Építs önjáró céget MiniCRM-mel!

A MiniCRM egy KKV minden belső folyamatát képes lefedni, ezzel svájci bicskaként segít stabil és profitábilis céget építeni.

Próbáld ki ingyen

A MiniCRM működésének alapjai

Felhőalapú rendszer

Hasonlóan az e-mailezéshez, a MiniCRM-mel is bárhonnan hozzáférhetsz a rendszerhez, és ráláthatsz a cégedben zajló folyamatokra. Elérheted mobilon, tableten vagy asztali gépről is, mindössze internetkapcsolatra van szükséged.

Mennyire biztonságos? A MiniCRM szilárd biztonsági háttérrel rendelkezik. A Deutsche Telekom partnereként szigorú adatbiztonsági előírásoknak felel meg, aminek részleteiről tanácsadóink adhatnak tájékoztatást.

Folyamatok a MiniCRM-ben

Az értékesítés mellett számos más folyamatot kezelhetsz a rendszerben, ilyenek pl. a projekt megvalósítás, a feladatkezelés, a rendezvényszervezés, a HR, az ügyfélszolgálat, a partnerkapcsolatok, a számlázás vagy a piackutatás is. Az egyes folyamatok a rendszerben együttműködve, de jól elkülönülve kapnak helyet.

Az adott folyamatokban státuszok segítik az eligazodást. A státusz vizuális visszajelzést ad arról, hogy hol áll pl. egy projekt, egy esemény, egy panasz, vagy érdeklődő. Így könnyű észrevenni, ha például egy panasz még feldolgozásra vár vagy egy számlával foglalkozni kell.

A franchise partnereinknél az érdeklődéstől kezdve az aktív együttműködésig, az összes folyamatot automatizáltuk a CRM segítségével. Ügyfélszolgálati modulban tartjuk nyilván a bejelentéseket. A borászokkal is egy külön modulban vezetjük a hálózatba való bekerülés folyamatait. (...) A viszonteladó partnerek felé történő kapcsolattartásra is külön modult használunk.

Elek Márton, marketing és stratégiai igazgató Borháló Borkereskedés

Teljes ügyfélelőzmény egy rendszerben

Az adatlapok tartalmaznak minden információt egy adott ügyről, ügyfélről vagy érdeklődőről. Minden megbeszélés, feladat, elvégzett teendő, archivált e-mail időrendi sorrendben megtalálható, percre pontosan feltüntetve.

Így nemcsak az értékes ügyfélinformációkat tarthatod biztonságban, de a felelősségvállalás is egyértelmű, hiszen visszakereshető, hogy ki, mikor és pontosan mit csinált az adott üggyel vagy ügyféllel.

Programozó nélkül testreszabható

Az adatlapokon az információkat tartalmazó mezők testreszabhatók, azaz Te döntheted el, hogy melyik folyamatban mit szeretnél itt tárolni. Például az értékesítésben inkább a várható árbevétel, míg a hibabejelentés folyamatában a bejelentés típusa lesz fontos.

Ezeket az adatokat később vissza lehet keresni, és riportokhoz használni.

Egy-egy mező kitöltését kötelezővé is lehet tenni. Például, az “elvesztés oka” mező kitöltése kötelezővé tehető, ha egy érdeklődőt elveszít a csapat.

Delegálás egyszerűbben, precízebben, teendőkkel

Minden folyamatot határidővel és felelőssel ellátott teendők támogatnak a rendszerben.

Ezeket a teendőket a kollégák saját maguknak vagy egymásnak is felvehetik, de automatikusan is létrejöhetnek. Például, ha egy számlát egy ügyfél többszöri e-mailes felszólítás után sem rendez, automatikus teendő jöhet létre egy kollégának, hogy hívja fel.

Minden kolléga az adott napi teendőit a saját fiókjában egy helyre gyűjtve láthatja.

Spórolj időt automatizmusokkal

Az automatizmusok elsősorban úgy segítenek, hogy ismétlődő feladatokat váltanak ki. A rendszerben ezek az automata e-mailek vagy teendők könnyen, programozó nélkül összeállíthatók és szinte bármilyen esemény kiválthatja őket.

Népszerű példák:

  • Esemény: Beérkezett új hírlevél feliratkozó.
  • Automatizmus: Személyre szabott értékesítő e-mail kampány.
  • Esemény: Ügyfél számla befizetés dátuma lejárt.
  • Automatizmus: Először kedvesen figyelmeztető e-mail, majd fokozatosan határozottabb felszólítás fizetésre.gyfél számla befizetés dátuma lejárt.
  • Esemény: Ügyfélélmény kérdőívre negatív visszajelzés érkezett.
  • Automatizmus: Az ügyféllel foglalkozó kolléga teendőt kap a megkeresésére.

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani. (...) Ha valaki nem végzi el a feladatát egy adott időn belül, akkor automatikusan eljut hozzám az infó, mert én is fogok róla figyelmeztetést kapni. Ezenkívül automatizmus küldi ki a teljesen személyre szabott ajánlatokat és e-maileket is, így ezzel is rengeteg időt spórolunk.

Pál Zoltán Gábor, tulajdonos ALH Consulting

Riportok teszik átláthatóvá a céged

Jó riportokat, több kollégától, kézzel összegyűjteni rengeteg időt emészt fel, ráadásul hibákhoz vezethet. A MiniCRM az adatlapokon gyűjtött információkra támaszkodva ezeket a riportokat emberi tényező nélkül, automatikusan összeállítja és folyamatosan frissíti.

Kedvelt riportok:

  • Tömeges e-mail-riportok (megnyitás, átkattintás)
  • Státuszriport (érdeklődők és ügyfelek száma)
  • Érdeklődők forrása
  • Dolgozói aktivitás
  • Dolgozók eredményessége

Minden kolléga az adott napi teendőit a saját fiókjában egy helyre gyűjtve láthatja.