Kövesd után a kiküldött árajánlatok 100%-át!

MiniCRM segítségével az utánkövetés pofon egyszerű lesz és megkönnyíti a konverziót érdeklődőből ügyféllé.

Minden egy helyen az eredményes utánkövetéshez

Az érdeklődők online adatlapján villámgyorsan rögzíthetsz minden fontos információt, ami a segítségedre lehet később az utánkövetésben. Az elérhetőségi adatokon túl a beszélgetések kimenetelét, bármilyen jegyzetet vagy a kiküldött ajánlatot is rögzítheted.

Így pontosan tudni fogod, hogy kivel, mikor és pontosan mit beszéltél korábban, és egy fontos részletet sem felejtesz el az ajánlatról.

Éreztem, hogy sok leadet elveszítünk szimplán azzal, hogy nem keressük újra az ajánlat kiküldése után. Ezt a MiniCRM bevezetéséig nehéz, szinte lehetetlen volt elvégezni.

Biró Zoltán
sales manager, Fókusz Computer

Az utánkövetésekre a naptárad is emlékeztet

A MiniCRM-et a naptáraddal is szinkronizálhatod, így a rendszerben létrehozott teendők egyenesen bekerülnek a kedvenc naptár alkalmazásodba is. Így a potenciális ügyfelekhez kapcsolódó teendőidet egy helyen kezelheted az egyéb feladataiddal.

Sem én, sem az értékesítő nem stresszel azon, hogy elfelejtünk egy érdeklődőt, vagy, hogy fel kéne hívni valakit, akivel három héttel ezelőtt tárgyaltunk. Ezt mind nyilvántartja a rendszer.

Otti Csaba
ügyvezető, Login Autonom Kft.

Még egy szinttel feljebb: automatizált e-mailes utánkövetés

Még több időt spórolhatsz meg az utánkövető e-mailekkel, ha a manuális kiküldés helyett automatizálod ezt a folyamatot. Ilyen esetben a rendszer automatikusan küldi el az utánkövető e-maileket az érdeklődőknek az általad megadott szabályok alapján a megfelelő időpontban.

Az automata utánkövetés előtt az árajánlatok legalább felét elveszítettük, most 84%-ot sikeresen zárunk. Hatalmasat ugrottunk előre azzal, hogy időben utánkövetjük az árajánlatokat és van lehetőségünk beszélni az ügyféllel, tárgyalni, kifogást kezelni.

Kocsis Zoltán
tulajdonos, Idea Fontana