E-mail kampányok, riportok, projektkezelés és kampánytervezés - minden marketingfeladat egy rendszerben a legnagyobb konverzióért.
- TÖMEGES, SZEGMENTÁLT E-MAILEK
Olyan akciót tervez, amivel csak a korábbi vásárlóinak szeretne kedvezni? Újraaktiválná a régi törzsvásárlóit? Célzottan kommunikálna a kosárelhagyókkal, vagy a rendezvénye résztvevőivel?
Hozzon létre testreszabott hírleveleket a rendszeren belül, és küldje ki az adatbázisa bármely szegmensének a dinamikusan alakítható szűrők segítségével!
Vásárlóink szokásait folyamatosan szemmel tartjuk és dolgozunk azon, hogy még személyreszabottabb ajánlatokat kapjanak tőlünk a jövőben, természetesen ezt is a CRM rendszer automatizmusait kihasználva...
- AUTOMATIZÁLT HÍRLEVÉLSOROZATOK
Az automatizált hírlevélsorozatok lehetővé teszik, hogy előre elkészített e-mailek segítségével kommunikáljon a feliratkozóival akkor, amikor a legfogékonyabbak az üzenetére.
Írja meg és állítsa össze a rendszerben az e-mail sorozatot, tervezze meg, hogy az adatbázisának mely csoportja és pontosan mikor, milyen ütemben kapja meg a leveleit, majd indítsa el a kampányt! Így kevés ráfordítással folyamatosan gyűjtheti az aktív érdeklődőket a listájából.
Az átlátható, visszakövethető és automatizált értékesítési folyamatok a legfontosabbak számunkra. Pl. marketingesként egy jól beállított kampány mellett simán elmehetek nyaralni...
- Riportok
Kövesse MiniCRM-ben a hírlevél kampányai eredményességét! Készítsen A/B teszteket, hogy kiderítse, hogyan érdemes megszólítania az érdeklődőit a legnagyobb konverzióért!
Kösse össze a rendszert a weboldalával, a Facebook és a Google fiókjaival, és tudja meg, mely csatornából érkeznek a legértékesebb érdeklődői: azok, akikből később ügyfelek is lesznek! Kövesse, hogy mely kampányai térülnek meg, hogy azokra fókuszálhasson, amikkel a legjobb eredményt érheti el.
Pontosan tudjuk mérni, mennyibe kerül egy lead, honnan, melyik kampányból érkezett, így tudjuk, hogy melyik kampányok térülnek meg. (...) Azt szokták mondani, hogy a hirdetések 50 százaléka kidobott pénz, csak nem tudni, melyik 50%. CRM-mel könnyebb rájönni arra, hogy melyik.
- PROJEKTKEZELÉS ÉS KAMPÁNYTERVEZÉS
Tervezze meg kampányait és kezelje a hozzájuk kapcsolódó feladatokat átláthatóan a MiniCRM-ben! A csapat közösen dolgozhat a projektek megvalósításán, miközben követhetik, hogy kinek milyen teendői vannak egy adott kampány kapcsán, amikhez emlékeztetőt és határidőt is állíthatnak.
Az aktuális projekteket a csapat akár testreszabható kanban boardon is követheti, így egy pillanat alatt átlátható, hogy mely kampány pontosan hol tart a megvalósítás folyamatában.
Érjen el jobb eredményeket személyre szabott, automatizált e-mail kampányokkal, kövesse marketingtevékenysége megtérülését és csapata feladatait egy átlátható rendszerben!
Próbálja ki ingyen!Szeretne jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?
Töltse le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.
Töltse le az e-könyvet