Tegye hatékonnyá mindennapos munkáját: használja a MiniCRM-et kedvenc rendszereivel együtt. Integrálható a naptárával, Gmaillel, Outlookkal, ShopRenterrel, Facebokkal, vagy Google Apps-szel.
Szeretné a tárgyalásokat és céges teendőket összhangban kezelni napi teendőivel? A MiniCRM-ben létrehozott teendők az integrációnak köszönhetően egyenesen bekerülhetnek kedvenc naptár alkalmazásába is (Google, Outlook, IOS, Android). Ha módosul az időpont, egyszerűen megváltoztathatja akár a naptárban is, ami frissíti a teendő időpontját a MiniCRM-ben.
A Webshop integrációk segítségével érdeklődőkből ügyfeleket, egyszeri vásárlókból pedig törzsvásárlókat faraghat. Keressen meg kosárelhagyókat különleges ajánlatokkal, készítsen személyre szabott e-mail sorozatot vásárlóinak vagy kezelje a panaszokat az ügyfélszolgálati modulban.
Amikor a vásárló a kosárba teszi a terméket, rákattint a vásárlásra, megadja az email címét és a küldés gombra kattint, azonnal bekerül a MiniCRM-be “folyamatban” státuszúként. Így meg tudjuk fogni azokat, akik a fizetési szakaszon belül elkallódnának.
A MiniCRM belső riportjai mellett lehetősége van az egyik legnépszerűbb integráció, a Google Táblázatok használatára is. Bármilyen kérdésre is keresi a választ, a rendszerben gyűjtött adatokat Google Táblázatba illesztve könnyen fogyasztható riportokat készíthet. A MiniCRM óránként frissíti a riportot, így naprakész, átlátható kimutatásai lehetnek, anélkül, hogy erre heti szinten időt kellene szánni.
Ha Facebook űrlapot használ érdeklődők gyűjtésére, akkor ezek az integráció segítségével azonnal bekerülhetnek a MiniCRM-be. Különböző kampányokhoz egyedi teendő típusokat állíthat, segítve az értékesítő munkáját, hogy rögtön lássa, milyen hirdetésből jött a jelentkező és mi a teendő vele. A teendő minden esetben felelőssel és határidővel van ellátva, így egy érdeklődő sem kallódik el.
Pontosan tudjuk mérni, mennyibe kerül egy lead, honnan, melyik kampányból érkezett, így tudjuk, hogy melyik kampányok térülnek meg. Ezek felhasználásával célzottabban tudunk hirdetni, CRM nélkül ösztönből lövöldöznénk sörétessel az erdőben.
Szinkronizálja a hívásokat automatikusan a MiniCRM-be, hogy lássa, melyik kolléga, mikor és mit beszélt egy-egy ügyféllel.
Kösse össze a Facebook-ját a MiniCRM-mel, hogy a regisztrálók azonnal bekerüljenek a rendszerbe. Hozzon létre egyedi célcsoportokat kampányaihoz.
A Shoprenter integrációt követően a regisztrálók azonnal bekerülnek a MiniCRM-be.
Ha van WooCommerce webáruházunk, pár kattintással könnyedén összeköthetjük MiniCRM rendszerünkkel.
Kösse össze WordPress alapú weboldán található űrlapját a MiniCRM-mel, hogy a regisztrálók azonnal bekerüljenek a rendszerbe. Készítsen dinamikus űrlapot, ami a mezők tartalma alapján automatikusan változik.
Meglévő adatbázisait könnyedén importálhatja a MiniCRM-be.
Integrálja weboldalába a Google Analitycs-et, hogy a regisztrálók forrás adatai bekerüljenek a MiniCRM-be.
Használja ki a MiniCRM integrációi adta lehetőségeket és használja kedvenc alkalmazásait tökéletes összhangban!
Próbálja ki ingyen!Szeretne jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?
Töltse le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.
Töltse le az e-könyvet