
Integrált vállalatirányítási rendszer CRM-mel
Tedd hatékonnyá a cégedet: használd a MiniCRM-et a kedvenc szoftvereiddel együtt.
Tökéletesen szervezett nap, naptár integrációval
Ha már megtaláltad a legjobb naptár alkalmazást, érthető, hogy nem szívesen mondanál le róla. Erre nincs is szükség! A MiniCRM-ben létrehozott teendők ugyanis egyenesen bekerülhetnek a naptáradba is, legyen az Google, Outlook, vagy bármilyen IOS vagy Android naptár.
Ha pedig változik az időpont, mindegy hol módosítod, mert mindkét rendszerben azonnal frissül. A tárgyalásokat és a céges teendőket így tökéletes összhangban kezelheted a napi feladataiddal.

Hozz ki még többet a webshopodból
A webáruházad sikere nemcsak a dizájnon, a szövegeken és az áraidon múlik. Legalább ilyen fontos, hogy pontosan átlásd a látogatóid viselkedését és vásárlásait az oldaladon, hogy a lehető legprofibb ügyfélélményt kínálhasd számukra.
A MiniCRM-et könnyedén összekötheted az olyan népszerű webshopmotorokkal, mint a WooCommerce vagy a Shoprenter, ami lehetővé teszi, hogy az érdeklődőidből ügyfeleket, az egyszeri vásárlóidból pedig törzsvásárlókat faragj. Keresd meg a kosárelhagyókat különleges ajánlatokkal, készíts személyre szabott e-mail sorozatot a vásárlóidnak vagy kezeld a panaszokat a rendszer ügyfélszolgálati moduljában.

Amikor a vásárló a kosárba teszi a terméket, rákattint a vásárlásra, megadja az email címét és a küldés gombra kattint, azonnal bekerül a MiniCRM-be “folyamatban” státuszúként. Így meg tudjuk fogni azokat, akik a fizetési szakaszon belül elkallódnának.

Marketing manager,
Brewie
Lépj szintet Google Táblázat riportokkal
A MiniCRM belső riportjai mellett lehetőséged van az egyik legnépszerűbb integráció, a Google Táblázatok használatára is, hogy még teljesebb képet kapj a cégedről. Bármilyen kérdésre is keresed a választ, a MiniCRM-ben gyűjtött adatokat Google Táblázatba illesztve könnyen átlátható riportokat készíthetsz.
Az integrált megoldásnak köszönhetően mindez az idődet sem rabolja, sőt: nem szükséges manuálisan frissítened semmit, a rendszer ugyanis óránként automatikusan frissíti az adatokat a riportokban, így naprakész kimutatásaid lehetnek anélkül, hogy erre heti szinten időt kellene szánnod.

Facebook érdeklődők egyenesen a MiniCRM-be
Ha Facebook űrlapot használsz érdeklődők gyűjtésére, akkor ezek az integráció segítségével azonnal bekerülnek a MiniCRM-be. Így kizárt, hogy bárkiről is megfeledkezzetek, ráadásul így ezeket az érdeklődőket is egy helyen kezelhetitek az összes többivel.
Mindezeken felül az értékesítőid hatékonyságát is növelheted: azonnal látni fogják, hogy melyik ügyfél milyen hirdetésből érkezett, és mi lesz a következő teendőjük vele kapcsolatban.

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani. (...)
tulajdonos, ALH Consulting

Így lesz integrált vállalatirányítási rendszered MiniCRM-mel
Híváslog alkalmazás
Szinkronizáld a hívásokat automatikusan a MiniCRM-be, hogy lásd, melyik kolléga, mikor és mit beszélt egy-egy ügyféllel.
Kösd össze a Facebook fiókod a MiniCRM-mel, hogy a regisztrálók azonnal bekerüljenek a rendszerbe. Hozz létre egyedi célcsoportokat a kampányaidhoz.
Shoprenter
A Shoprenter integrációt követően a megrendelések azonnal bekerülnek a MiniCRM-be.
WooCommerce
Ha van WooCommerce webáruházad, pár kattintással könnyedén összeköthető a MiniCRM-mel, így a megrendelői adatok rögtön megtalálhatók lesznek a rendszerben is.
Gravity Forms
Kösd össze a WordPress alapú weboldaladon található űrlapod a MiniCRM-mel, hogy a regisztrálók azonnal bekerüljenek a rendszerbe. Készíts dinamikus űrlapot, ami a mezők tartalma alapján automatikusan változik.
Excel
A meglévő adatbázisodból a szükséges ügyfél adatok könnyedén importálhatók a MiniCRM-be.
Analytics
Integráld a weboldaladba a Google Analitycs-et, hogy a regisztrációkkal a forrás adatok bekerüljenek a MiniCRM-be.
MiniCRM a mobilodon is
Ha egész nap rohangálsz, és ügyeket intézel, nem bújhatod folyton a laptopod. De nem is kell, mert a MiniCRM-et a telefonodon is eléred!
Android vagy iOS rendszerű telefonoddal bárhol hozzáférsz majd a napi feladatokhoz, az ügyféladatokhoz és az előzményekhez. Vidd magaddal a cégedet a zsebedben az ingyenes MiniCRM alkalmazással!
