Gyors számlakiállítás és automata kintlévőség-kezelés az időhatékonyságért

MiniCRM-ben a számlázást másolás és ismétlődő számlakiállítás lehetősége gyorsítja, a kintlévőség-kezelést pedig automatizált e-mailek és teendők segítik, így a folyamat alig igényel emberi beavatkozást. Ha MiniCRM-ben kezeli ügyfeleit, a beépített számlázóval elkerülheti a többszörös adminisztrációt.

Próbálja ki ingyen!

Kerülje el a dupla adminisztrációból eredő időveszteséget a MiniCRM beépített számlázójával.

- GYORS SZÁMLAKIÁLLÍTÁS

Töltsön kevesebb időt a számlákkal!

Ha vannak olyan számlái, amiket havi rendszerességgel ugyanannak a vevőnek, ugyanazokkal a tételekkel és végösszeggel állít ki, megjelölheti ismétlődő számlaként, így az havonta automatikusan fog kiállítódni a rendszerben.

Ha pedig rendszeresen számláz nagyon hasonlót, de nem pontosan ugyanazt, meglévő számla, díjbekérő, vagy ajánlat mintájára is hozhat létre új újat bármelyikből.

- TEENDŐK KEZELÉSE

Kezelje a számlákhoz kapcsolódó feladatokat átláthatóan

A számlákhoz tartozó teendőit helyben, közvetlenül az érintett számláknál vezetheti, így az elvégzendő feladatok nem keveredhetnek el sem az e-mail fiókban, sem a jól ismert sárga cetliken.

Ha egy kollégának vagy az ügyfélnek vagy kérése van egy számlával kapcsolatban, minden ezzel kapcsolatos feladat egy helyen, felelőssel és határidővel ellátva megtalálható az adott számlánál.

- AUTOMATIZÁLÁS

Önjáró kintlévőség-kezelés

Automata e-mailes vagy sms-ben küldött fizetési emlékeztetők teszik önjáróvá a számlázási folyamatot, így a rendszer emberi beavatkozás nélkül kezeli a számlafizetési problémák 90%-át.

Automatikus teendőket vagy e-maileket állíthat be a kollégáknak is, amelyek végső esetben figyelmeztetik őket, ha egy ügyfél a fizetési emlékeztetők és felszólítások ellenére sem rendezi a számláját.

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani.

- RIPORTOK

Tartsa kézben pénzügyeit részletes riportokkal

Hogy alakulnak a bevételei és kintlévőségei? Melyek a leggyakrabban számlázott szolgáltatásai? Kik a legtöbbet költő ügyfelei? Milyen a fizetési emlékeztetők megnyitási aránya? Tudja meg néhány kattintással a beépített riportokból!

Készítsen részletes, egyedi kimutatásokat és előrejelzéseket a számlák adatai alapján, és a szükséges információkat a táblázatkezelőbe is exportálhatja.

- KÉSZLETKEZELÉS

Kezelje a számlázott termékeit is a rendszeren belül!

Ha egynél több terméket értékesít és számláz, a MiniCRM készletkezelőjét érdemes használnia. Így amikor egy számlához hozzáad egy tételt, a készletkezelőben a termék mennyisége automatikusan frissül.

Ha egy termék esetén a készlet a megadott minimum készlet szintje alá csökken, automatikus értesítést is kaphat erről, így nem szükséges külön ellenőrizni a készleteket.

A MiniCRM már 1654 KKV működését tette eredményesebbé.

Ne égesse tovább az idejét: holnaptól kezelje a számlákkal kapcsolatos teendőit automatizáltan

Állítsa ki papír alapú vagy elektronikus számláit közvetlenül a MiniCRM-ben, használja ki az automatizálás előnyeit, és kövesse bevételeit az azonnal frissülő riportokkal!

Próbálja ki ingyen!

Szeretne jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?

Töltse le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.

Töltse le az e-könyvet