MiniCRM-ben a számlázást másolás és ismétlődő számlakiállítás lehetősége gyorsítja, a kintlévőség-kezelést pedig automatizált e-mailek és teendők segítik, így a folyamat alig igényel emberi beavatkozást. Ha MiniCRM-ben kezeli ügyfeleit, a beépített számlázóval elkerülheti a többszörös adminisztrációt.
- GYORS SZÁMLAKIÁLLÍTÁS
Ha vannak olyan számlái, amiket havi rendszerességgel ugyanannak a vevőnek, ugyanazokkal a tételekkel és végösszeggel állít ki, megjelölheti ismétlődő számlaként, így az havonta automatikusan fog kiállítódni a rendszerben.
Ha pedig rendszeresen számláz nagyon hasonlót, de nem pontosan ugyanazt, meglévő számla, díjbekérő, vagy ajánlat mintájára is hozhat létre új újat bármelyikből.
- TEENDŐK KEZELÉSE
A számlákhoz tartozó teendőit helyben, közvetlenül az érintett számláknál vezetheti, így az elvégzendő feladatok nem keveredhetnek el sem az e-mail fiókban, sem a jól ismert sárga cetliken.
Ha egy kollégának vagy az ügyfélnek vagy kérése van egy számlával kapcsolatban, minden ezzel kapcsolatos feladat egy helyen, felelőssel és határidővel ellátva megtalálható az adott számlánál.
- AUTOMATIZÁLÁS
Automata e-mailes vagy sms-ben küldött fizetési emlékeztetők teszik önjáróvá a számlázási folyamatot, így a rendszer emberi beavatkozás nélkül kezeli a számlafizetési problémák 90%-át.
Automatikus teendőket vagy e-maileket állíthat be a kollégáknak is, amelyek végső esetben figyelmeztetik őket, ha egy ügyfél a fizetési emlékeztetők és felszólítások ellenére sem rendezi a számláját.
Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani.
- RIPORTOK
Hogy alakulnak a bevételei és kintlévőségei? Melyek a leggyakrabban számlázott szolgáltatásai? Kik a legtöbbet költő ügyfelei? Milyen a fizetési emlékeztetők megnyitási aránya? Tudja meg néhány kattintással a beépített riportokból!
Készítsen részletes, egyedi kimutatásokat és előrejelzéseket a számlák adatai alapján, és a szükséges információkat a táblázatkezelőbe is exportálhatja.
- KÉSZLETKEZELÉS
Ha egynél több terméket értékesít és számláz, a MiniCRM készletkezelőjét érdemes használnia. Így amikor egy számlához hozzáad egy tételt, a készletkezelőben a termék mennyisége automatikusan frissül.
Ha egy termék esetén a készlet a megadott minimum készlet szintje alá csökken, automatikus értesítést is kaphat erről, így nem szükséges külön ellenőrizni a készleteket.
Állítsa ki papír alapú vagy elektronikus számláit közvetlenül a MiniCRM-ben, használja ki az automatizálás előnyeit, és kövesse bevételeit az azonnal frissülő riportokkal!
Próbáld ki ingyen!Szeretnéd jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?
Töltsd le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.
Töltsd le az e-könyvet