Hogyan segít vállalkozásában a MiniCRM?

A MiniCRM olyan felhőalapú rendszer, ami segít átláthatóvá tenni a folyamatokat, megkönnyíti a delegálást és hasznos riportokat ad a vezetők kezébe.

Próbálja ki ingyen!

A MiniCRM működésének alapjai

Felhőalapú rendszer

Hasonlóan az e-mailezéshez, MiniCRM-mel bárhonnan hozzáférhet a rendszerhez és ráláthat a cégében zajló folyamatokra. Elérheti mobilon, tableten vagy asztali gépről is, mindössze internetkapcsolatra van szüksége.

Mennyire biztonságos? A MiniCRM szilárd biztonsági háttérrel rendelkezik. A Deutsche Telekom partnereként szigorú adatbiztonsági előírásoknak felel meg, aminek részleteiről tanácsadóink adhatnak tájékoztatást.

Folyamatok a MiniCRM-ben

Az értékesítés mellett számos más folyamatot kezelhet a rendszerben, ilyenek pl. a projekt megvalósítás, a rendezvényszervezés, a HR, az ügyfélszolgálat, a partnerkapcsolatok, a számlázás vagy a piackutatás is. Az egyes folyamatok a rendszerben együttműködve, de jól elkülönülve kapnak helyet.

Az adott folyamatokban státuszok segítik az eligazodást. A státusz vizuális visszajelzést ad arról, hogy hol áll pl. egy projekt, egy esemény, egy panasz, vagy érdeklődő. Így könnyű észrevenni, ha például egy panasz még feldolgozásra vár vagy egy számlával foglalkozni kell.

A franchise partnereinknél az érdeklődéstől kezdve az aktív együttműködésig, az összes folyamatot automatizáltuk a CRM segítségével. Ügyfélszolgálati modulban tartjuk nyilván a bejelentéseket. A borászokkal is egy külön modulban vezetjük a hálózatba való bekerülés folyamatait. (...) A viszonteladó partnerek felé történő kapcsolattartásra is külön modult használunk.

Teljes ügyfél előzmény egy rendszerben

Az adatlapok tartalmaznak minden információt egy adott ügyről, ügyfélről vagy érdeklődőről. Minden megbeszélés, feladat, elvégzett teendő, archivált e-mailek időrendi sorrendben, percre pontosan feltűntetve.

Így nem csak az értékes ügyfél információt tarthatja biztonságban, de a felelősségvállalás is egyértemű, hiszen visszakereshető, hogy ki, mikor és pontosan mit csinált az adott üggyel vagy ügyféllel.

Programozó nélkül testreszabható

Az adatlapokon az információkat tartalmazó mezők testreszabhatók, azaz Ön döntheti el, hogy melyik folyamatban mit szeretne itt tárolni. Például az értékesítésben inkább a várható árbevétel, míg a hibabejelentés folyamatában a bejelentés típusa lesz fontos.

Ezeket az adatokat később vissza lehet keresni és riportokhoz lehet használni.

Egy-egy mező kitöltését lehet egy adott státusztól kezdve kötelezővé tenni. Például, az “elvesztés oka” mező kitöltése kötelezővé tehető, ha egy érdeklődőt elveszít.

Delegálás egyszerűbben, precízebben, teendőkkel

Minden folyamatot határidővel és felelőssel ellátott teendők támogatnak a rendszerben.

Ezeket a teendőket kollégák saját maguknak vagy egymásnak is felvehetik, de automatikusan is létrejöhetnek. Például, ha egy számlát egy ügyfél többszöri e-mailes felszólítás után sem rendez, automatikus teendő jöhet létre egy kollégának, hogy hívja fel.

Minden kolléga az adott napi teendőit a saját fiókjában egy helyre gyűjtve láthatja.

Spóroljon időt automatizmusokkal

Az automatizmusok elsősorban abban segítenek, hogy ismétlődő feladatokat váltanak ki. A rendszerben ezek az automata e-mailek vagy teendők technikai tudás nélkül összeállíthatók és szinte bármilyen esemény kiválthatja őket.

  • Népszerű példák:
  • - Esemény: Beérkezett új hírlevél feliratkozó.
  • - Automatizmus: Feliratkozás típusától függő, személyre szabott értékesítő e-mail kampány.
  • - Esemény: Ügyfél számla befizetés dátuma lejárt.
  • - Automatizmus: Először kedvesen figyelmeztető e-mail, majd fokozatosan határozottabb felszólítás fizetésre.
  • - Esemény: Ügyfélélmény kérdőívre negatív visszajelzés érkezett.
  • - Automatizmus: Az ügyféllel foglalkozó kolléga teendőt kap a megkeresésére.

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani. (...) Ha valaki nem végzi el a feladatát egy adott időn belül, akkor automatikusan eljut hozzám az infó, mert én is fogok róla figyelmeztetést kapni. Ezenkívül automatizmus küldi ki a teljesen személyre szabott ajánlatokat és e-maileket is, így ezzel is rengeteg időt spórolunk.

Riportok teszik átláthatóvá cégét

Jó riportokat, több kollégától, kézzel összegyűjteni rengeteg időt felemészt és hibákhoz vezethet. A MiniCRM az adatlapokon gyűjtött információkkal és a munkatársak tevékenységének követésével ezeket a riportokat emberi tényező nélkül, automatikusan összeállítja és folyamatosan frissíti.

  • Kedvelt riportok:
  • - Tömeges e-mail riportok (megnyitás, átkattintás)
  • - Státusz riport (érdeklődők és ügyfelek száma)
  • - Érdeklődők forrása
  • - Dolgozói aktivitás
  • - Dolgozók eredményessége

Minden kolléga az adott napi teendőit a saját fiókjában egy helyre gyűjtve láthatja.

A MiniCRM már 1704 KKV értékesítését tette eredményesebbé.

Értékesítsen jobban holnaptól!

Tegye átláthatóvá a folyamatot, ne feledkezzenek meg egy érdeklődőről sem és automatizálja az ismétlődő feladatokat!

Próbálja ki ingyen!

Szeretne jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?

Töltse le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.

Töltse le az e-könyvet