Integrált vállalatirányítási rendszer CRM-mel

Tedd hatékonnyá a munkádat: használd a MiniCRM-et a kedvenc szoftvereiddel együtt.

Tökéletesen szervezett nap, naptár integrációval

Szeretnéd a tárgyalásokat és a vállalati teendőket összhangban kezelni a napi feladataiddal? A MiniCRM-ben létrehozott teendők az integrációnak köszönhetően egyenesen bekerülhetnek kedvenc naptár alkalmazásodba is (Google, Outlook, IOS, Android). Ha módosul az időpont, egyszerűen megváltoztathatod akár a naptárban is, ami frissíti a teendő időpontját a MiniCRM-ben.

Hozz ki még többet a webshopodból

A Webshop integrációk lehetővé teszik, hogy érdeklődőkből ügyfeleket, egyszeri vásárlókból pedig törzsvásárlókat faraghatsz. Keresd meg a kosárelhagyókat különleges ajánlatokkal, készíts személyre szabott e-mail sorozatot a vásárlóidnak vagy kezeld a panaszokat a rendszer ügyfélszolgálati moduljában.

Amikor a vásárló a kosárba teszi a terméket, rákattint a vásárlásra, megadja az email címét és a küldés gombra kattint, azonnal bekerül a MiniCRM-be “folyamatban” státuszúként. Így meg tudjuk fogni azokat, akik a fizetési szakaszon belül elkallódnának.

Donát Norbert
Marketing manager,
Brewie

Lépj szintet Google Táblázat riportokkal

A MiniCRM belső riportjai mellett lehetőséged van az egyik legnépszerűbb integráció, a Google Táblázatok használatára is. Bármilyen kérdésre is keresed a választ, a MiniCRM-ben gyűjtött adatokat Google Táblázatba illesztve könnyen fogyasztható riportokat készíthetsz.

Az integrált megoldásnak köszönhetően ezt nem szükséges manuálisan frissítened: a rendszer óránként automatikusan frissíti a riportot, így naprakész, átlátható kimutatásaid lehetnek anélkül, hogy erre heti szinten időt kellene szánni.

Facebook leadek egyenesen a MiniCRM-be

Ha Facebook űrlapot használsz érdeklődők gyűjtésére, akkor ezek az integráció segítségével azonnal bekerülhetnek a MiniCRM-be. Különböző kampányokhoz egyedi teendő típusokat állíthatsz, segítve az értékesítők munkáját, hogy rögtön lássák, milyen hirdetésből érkezett az érdeklődő a vállalat rendszerébe és mi a teendő vele.

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani. (...) Ha valaki nem végzi el a feladatát egy adott időn belül, akkor automatikusan eljut hozzám az infó, mert én is fogok róla figyelmeztetést kapni. Ezenkívül a rendszer automatikusan küldi ki a teljesen személyre szabott ajánlatokat és e-maileket is, így ezzel is rengeteg időt spórolunk.

Pál Zoltán Gábor
tulajdonos, ALH Consulting

Így lesz integrált vállalatirányítási rendszered MiniCRM-mel

Híváslog alkalmazás

Szinkronizáld a hívásokat automatikusan a MiniCRM-be, hogy lásd, melyik kolléga, mikor és mit beszélt egy-egy ügyféllel.

Facebook

Kösd össze a Facebook fiókod a MiniCRM-mel, hogy a regisztrálók azonnal bekerüljenek a rendszerbe. Hozz létre egyedi célcsoportokat a kampányaidhoz.

Shoprenter

A Shoprenter integrációt követően a megrendelések azonnal bekerülnek a MiniCRM-be.

WooCommerce

Ha van WooCommerce webáruházunk, pár kattintással könnyedén összeköthetjük MiniCRM rendszerünkkel, így a megrendelői adatok rögtön megtalálhatók lesznek a rendszerben is.

Gravity Forms

Kösd össze a WordPress alapú weboldaladon található űrlapod a MiniCRM-mel, hogy a regisztrálók azonnal bekerüljenek a rendszerbe. Készíts dinamikus űrlapot, ami a mezők tartalma alapján automatikusan változik.

Excel

A meglévő adatbázisodból a szükséges ügyfél adatok könnyedén importálhatók a MiniCRM-be.

Analytics

Integráld a weboldaladba a Google Analitycs-et, hogy a regisztrációkkal a forrás adatok bekerüljenek a MiniCRM-be.

Telekom Doklist Borháló Auchan