![ügyfélkezelő rendszer](/images/tour/helpdesk/helpdesk-hero-img.webp)
Profi ügyfélszolgálati ticketing rendszer
Használd a MiniCRM ticketing rendszert az ügyfélszolgálati kérések és panaszok átlátható kezelésére.
Nincs több elfelejtett megkeresés
Az e-mailekben vagy telefonon bejelentett, "fejben tárolt" megkeresések között könnyen elkallódhat egy-egy ügyfél.
A felhő alapú ticketing rendszerben viszont minden bejelentésnél automatikusan létrejön egy hibajegy, akár e-mailen, akár űrlapon keresztül érkezett a megkeresés. Így mindig egy-egy hibajegyen követhető az egyes bejelentések aktuális státusza, az előzmények és a következő teendő is.
A státuszokkal pedig rögtön látszik, ha van még megoldásra váró ügy, ez lehetővé teszi, hogy a nap végén biztosan tudjátok, hogy egy reklamációról vagy szervizigényről sem feledkeztetek meg.
![](/images/tour/helpdesk/helpdesk-1.webp)
Gyorsabb ügyfélszolgálat, elégedettebb ügyfelek
Ha egy ügyfeled panasszal él felétek vagy kérdése van, jogosan várja el, hogy minél hamarabb felvegyétek vele a kapcsolatot.
A MiniCRM-mel turbó fokozatba kapcsolhatod az ügyfélszolgálatot! Automatikusan létrejövő feladatok, egyértelmű határidők és felelősök, illetve közvetlenül a rendszerből kiküldhető sablon e-mailek is segítik a munkát.
A profi és gyorsan reagáló ügyfélszolgálattal az ügyfélelégedettséget és a márkahűséget is növelheted.
![](/images/tour/helpdesk/helpdesk-2.webp)
Központilag kezelhető az, ha valaki hív, vagy emailt ír és szét is tudjuk osztani a kérdéseket az emberek között, hogy mindig a releváns ember válaszolja meg.
helpdesk és stratégiai igazgató, Borháló Borkereskedés
![](/images/tour/ceo/elekmarton.png)
A céged szerves része
Ha az ügyfelek gyakran panaszkodnak arra, hogy a más csapatokban dolgozó kollégáid mind mást és mást mondtak és ígértek, akkor a MiniCRM-et imádni fogod.
A ticketing rendszer ugyanis nem egy különálló sziget a cégedben, hanem szerves része a MiniCRM-nek és a céged összes folyamatának is.
Ügyfélszerzés, számlázás, panaszkezelés – ezek mind egy rendszeren belül kezelhető folyamatok. Így a szükséges előzmények, fontos adatok mind egy helyen megtalálhatók, minden kollégának összefüggő képet adva az ügyfélről, ami segít a gyors és precíz problémamegoldásban.
![](/images/tour/helpdesk/helpdesk-3.webp)
Automatizmusok veszik le a terhet a válladról
Nem minden panasz vagy bejelentés oldódik meg egy csapásra. A komplikáltabb ügyek akár napokig vagy hetekig is húzódhatnak. Ez bizony rengeteg időt jelent a munkatársaknak is, akik sajnos el is feledkezhetnek az ügyfélről.
A MiniCRM-ben automatizmusok garantálják, hogy ez ne fordulhasson elő. A hibajegy-kezelő rendszer előre megírt e-mail figyelmeztetést is küld automatikusan az ügyfélnek, a felelősnek vagy a felettesének, ha egy ügy elakadt valahol.
![](/images/tour/helpdesk/helpdesk-4.webp)
Mérd az ügyfélszolgálat teljesítményét
A ticketing rendszer beépített riportjai lehetővé teszik, hogy percek alatt képet kapj arról, hogy mennyire elégedettek az ügyfeleid a szervizzel vagy az ügyfélszolgálattal.
Az automatikus ügyfél-elégedettség méréssel kiderülhetnek olyan problémák, amiket így gyorsan tudsz orvosolni. Negatív értékelés beérkezése esetén például teendőt állít ki a rendszer a "ticket" felelősének, hogy keresse fel az ügyfelet egy jobb megoldás érdekében.
![](/images/tour/helpdesk/helpdesk-5.png)