Profitot termelő, eredményes marketing kampányok

Érjen el nagyobb konverziót testreszabott, automatizált e-mail kampányokkal, és mérje a marketing költségek megtérülését részletes kampány riportokkal. Tervezze meg a projektet és kövesse a csapat feladatait átláthatóan a MiniCRM-ben.

Próbálja ki ingyen!

Adatvezérelt marketing a legnagyobb profitért.

- INTEGRÁLT RENDSZER

Profitgeneráló marketing az értékesítéssel összhangban

Akkor ér bármit a marketing költés, ha abból vásárló is lesz.

Ha olyan terméket árul, aminél az eladást hosszabb értékesítési folyamat előzi meg, akkor szüksége van CRM-re, ami segít az érdeklődőket fizető vásárlókká kovácsolni.

A MiniCRM-ben az értékesítést és a marketinget egy integrált rendszeren belül követheti.

A teljes folyamatot egyként tudja kezelni: a weboldaláról és a Facebook kampányokból kézi gépelés nélkül automatikusan bekerülnek a rendszerbe az új megkeresések, ahol az értékesítő kollégák automatikus emlékeztetőt kapnak a velük kapcsolatos teendőkről.

Így a marketing által behozott érdeklődők utánkövetését és az elveszített érdeklődők hírlevelekkel való újbóli célzását is lehetővé teszi a rendszer.

- ELŐZMÉNYEK

Releváns marketing üzenetek pontos információkra alapozva

A MiniCRM-ben egy helyen van minden fontos információ a vevőkről, az érdeklődőkről, és az elvesztett ügyfelekről. Így minden adott lesz, hogy jól ismerje a vásárlóit.

Tudni fogja, hogy mit és miért vesznek meg, mi a közös a legjobb ügyfelekben, és mik a jellemző kifogások, amiket a marketingkommunikációban felhasználhat.

- ADATBÁZIS

Generáljon új ügyfeleket a korábbi érdeklődőkből

Ha egy érdeklődő végül nem vásárol, az CRM nélkül simán veszteség. CRM-mel viszont érték: bekerül az adatbázisába, azaz vele is épül a listája.

Hírleveleket küldhet neki, amikben kezelheti a kifogásait. Amikor aktuális lesz számára az ajánlata, Ön és a terméke fog elsőként az eszébe jutni.

- TÖMEGES, SZEGMENTÁLT E-MAILEK

Érje el feliratkozóit személyre szabott hírlevelekkel

Kollégái folyamatosan töltik fel a MiniCRM-et információkkal a feliratkozókról, érdeklődőkről és ügyfelekről.

Hozzon létre számukra testreszabott hírleveleket, és küldje ki az adatbázis bármely részére a dinamikusan alakítható szűrők segítségével!

Vásárlóink szokásait folyamatosan szemmel tartjuk és dolgozunk azon, hogy még személyreszabottabb ajánlatokat kapjanak tőlünk a jövőben, természetesen ezt is a CRM rendszer automatizmusait kihasználva...

Donát Norbert, Marketing manager Brewie

- AUTOMATIZÁLT E-MAIL SOROZATOK

Gyűjtse folyamatosan az új vásárlóit automatizált e-mail sorozatokkal

Írja meg a szükséges e-maileket, majd tervezze meg, hogy az adatbázisának mely csoportja és pontosan mikor, milyen ütemben kapja meg őket.

Indítsa el a kampányt, amit a rendszer innentől automatikusan és folyamatosan küld mindazoknak, akik az adatbázisának ebbe az előre meghatározott csoportjába kerülnek.

Az átlátható, visszakövethető és automatizált értékesítési folyamatok a legfontosabbak számunkra. Pl. marketingesként egy jól beállított kampány mellett simán elmehetek nyaralni...

- E-MAIL RIPORTOK

Kövesse hírlevelei eredményességét

Az e-mail kampányok nem érnek véget a kiküldéssel. Mérje hírlevelei eredményeit, és ellenőrizze a megnyitási és a kattintási arányaikat!

Nézze meg, mely e-mailekből érkeztek fizető vásárlók, és melyek hozták a legnagyobb profitot. Így később a feliratkozóit a valódi eredményt hozó üzenettekkel célozhatja.

- HIRDETÉS RIPORTOK

Csak az eredményes kampányokra költsön

A Facebook és Google statisztikából csak azt látni, hogy melyik kampányból hány kattintás érkezett.

A MiniCRM megmutatja, melyik hirdetés hozott valóban eredményt, azaz melyikből lettek végül fizető vásárlók.

Pontosan tudjuk mérni, mennyibe kerül egy lead, honnan, melyik kampányból érkezett, így tudjuk, hogy melyik kampányok térülnek meg. (...) Azt szokták mondani, hogy a hirdetések 50 százaléka kidobott pénz, csak nem tudni, melyik 50%. CRM-mel könnyebb rájönni arra, hogy melyik.

- PROJEKTKEZELÉS ÉS KAMPÁNYTERVEZÉS

Minden projekt és feladat egy helyen

A csapat közösen dolgozhat a tervezett projektek megvalósításán, követhetik, hogy kinek milyen teendői vannak, amikhez emlékeztetőt és határidőt is állíthatnak.

A projekteket a csapat testreszabható és könnyen átlátható táblán is követheti. Így egyértelmű, hogy melyik kampány hol tart a megvalósítás folyamatában.

A MiniCRM már 1704 KKV marketingjét tette profitábilissá

Holnaptól csak az eredményes kampányokra költsön!

Érjen el jobb eredményeket személyre szabott, automatizált e-mail kampányokkal, kövesse marketingtevékenysége megtérülését és csapata feladatait egy átlátható rendszerben!

Próbálja ki ingyen!

Szeretne jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?

Töltse le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.

Töltse le az e-könyvet