Kifizetődő marketing, mérhető eredmények

E-mail kampányok, riportok, projektkezelés és kampánytervezés - minden marketingfeladat egy rendszerben a legnagyobb konverzióért.

Próbáld ki ingyen!

Célozd a legtalálóbb ajánlatokkal érdeklődőit holnaptól!

- TÖMEGES, SZEGMENTÁLT E-MAILEK

Érj el nagyobb konverziót személyre szabott levelezéssel!

Olyan akciót tervezel, amivel csak a korábbi vásárlóidnak szeretnél kedvezni? Újraaktiválnád a régi törzsvásárlóidat? Célzottan kommunikálnál a kosárelhagyókkal, vagy a rendezvényed résztvevőivel?

Hozz létre testreszabott hírleveleket a rendszeren belül, és küldd ki az adatbázisod bármely szegmensének a dinamikusan alakítható szűrők segítségével!

Vásárlóink szokásait folyamatosan szemmel tartjuk és dolgozunk azon, hogy még személyreszabottabb ajánlatokat kapjanak tőlünk a jövőben, természetesen ezt is a CRM rendszer automatizmusait kihasználva...

Donát Norbert, Marketing manager Brewie

- AUTOMATIZÁLT HÍRLEVÉLSOROZATOK

Készítsd fel vásárlásra az érdeklődőidet automata e-mail sorozatokkal!

Az automatizált hírlevélsorozatok lehetővé teszik, hogy előre elkészített e-mailek segítségével kommunikálj a feliratkozóiddal akkor, amikor a legfogékonyabbak az üzenetedre.

Írd meg és állítsd össze a rendszerben az e-mail sorozatot, tervezd meg, hogy az adatbázisának mely csoportja és pontosan mikor, milyen ütemben kapja meg a leveleidet, majd indítsd el a kampányt! Így kevés ráfordítással folyamatosan gyűjtheted az aktív érdeklődőket a listádból.

Az átlátható, visszakövethető és automatizált értékesítési folyamatok a legfontosabbak számunkra. Pl. marketingesként egy jól beállított kampány mellett simán elmehetek nyaralni...

- Riportok

Fektess többet azokba a kampányaidba, amelyek valóban eredményesek!

Kövesd MiniCRM-ben a hírlevél kampányaid eredményességét! Készíts A/B teszteket, hogy kiderítsd, hogyan érdemes megszólítani az érdeklődőidet a legnagyobb konverzióért!

Kösd össze a rendszert a weboldaladdal, a Facebook és a Google fiókoddal, és tudd meg, mely csatornából érkeznek a legértékesebb érdeklődőid: azok, akikből később ügyfelek is lesznek! Kövesd, hogy mely kampányaid térülnek meg, hogy azokra fókuszálhass, amikkel a legjobb eredményt érheted el.

Pontosan tudjuk mérni, mennyibe kerül egy lead, honnan, melyik kampányból érkezett, így tudjuk, hogy melyik kampányok térülnek meg. (...) Azt szokták mondani, hogy a hirdetések 50 százaléka kidobott pénz, csak nem tudni, melyik 50%. CRM-mel könnyebb rájönni arra, hogy melyik.

- PROJEKTKEZELÉS ÉS KAMPÁNYTERVEZÉS

Kövesd a marketingcsapat projektjeit és feladatait egy helyen!

Tervezd meg kampányaidat és kezeld a hozzájuk kapcsolódó feladatokat átláthatóan a MiniCRM-ben! A csapat közösen dolgozhat a projektek megvalósításán, miközben követhetik, hogy kinek milyen teendői vannak egy adott kampány kapcsán, amikhez emlékeztetőt és határidőt is állíthatnak.

Az aktuális projekteket a csapat akár testreszabható kanban boardon is követheti, így egy pillanat alatt átlátható, hogy mely kampány pontosan hol tart a megvalósítás folyamatában.

Telekom Doklist Borháló Hörmann Auchan