Nincs annál rosszabb, mint amikor a projektek széthullanak és nagy megrendelések vesznek el a hibák miatt. A MiniCRM projektmenedzsment modulja magabiztosságot ad Neked és csapatodnak, hogy minden projekt időben és megfelelően készül el.
- STÁTUSZOK
Egy könnyen átlátható rendszer és státuszok segítik abban, hogy mindig eligazodj. Ránézésre kiderül, hogy melyik projekt milyen szakaszban van és az is, hogy mi a teendő vele. Vezetőként így nem kell belefolynod a napi teendőkbe, mégis mindig képben lehetsz a projektek alakulásáról.
A státuszok nem csak vizuális segítséget adnak, de akár automatizációkat is elindíthatnak, például, ha új induló projektekről értesülni szeretnél, állíthatsz e-mail értesítőt.
- TEENDŐK
Nagy értékű projektek bukhatnak el feledésbe merült feladatokon. A rendszerben határidővel és felelőssel ellátott teendők segítenek, amiről később meggyőződhetsz, hogy el lett-e végezve és mi lett az eredménye.
Teendőket kiadhatsz kézzel vagy sablonokból, de ismétlődő feladatokat létrehozhatsz automatizmusból is. Például, ha a projekt határideje közeledik, de egy fontos dokumentum még nem került feltöltésre, a MiniCRM kiadhatja a feladatot a pótlásra.
Minden rendszerezettebb lett, mindenki látja, hogy milyen feladatokat kell elvégeznie, a rendszer meg nem hagyja, hogy elfelejtődjenek a dolgok.
- FOLYAMATOK
A rendszer segít jól kialakítani a folyamataidat, megszüntetni a felesleges lépéseket, így hamarabb elkészülnek a projektek. Ha egy projekt bármilyen státuszban mégis elakad, e-mail értesítést kaphatsz, hogy azonnal közbe tudj lépni.
A kialakított folyamatban részhatáridőket és az ügyfél jóváhagyását igénylő ellenőrző pontokat is állíthatsz, amikkel minimalizálhatod a teljesítési hibákból fakadó panaszokat, csúszásokat.
- TESTRESZABHATÓSÁG
Testreszabhatóságának köszönhetően, szinte bármilyen projektet lekövethetsz benne. A saját folyamatodhoz igazíthatod a státuszokat, kötelező mezőket és sablon teendőket is.
- AUTOMATIZMUSOK
Ahelyett, hogy mindent észben kellene tartani, ismétlődő feladatokban automatizmusok segíthetik a csapatod. Indíthatnak emlékeztetőt a projekt felelősének, például egy lejáró határidőről vagy akár küldhetnek e-mailt az ügyfélnek egy hiányzó dokumentumról.
Mindezekhez programozói tudás vagy mély rendszerismeret nem szükséges, amint felfedezel egy automatizálható feladatot, perceken belül összerakhatod azt a vizuális szerkesztőben.
Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani.
- RIPORTOK
A MiniCRM-ben vezetett projektekből értékes kimutatásokat nyerhetsz ki, anélkül, hogy ezekhez az információt kézzel kellene összegyűjteni. Mivel projektek széles skáláját vezetheted a MiniCRM-ben, ezért a riportok is hasonlóan rugalmasak. Állítsd össze a legfontosabb riportokat és kövesd őket nyomon bármilyen gyakorisággal.
Átlátható folyamatok, egyértelmű teendők és automatizációk gondoskodnak arról, hogy minden projekt időben és megfelelően készüljön el!
Próbáld ki ingyen!Szeretnéd jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?
Töltsd le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.
Töltsd le az e-könyvet