Profi ügyfélszolgálat, cégmérettől függetlenül

Minden cégnek szüksége van az ügyfél megkeresések és panaszok profi kezelésére, függetlenül attól, hogy rendelkezik-e dedikált ügyfélszolgálattal vagy sem. A MiniCRM ügyfélszolgálati modulja segíti csapatát a telefonos és e-mailes megkeresések egyszerű követésében, miközben automatizmusok veszik le a terhet vállukról.

Próbálja ki ingyen!

Szabaduljon meg a közös email fiók káoszától és növelje ügyfelei elégedettségét!

- HIBAJEGYEK

Senkiről se feledkezzen meg

Minden bejelentéshez automatikusan létrejön egy hibajegy a rendszerben, akár e-mailen, akár űrlapon keresztül érkezett. Az értékesítéstől külön, egy-egy hibajegyen követhető a bejelentés aktuális státusza, az előzmények és a következő teendő is. A státuszoknál rögtön látszik, ha van még megoldásra váró ügy, így nap végén megbizonyosodhatunk, hogy egy reklamációról vagy szerviz igényről sem feledkeztünk meg.

- HATÁRIDŐK, SABLONOK

Gyorsabb ügyfélszolgálat, elégedettebb ügyfelek

A létrejött hibajegyekhez automatikusan teendő jön létre felelőssel és határidővel, így azonnal egyértelmű kinek kell foglalkoznia vele, mi a teendő és meddig kell elvégezni a feladatot.

Az általános problémákra sablon e-mailek hozhatók létre, amik az ügyfél adatlapjáról és a bejelentésből dinamikusan felhasználják az adatokat. A kiválasztott sablonok vagy kézzel írt e-mailek a MiniCRM-ből küldhetőek, még több időt spórolva a felhasználónak.

Központilag kezelhető az, ha valaki hív, vagy emailt ír és szét is tudjuk osztani a kérdéseket az emberek között, hogy mindig a releváns ember válaszolja meg.

- INTEGRÁLT ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS SZERVIZ

Szerves része a cégének

Arra panaszkodik az ügyfél, hogy az értékesítésben mást ígértek? Az ügyfélszolgálati modul nem különálló sziget, hanem szerves része a MiniCRM-nek és a cége összes folyamatának is. Egy rendszerben kezelhető az ügyfélszerzés, számlázás és a panaszkezelés is, így a kollégák egy rendszerben látják az előzményeket, összefüggő képet kapnak az ügyfélről, ami segít a precíz problémamegoldásban.

- AUTOMATIZMUSOK

Automatizmusok veszik le a terhet a válláról

Bizonyára tudja, hogy a komplikáltabb ügyek ritkán oldódnak meg az első kapcsolatfelvétellel. Ezért a MiniCRM automatizmusai segítik abban, hogy a hosszabb ügyek se vegyenek el feleslegesen időt vagy merüljenek feledésbe.

Például, ha egy szerviz folyamat “ügyfélre vár” státuszban és egy adott időn belül nem érkezik válasz, a rendszer előre megírt e-mail figyelmeztetést küldhet az ügyfélnek. Ha pedig “feldolgozásra vár” státuszban ragadt be, a felelős kollégának, vagy felettesének küldhet figyelmeztetést.

- RIPORTOK, UTÁNKÖVETÉSEK

Mérhető ügyfélszolgálat segíti a fejlődést

A MiniCRM beépített riportjaival percek alatt képet kaphat arról, hogy mennyire elégedettek ügyfelei a szerviz vagy ügyfélszolgálat minőségével. Az automatikus ügyfél-elégedettség méréssel kiderülhetnek szisztematikus problémák és felszínre kerülhetnek olyan egyedi esetek is, ahol utánkövetésre van szükség. Negatív értékelés esetén a rendszer automatikusan teendőt állít ki a felelősnek, hogy keresse fel az ügyfelet egy jobb megoldás érdekében.

A MiniCRM már 1654 KKV ügyfélszolgálatát tette eredményesebbé.

Építsen elégedett ügyfélbázist profi ügyfélszolgálattal!

Átlátható hibajegykezelő rendszer és számtalan segítő funkció teszi munkáját egyszerűbbé.

Próbálja ki ingyen!

Szeretne jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?

Töltse le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.

Töltse le az e-könyvet