Számlakiállítás és automata kintlévőség-kezelés

Ha MiniCRM-ben kezeli ügyfeleit, a beépített számlázóval elkerülheti a többszörös adminisztrációt.

Töltsön kevesebb időt a számlákkal!

Ha vannak olyan számlái, amiket havi rendszerességgel ugyanannak a vevőnek, ugyanazokkal a tételekkel és végösszeggel állít ki, megjelölheti ismétlődő számlaként, így az havonta automatikusan fog kiállítódni a rendszerben.

Ha pedig rendszeresen számláz nagyon hasonlót, de nem pontosan ugyanazt, meglévő számla, díjbekérő, vagy ajánlat mintájára is hozhat létre új újat bármelyikből.

Kezeld a számlákhoz kapcsolódó feladatokat átláthatóan

A számlákhoz tartozó teendőit helyben, közvetlenül az érintett számláknál vezetheti, így az elvégzendő feladatok nem keveredhetnek el sem az e-mail fiókban, sem a jól ismert sárga cetliken.

Ha egy kollégának vagy az ügyfélnek vagy kérése van egy számlával kapcsolatban, minden ezzel kapcsolatos feladat egy helyen, felelőssel és határidővel ellátva megtalálható az adott számlánál.

Önjáró kintlévőség-kezelés

Automata e-mailes vagy sms-ben küldött fizetési emlékeztetők teszik önjáróvá a számlázási folyamatot, így a rendszer emberi beavatkozás nélkül kezeli a számlafizetési problémák 90%-át.

Automatikus teendőket vagy e-maileket állíthat be a kollégáknak is, amelyek végső esetben figyelmeztetik őket, ha egy ügyfél a fizetési emlékeztetők és felszólítások ellenére sem rendezi a

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani.

Pál Zoltán Gábor, tulajdonos ALH Consulting

Tartsa kézben pénzügyeit részletes riportokkal

Hogy alakulnak a bevételei és kintlévőségei? Melyek a leggyakrabban számlázott szolgáltatásai? Kik a legtöbbet költő ügyfelei? Milyen a fizetési emlékeztetők megnyitási aránya? Tudja meg néhány kattintással a beépített riportokból!

Készítsen részletes, egyedi kimutatásokat és előrejelzéseket a számlák adatai alapján, és a szükséges információkat a táblázatkezelőbe is exportálhatja.

Kezeld a számlázott termékeit is a rendszeren belül!

Ha egynél több terméket értékesít és számláz, a MiniCRM készletkezelőjét érdemes használnia. Így amikor egy számlához hozzáad egy tételt, a készletkezelőben a termék mennyisége automatikusan frissül.

Ha egy termék esetén a készlet a megadott minimum készlet szintje alá csökken, automatikus értesítést is kaphat erről, így nem szükséges külön ellenőrizni a készleteket.

Telekom Doklist Borháló Hörmann Auchan