Marketing automatizáció és a teljes vásárlói út a MiniCRM-ben

A marketing akkor lesz hatékony a cégednél, ha átlátod a folyamatokat

CRM marketing
divider

A marketing folyamatok nagy része is a MiniCRM-be van bekötve, például innen indítunk email kampányokat és follow-up emaileket is küldünk. Marketing szempontból gyakorlatilag nincs olyan projekt, amit ne tudnánk CRM-ben megcsinálni: ez a marketing gépezetünk központi idegrendszere.

A Speak nyelviskola tulajdonosa
Speak Nyelviskola logo

Így érsz el jobb eredményeket

Hosszú az út, míg egy érdeklődőből vásárló lesz – és ezen az úton bárhol elveszíthetitek.

A MiniCRM-ben a teljes vásárlói utat átláthatod, és így az esetleges hibák is felszínre törnek

Hozz döntéseket adatokra támaszkodva

A marketing annál sokkal bonyolultabb, hogy érzelmekre hagyatkozva költsd a pénzed.

A rendszer megmutatja, melyik kampány megy jól, melyik kevésbé, ezért máris megalapozottan dönthetsz.

Mindenki
egy irányba húz

Ne hagyd, hogy a marketing- és az értékesítőcsapat macska-egér harca elrontsa az eredményeket.

A CRM-nek köszönhetően átlátják majd a közös, nagy célt: az ügyfélszerzést.

A középpontban:
az ügyfél

A MiniCRM-ben minden az ügyfélről szól. A marketing ezért nem egy önálló, elszigetelt terület a rendszeren belül, hanem az ügyfélszerzés és -kezelés szerves része.

Így dolgozik majd minden kolléga a leghatékonyabban.

line illustration

A piacvezető, magyar CRM

2000

ügyfél idehaza és
Romániában

14év

folyamatos fejlődés

Személyre szabott

megoldás és árazás

Bármilyen cégmérethez

nyújtunk megoldást

Magyar nyelvű

rendszer, magyar ügyfélszolgálattal

Támogatás az ügyfélút minden állomásán

CRM marketing robot illustration

A figyelem felkeltése

Hozz létre olyan kampányokat, amik tényleg hatnak. Kövessétek a MiniCRM-ben az egyes hirdetések és platformok teljesítményét, hogy a lehető legtöbb érdeklődőt vonzhassátok be.

Hitelesség kiépítése

Zökkenőmentes rendezvények, hibátlanul működő ügyfélszolgálat, egységes kommunikáció. Mindegy, mivel építenétek a hitelességet, a CRM-rendszer mellettetek áll.

Kapcsolatfelvétel

Igazán jó jel, ha egy érdeklődő felveszi veletek a kapcsolatot. Hogy a lead ne vesszen el, egy teljes értékű, bárhonnan hozzáférhető adatbázisra van szükség: mint amilyen a MiniCRM.

Leadgondozás

Az érdeklődők szeretik a törődést: ha minden a megbeszélt időpontban történik, és mindig képben vagytok a helyzetével, sokkal nagyobb eséllyel lesz belőle vásárló. A MiniCRM automatizmusaival ez gyerekjáték.

Értékesítés

Támogasd az értékesítőid munkáját a MiniCRM-mel! Egyértelmű lépések szerint, rendszerben dolgozhatnak, ami számukra is könnyebbséget jelent – a cégnek pedig nagyobb bevételt.

Utánkövetés

A meglévő ügyfelekkel is foglalkozni kell, hát még az elveszett érdeklődőkkel. A CRM-es adatbázisban különféle ügyfélszegmenseket hozhattok létre, hogy mindenkivel személyre szabottan foglalkozhassatok.

Folyamat megismétlése

A MiniCRM segít, hogy minden alkalommal ugyanolyan profi szolgáltatást nyújthassatok. Elég egyszer kitalálni a folyamatot, és onnantól már a rendszer vezeti a kezeteket.

divider

Hozd ki a legtöbbet a marketingből!

automatization icon

Automatizmusok

A marketing működhet olajozott gépezetként! A MiniCRM automatikusan kiosztja a feladatokat, kiküldi a megfelelő e-mailt vagy SMS-t. És ez csak egy kis ízelítő az automatizmusokból.

reports icon

Riportok

A Facebook megy jól vagy a Google, esetleg a hírlevelek hoznak sok érdeklődőt? A MiniCRM-nek hála mostantól pontosan tudni fogod.

email icon

E-mail sablonok

Küldj igényes, profi e-maileket, amik mobilon is hibátlanul működnek. A Stripo szerkesztőben több ezer előre telepített sablon vár.

tasks icon

Feladatok

Feladatok, határidők, kapcsolódó dokumentumok, checklistek, bevont kollégák – minden a MiniCRM-ben, betonbiztosan.

integrations icon

Integrációk

A MiniCRM-et összekötheted Facebookkal, Gravity Forms-szal, webshoppal vagy a naptáraddal. Mint egy igazi marketingközpont!

divider