Kezelj minden projektet és feladatot egy helyen

Ne veszíts több ügyfelet késve kivitelezett projektek miatt! A MiniCRM új projektmenedzsment termékével egyértelműen követheted, hogy mely projekt kivitelezése hol tart. Minden kollégád pontosan látja, hogy mikor milyen teendőket kell elvégeznie, hogy a projekt sikeresen elkészüljön.

Próbáld ki ingyen!

Átlátható. Rugalmas. Egyszerű.

- ÁTFOGÓ RENDSZER

Vége a káosznak: mostantól minden egy helyen van

Minden projekt és a hozzájuk tartozó összes feladat egy rendszeren belül kezelhető. Nem kell több különböző szoftvert használnod, hogy követni tudd az előrehaladást.

- TEENDŐK

Egyértelmű feladatok, határidőre szállítva

Az összes futó projektet és a hozzájuk tartozó feladatokat egy felületen látod, a hozzájuk tartozó határidővel és felelősökkel. Egyértelmű, hogy mely feladatok készültek már el, és melyek vannak még hátra.

Minden rendszerezettebb lett, mindenki látja, hogy milyen feladatokat kell elvégeznie, a rendszer meg nem hagyja, hogy elfelejtődjenek a dolgok.

- HATÁRIDŐK

Nincs több késés a projektek kivitelezésében

Az esedékes és lejárt teendőkről mindig figyelmeztet a rendszer, így semmi nem felejtődik el, és nincs emiatt csúszás. Egy pillantásra látszik, hogy mely projekt kivitelezése hol tart a folyamatban és mikor van a határideje.

- FELELŐSÖK, RÉSZTVEVŐK

Egyszerű kapacitástervezés, nulla mellébeszélés

Kristálytisztán látod, hogy mely kollégádnak mennyi és milyen feladatai vannak betervezve, és mely projektekben vesz részt. Így külön körök futása nélkül számolhatsz a kollégáid kapacitásával, akiknek nincs lehetőségük csúsztatásra.

- AUTOMATIZMUSOK, FOLYAMATOK

Sikeres projektek zéró mikromenedzseléssel

Határidőket, felelősöket és emlékeztetőket rendelhetsz a projektekhez és az egyes feladatokhoz is. A jól definiált folyamatok segítségével minden kollégád pontosan tudni fogja, hogy mikor mi a teendője, a személyes iránymutatásod nélkül is.

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani.

- KATEGÓRIÁK, CÍMKÉK

Teljes fókusz a legfontosabb projekteken

Az egyes projekteknél a várható árbevételt is rögzíteni tudjátok, és a rendszer ez alapján rendezi őket sorba. A projektekhez és a teendőkhöz színes kiemelést is tudtok rendelni, így könnyű fókuszban tartani a fontos vagy sürgős feladatokat sok párhuzamosan futó projekt esetén is.

A MiniCRM már 1714 KKV működését tette eredményesebbé.

Tartsd kézben a projekteket!

Átlátható folyamatok, egyértelmű teendők és automatizációk gondoskodnak arról, hogy minden projekt időben és megfelelően készüljön el!

Próbáld ki ingyen!

Szeretnéd jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?

Töltsd le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.

Töltsd le az e-könyvet