Kifizetődő marketing, mérhető eredmények

E-mail kampányok, riportok, projektkezelés és kampánytervezés - minden marketingfeladat egy rendszerben a legnagyobb konverzióért.

Próbálja ki ingyen!

Célozza a legtalálóbb ajánlatokkal érdeklődőit holnaptól!

- TÖMEGES, SZEGMENTÁLT E-MAILEK

Érjen el nagyobb konverziót személyre szabott levelezéssel!

Olyan akciót tervez, amivel csak a korábbi vásárlóinak szeretne kedvezni? Újraaktiválná a régi törzsvásárlóit? Célzottan kommunikálna a kosárelhagyókkal, vagy a rendezvénye résztvevőivel?

Hozzon létre testreszabott hírleveleket a rendszeren belül, és küldje ki az adatbázisa bármely szegmensének a dinamikusan alakítható szűrők segítségével!

Vásárlóink szokásait folyamatosan szemmel tartjuk és dolgozunk azon, hogy még személyreszabottabb ajánlatokat kapjanak tőlünk a jövőben, természetesen ezt is a CRM rendszer automatizmusait kihasználva...

Donát Norbert, Marketing manager Brewie

- AUTOMATIZÁLT HÍRLEVÉLSOROZATOK

Készítse fel vásárlásra az érdeklődőit automata e-mail sorozatokkal!

Az automatizált hírlevélsorozatok lehetővé teszik, hogy előre elkészített e-mailek segítségével kommunikáljon a feliratkozóival akkor, amikor a legfogékonyabbak az üzenetére.

Írja meg és állítsa össze a rendszerben az e-mail sorozatot, tervezze meg, hogy az adatbázisának mely csoportja és pontosan mikor, milyen ütemben kapja meg a leveleit, majd indítsa el a kampányt! Így kevés ráfordítással folyamatosan gyűjtheti az aktív érdeklődőket a listájából.

Az átlátható, visszakövethető és automatizált értékesítési folyamatok a legfontosabbak számunkra. Pl. marketingesként egy jól beállított kampány mellett simán elmehetek nyaralni...

- Riportok

Fektessen többet azokba a kampányaiba, amelyek valóban eredményesek!

Kövesse MiniCRM-ben a hírlevél kampányai eredményességét! Készítsen A/B teszteket, hogy kiderítse, hogyan érdemes megszólítania az érdeklődőit a legnagyobb konverzióért!

Kösse össze a rendszert a weboldalával, a Facebook és a Google fiókjaival, és tudja meg, mely csatornából érkeznek a legértékesebb érdeklődői: azok, akikből később ügyfelek is lesznek! Kövesse, hogy mely kampányai térülnek meg, hogy azokra fókuszálhasson, amikkel a legjobb eredményt érheti el.

Pontosan tudjuk mérni, mennyibe kerül egy lead, honnan, melyik kampányból érkezett, így tudjuk, hogy melyik kampányok térülnek meg. (...) Azt szokták mondani, hogy a hirdetések 50 százaléka kidobott pénz, csak nem tudni, melyik 50%. CRM-mel könnyebb rájönni arra, hogy melyik.

- PROJEKTKEZELÉS ÉS KAMPÁNYTERVEZÉS

Kövesse a marketingcsapat projektjeit és feladatait egy helyen!

Tervezze meg kampányait és kezelje a hozzájuk kapcsolódó feladatokat átláthatóan a MiniCRM-ben! A csapat közösen dolgozhat a projektek megvalósításán, miközben követhetik, hogy kinek milyen teendői vannak egy adott kampány kapcsán, amikhez emlékeztetőt és határidőt is állíthatnak.

Az aktuális projekteket a csapat akár testreszabható kanban boardon is követheti, így egy pillanat alatt átlátható, hogy mely kampány pontosan hol tart a megvalósítás folyamatában.

A MiniCRM már 1654 KKV marketingcsapatát tette eredményesebbé.

Ne égesse tovább a pénzt: holnaptól csak az eredményes kampányokra költse!

Érjen el jobb eredményeket személyre szabott, automatizált e-mail kampányokkal, kövesse marketingtevékenysége megtérülését és csapata feladatait egy átlátható rendszerben!

Próbálja ki ingyen!

Szeretne jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?

Töltse le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.

Töltse le az e-könyvet