
Hírlevél küldés és marketing automatizáció
Email marketing kampányok, riportok, projektkezelés és kampánytervezés – minden egy rendszerben.
Érj el nagyobb konverziót személyre szabott levelezéssel!
A marketing ma már sokkal többet jelent hangzatos ígéreteknél és
nagy szavaknál. Ennél sokkal fontosabb ugyanis, hogy az érdeklődőidnek
személyre szóló, kifejezetten őket megszólító
üzeneteket adj át.
Olyan akciót tervezel, amivel csak a korábbi
vásárlóidnak szeretnél kedvezni? Újraaktiválnád a
régi törzsvásárlóidat? Célzottan kommunikálnál a
kosárelhagyókkal, vagy a rendezvényed résztvevőivel?
A MiniCRM-ben testreszabott hírleveleket hozhatsz létre, és küldhetsz ki tetszés szerint összeállított szűrők alapján az adatbázisod bármely szegmensének.

Vásárlóink szokásait folyamatosan szemmel tartjuk és dolgozunk azon, hogy még személyreszabottabb ajánlatokat kapjanak tőlünk a jövőben, természetesen ezt is a CRM rendszer automatizmusait kihasználva...
marketing manager, Brewie

Készítsd fel vásárlásra az érdeklődőidet automata email sorozatokkal!
Akik feliratkoztak a hírleveledre, egész biztosan érdeklődnek a terméked vagy a
szolgáltatásod iránt. A dolgod “már csak annyi”, hogy
meggyőzd őket a vásárlásról.
Az automatizált
hírlevél sorozatok lehetővé teszik, hogy előre elkészített emailek
segítségével kommunikálj a feliratkozóiddal akkor, amikor a
legfogékonyabbak az üzenetedre.
Írd meg és állítsd össze a hírlevél küldő rendszerben az email sorozatot, tervezd meg, hogy az adatbázisod mely csoportja és pontosan mikor, milyen ütemben kapja meg a leveleidet, majd indítsd el a kampányt! Így minimális ráfordítással számos érdeklődőt juttathatsz el a vásárlásig!

Az átlátható, visszakövethető és automatizált értékesítési folyamatok a legfontosabbak számunkra. Pl. marketingesként egy jól beállított kampány mellett simán elmehetek nyaralni...
Stratégiai igazgató, Borháló Borkereskedés

Fektess többet azokba a kampányaidba, amelyek valóban eredményesek!
Nem érdemes olyan kampányokon égetned a pénzed, amik nem hoznak
érdeklődőket és ügyfeleket. Igen ám, de nem is olyan könnyű eldönteni,
hogy melyik marketingelem hogy teljesít.
Kövesd MiniCRM-ben a hírlevél
küldés eredményeit! Készíts A/B teszteket, hogy kiderítsd, hogyan
érdemes megszólítani az érdeklődőidet a legnagyobb
konverzióért!
Kösd össze a rendszert a weboldaladdal, a Facebook és a Google fiókoddal, és tudd meg, mely csatornából érkeznek a legértékesebb érdeklődőid: azok, akikből később ügyfelek is lesznek! Kövesd, hogy mely online marketing kampányaid térülnek meg, hogy azokra fókuszálhass, amikkel a legjobb eredményt érheted el.

Pontosan tudjuk mérni, mennyibe kerül egy lead, honnan, melyik kampányból érkezett, így tudjuk, hogy melyik kampányok térülnek meg. Ezek felhasználásával célzottabban tudunk hirdetni, CRM nélkül ösztönből lövöldöznénk sörétessel az erdőben.
szakmai vezető, Grantis Hungary Zrt.

Kövesd a marketingcsapat tevékenységét egy helyen!
A marketing igazi csapatjáték, hiszen egy sikeres kampányhoz több kolléga
együttműködése szükséges. Mindez persze sok-sok feladatot is jelent, ahol nem
férnek bele csúszások vagy fejetlenség.
Tervezd meg a
kampányaidat és kezeld a hozzájuk kapcsolódó feladatokat
átláthatóan a MiniCRM-ben! A csapat közösen dolgozhat a projektek
megvalósításán, miközben mindenki tudni fogja, hogy mi a feladata,
mikorra kell elkészülnie, és mi lesz a következő lépés.
Az aktuális projekteket a csapat és Te is testreszabható kanban boardon is követhetitek, így egy pillanat alatt átlátható, hogy mely kampány pontosan hol tart a megvalósítás folyamatában.
