Tartsd kézben a projekteket!

Nincs annál rosszabb, mint amikor a projektek széthullanak és nagy megrendelések vesznek el a hibák miatt. A MiniCRM projektmenedzsment modulja magabiztosságot ad Neked és csapatodnak, hogy minden projekt időben és megfelelően készül el.

Próbáld ki ingyen!

Átlátható. Rugalmas. Egyszerű.

- STÁTUSZOK

Mindig tudd, hol tartanak projektek

Egy könnyen átlátható rendszer és státuszok segítik abban, hogy mindig eligazodj. Ránézésre kiderül, hogy melyik projekt milyen szakaszban van és az is, hogy mi a teendő vele. Vezetőként így nem kell belefolynod a napi teendőkbe, mégis mindig képben lehetsz a projektek alakulásáról.

A státuszok nem csak vizuális segítséget adnak, de akár automatizációkat is elindíthatnak, például, ha új induló projektekről értesülni szeretnél, állíthatsz e-mail értesítőt.

- TEENDŐK

Nincs elfelejtett feladat

Nagy értékű projektek bukhatnak el feledésbe merült feladatokon. A rendszerben határidővel és felelőssel ellátott teendők segítenek, amiről később meggyőződhetsz, hogy el lett-e végezve és mi lett az eredménye.

Teendőket kiadhatsz kézzel vagy sablonokból, de ismétlődő feladatokat létrehozhatsz automatizmusból is. Például, ha a projekt határideje közeledik, de egy fontos dokumentum még nem került feltöltésre, a MiniCRM kiadhatja a feladatot a pótlásra.

Minden rendszerezettebb lett, mindenki látja, hogy milyen feladatokat kell elvégeznie, a rendszer meg nem hagyja, hogy elfelejtődjenek a dolgok.

- FOLYAMATOK

Hamarabb juthatsz a pénzedhez

A rendszer segít jól kialakítani a folyamataidat, megszüntetni a felesleges lépéseket, így hamarabb elkészülnek a projektek. Ha egy projekt bármilyen státuszban mégis elakad, e-mail értesítést kaphatsz, hogy azonnal közbe tudj lépni.

A kialakított folyamatban részhatáridőket és az ügyfél jóváhagyását igénylő ellenőrző pontokat is állíthatsz, amikkel minimalizálhatod a teljesítési hibákból fakadó panaszokat, csúszásokat.

- TESTRESZABHATÓSÁG

Rugalmas rendszer

Testreszabhatóságának köszönhetően, szinte bármilyen projektet lekövethetsz benne. A saját folyamatodhoz igazíthatod a státuszokat, kötelező mezőket és sablon teendőket is.

  • Gyakori projektek a MiniCRM-ben:
  • - Pályázatírás
  • - Építészet
  • - Karbantartás
  • - Rendezvényszervezés
  • - És még sok, sok más...

- AUTOMATIZMUSOK

Automatizmusok veszik le a terhet a válladról

Ahelyett, hogy mindent észben kellene tartani, ismétlődő feladatokban automatizmusok segíthetik a csapatod. Indíthatnak emlékeztetőt a projekt felelősének, például egy lejáró határidőről vagy akár küldhetnek e-mailt az ügyfélnek egy hiányzó dokumentumról.

Mindezekhez programozói tudás vagy mély rendszerismeret nem szükséges, amint felfedezel egy automatizálható feladatot, perceken belül összerakhatod azt a vizuális szerkesztőben.

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani.

- RIPORTOK

Légy naprakész a legfontosabb riportokkal

A MiniCRM-ben vezetett projektekből értékes kimutatásokat nyerhetsz ki, anélkül, hogy ezekhez az információt kézzel kellene összegyűjteni. Mivel projektek széles skáláját vezetheted a MiniCRM-ben, ezért a riportok is hasonlóan rugalmasak. Állítsd össze a legfontosabb riportokat és kövesd őket nyomon bármilyen gyakorisággal.

  • Kedvelt riportok:
  • - Futó projektek értéke
  • - Projektek kifutási ideje
  • - Projektek száma egy kollégán
  • - Futó projektek státusza és típusa

A MiniCRM már 1704 KKV működését tette eredményesebbé.

Tartsd kézben a projekteket!

Átlátható folyamatok, egyértelmű teendők és automatizációk gondoskodnak arról, hogy minden projekt időben és megfelelően készüljön el!

Próbáld ki ingyen!

Szeretnéd jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?

Töltsd le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.

Töltsd le az e-könyvet