeklődéstől kezdve az aktív együttműködésig, az összes folyamatot automatizáltuk a CRM segítségével. Ügyfélszolgálati modulban tartjuk nyilván a bejelentéseket. A borászokkal is egy külön modulban vezetjük a hálózatba való bekerülés folyamatait. (...) A viszonteladó partnerek felé történő kapcsolattartásra is külön modult használunk.

- TEENDŐK

Delegálás automatikusan, külön időráfordítás nélkül

A MiniCRM-ben egyértelműen és pár kattintással tud feladatokat delegálni, így az elkeveredő cetlik vagy a figyelmen kívül hagyható e-mailek helyett visszakövethetően adhat ki feladatokat.

Teendőket automatizmus is hozhat létre, így a rendszer önműködően is képes delegálni a beosztottaknak vagy a vezetőknek.

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani. (...) Ha valaki nem végzi el a feladatát egy adott időn belül, akkor automatikusan eljut hozzám az infó, mert én is fogok róla figyelmeztetést kapni. Ezenkívül automatizmus küldi ki a teljesen személyre szabott ajánlatokat és e-maileket is, így ezzel is rengeteg időt spórolunk.

- RIPORTOK

Kövesse cége eredményességét azonnal frissülő riportokkal

E-mail riportok

Az e-mail kampányok nem érnek véget a kiküldéssel. Ellenőrizze sms kampányai és hírlevelei, automatizált hírlevélsorozatai hatékonyságát a megnyitási és kattintási arányaik követésével.

Profittermelő kampányok

A Facebook és Google statisztikából csak azt látni, hogy melyik kampányból hány kattintás érkezett.

MiniCRM-ben az is látszik, hogy melyik hirdetés hozott valóban eredményt. Azaz: melyikből lettek végül fizető vásárlók, melyikből mennyi bevétel és profit származik.

Dolgozói aktivitás és teendő riportok

A riportokban az elvégzendő feladatok teljesítését és a kollégák aktivitását is valós időben követheti. Így pontosan tudja, ha be kell avatkozni egy folyamatba, mert veszélybe kerül a kitűzött célok elérése.

Értékesítés előrejelzés

Ha a cége hosszabb értékesítési ciklusban dolgozik, az értékesítés előrejelzés riportnak nagy hasznát veszi majd. Így hónapokra előre láthatja, hogy a folyamatban lévő értékesítési projektekből mikor és mekkora árbevételre számíthat a cég.

Pontosan tudjuk mérni, mennyibe kerül egy lead, honnan, melyik kampányból érkezett, így tudjuk, hogy melyik kampányok térülnek meg. (...) Azt szokták mondani, hogy a hirdetések 50 százaléka kidobott pénz, csak nem tudni, melyik 50%. CRM-mel könnyebb rájönni arra, hogy melyik.

- ŰRLAPOK

Mérje ügyfelei elégedettségét automatikusan küldött űrlapokkal

A legtöbb termékre és szolgáltatásra érdemes több ponton is (pl. új vásárló, hibabejelentés esetén) ügyfél-elégedettség mérést állítani. Így kiderül, hogy hol fordulnak elő hibák és min érdemes javítani az értékesítés vagy a szolgáltatás során.

A MiniCRM az elégedettségre vonatkozó kérdőíveket automatikusan küldi ki, a kitöltésekről pedig automata értesítőt állíthat be magának.

- ELŐZMÉNYEK, KAPCSOLATI ADATOK

Tegye helyettesíthetővé munkatársait

Vezesse ügyfelei elérhetőségeit és előzményeit a MiniCRM-ben! Így betegség vagy szabadság alatt bármely kolléga helyettesíthető, pozíció- vagy munkahelyváltás esetén pedig az összes ügyfél és minden előzménye az adatbázisban marad.

Az új munkatárs zökkenőmentesen tudja átvenni az ügyfeleket. Ott tudja folytatni a munkát, ahol az elődje abbahagyta.

- TÁVMUNKA TÁMOGATÁS

Fogja össze csapatát, bárhol is dolgoznak

Folyamatosan és bárhonnan követheti a munkatársak feladatait és aktivitását a rendszerben. Könnyedén és visszakövethetően adhat ki feladatokat.

A csapat minden tagja összegyűjtve látja az adott napi teendőit, és az is követhető, hogy melyik kolléga min dolgozik.

A MiniCRM már 1704 cégvezető napjait tette eredményesebbé.

Kezdjen el önjáró céget építeni holnaptól!

Delegáljon automatizáltan kollégáinak, kövesse folyamatosan a cége eredményeit és irányítsa cégét akár távolról a MiniCRM-mel!

Próbálja ki ingyen!

Szeretne jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?

Töltse le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.

Töltse le az e-könyvet