Hírlevél küldés és marketing automatizáció

Email marketing kampányok, riportok, projektkezelés és kampánytervezés – minden egy rendszerben.

Érj el nagyobb konverziót személyre szabott levelezéssel!

Olyan akciót tervezel, amivel csak a korábbi vásárlóidnak szeretnél kedvezni? Újraaktiválnád a régi törzsvásárlóidat? Célzottan kommunikálnál a kosárelhagyókkal, vagy a rendezvényed résztvevőivel?

Hozz létre testreszabott hírlevél sablonokat a rendszeren belül, és küldd ki az adatbázisod bármely szegmensének egyszerűen a dinamikusan alakítható szűrők segítségével!

Vásárlóink szokásait folyamatosan szemmel tartjuk és dolgozunk azon, hogy még személyreszabottabb ajánlatokat kapjanak tőlünk a jövőben, természetesen ezt is a CRM rendszer automatizmusait kihasználva...

Donát Norbert,
marketing manager, Brewie

Készítsd fel vásárlásra az érdeklődőidet automata email sorozatokkal!

Az automatizált hírlevél sorozatok lehetővé teszik, hogy előre elkészített emailek segítségével kommunikálj a feliratkozóiddal akkor, amikor a legfogékonyabbak az üzenetedre.

Írd meg és állítsd össze a hírlevél küldő rendszerben az email sorozatot, tervezd meg, hogy az adatbázisod mely csoportja és pontosan mikor, milyen ütemben kapja meg a leveleidet, majd indítsd el a kampányt! Így kevés ráfordítással folyamatosan gyűjtheted az aktív érdeklődőket a listádból.

Az átlátható, visszakövethető és automatizált értékesítési folyamatok a legfontosabbak számunkra. Pl. marketingesként egy jól beállított kampány mellett simán elmehetek nyaralni...

Elek Márton
Stratégiai igazgató, Borháló Borkereskedés

Fektess többet azokba a kampányaidba, amelyek valóban eredményesek!

Kövesd MiniCRM-ben a hírlevél küldés eredményeit! Készíts A/B teszteket, hogy kiderítsd, hogyan érdemes megszólítani az érdeklődőidet a legnagyobb konverzióért!

Kösd össze a rendszert a weboldaladdal, a Facebook és a Google fiókoddal, és tudd meg, mely csatornából érkeznek a legértékesebb érdeklődőid: azok, akikből később ügyfelek is lesznek! Kövesd, hogy mely online marketing kampányaid térülnek meg, hogy azokra fókuszálhass, amikkel a legjobb eredményt érheted el.

Pontosan tudjuk mérni, mennyibe kerül egy lead, honnan, melyik kampányból érkezett, így tudjuk, hogy melyik kampányok térülnek meg. Ezek felhasználásával célzottabban tudunk hirdetni, CRM nélkül ösztönből lövöldöznénk sörétessel az erdőben.

Deák Ferenc István
szakmai vezető, Grantis Hungary Zrt.

Kövesd a marketingcsapat tevékenységét egy helyen!

Tervezd meg a kampányaidat és kezeld a hozzájuk kapcsolódó feladatokat átláthatóan a MiniCRM-ben! A csapat közösen dolgozhat a projektek megvalósításán, miközben követhetik, hogy kinek milyen teendői vannak egy adott kampány kapcsán, amikhez emlékeztetőt és határidőt is állíthatnak.

Az aktuális projekteket a csapat és Te is testreszabható kanban boardon is követhetitek, így egy pillanat alatt átlátható, hogy mely kampány pontosan hol tart a megvalósítás folyamatában.

Telekom Doklist Borháló Auchan