Sikeres marketing kampányok
Érj el nagyobb konverziót testreszabott, automatizált e-mail kampányokkal, és mérd a marketing költségek valós megtérülését.
Profitgeneráló marketing az értékesítéssel összhangban
Akkor ér bármit a marketing költés, ha abból vásárló is lesz.
Ha olyan terméket árulsz, aminél az eladást hosszabb értékesítési folyamat előzi meg, akkor szükséged van CRM-re, ami segít az érdeklődőket fizető vásárlókká kovácsolni.
A MiniCRM-ben az értékesítést és a marketinget egy integrált rendszeren belül követheted.
A teljes folyamatot egyként tudod kezelni: a weboldalról és a Facebook kampányokból kézi gépelés nélkül automatikusan bekerülnek a rendszerbe az új megkeresések, ahol az értékesítő kollégák automatikus emlékeztetőt kapnak a velük kapcsolatos teendőkről.
Így a marketing által behozott érdeklődők utánkövetését és az elveszített érdeklődők hírlevelekkel való újbóli célzását is lehetővé teszi a rendszer.
Releváns marketing üzenetek pontos információkra alapozva
A MiniCRM-ben egy helyen van minden fontos információ a vevőkről, az érdeklődőkről, és az elvesztett ügyfelekről. Így minden adott lesz, hogy jól ismerd a vásárlóidat.
Tudni fogod, hogy mit és miért vesznek meg, mi a közös a legjobb ügyfelekben, és mik a jellemző kifogások, amiket a marketingkommunikációban felhasználhatsz.
Generálj új ügyfeleket a korábbi érdeklődőkből
Ha egy érdeklődő végül nem vásárol, az CRM nélkül simán veszteség. CRM-mel viszont érték: bekerül az adatbázisába, azaz vele is épül a listád.
Hírleveleket küldhetsz neki, amikben kezelheted a kifogásait. Amikor aktuális lesz számára az ajánlatod, a Te terméked fog elsőként az eszébe jutni.
Érd el a feliratkozóid személyre szabott hírlevelekkel
A kollégáid folyamatosan töltik fel a MiniCRM-et információkkal a feliratkozókról, érdeklődőkről és ügyfelekről.
Hozz létre számukra testreszabott hírleveleket, és küldd ki az adatbázis bármely részére a dinamikusan alakítható szűrők segítségével!
Gyűjts folyamatosan új vásárlókat automatizált e-mail sorozatokkal
Írd meg a szükséges e-maileket, majd tervezd meg, hogy az adatbázisodnak mely csoportja és pontosan mikor, milyen ütemben kapja meg őket.
Indítsd el a kampányt, amit a rendszer innentől automatikusan és folyamatosan küld mindazoknak, akik az adatbázisnak ebbe az előre meghatározott csoportjába kerülnek.
Kövesd a hírleveleid eredményességét
Az e-mail kampányok nem érnek véget a kiküldéssel. Mérd a hírleveleid eredményeit, és ellenőrizd a megnyitási és a kattintási arányait!
Nézd meg, mely e-mailekből érkeztek fizető vásárlók, és melyek hozták a legnagyobb profitot. Így később a feliratkozókat a valódi eredményt hozó üzenettekkel célozhatod.
Csak az eredményes kampányokra költs
A Facebook és Google statisztikáiból csak azt látni, hogy melyik kampányból hány kattintás érkezett.
A MiniCRM megmutatja, melyik hirdetés hozott valóban eredményt, azaz melyikből lettek végül fizető vásárlók.
Minden projekt és feladat egy helyen
A csapat közösen dolgozhat a tervezett projektek megvalósításán, követhetitek, hogy kinek milyen teendői vannak, amikhez emlékeztetőt és határidőt is állíthattok.
A projekteket a csapat testreszabható és könnyen átlátható táblán is követheti. Így egyértelmű, hogy melyik kampány hol tart a megvalósítás folyamatában.