Hozzon ki többet az érdeklődőkből

A MiniCRM az első kapcsolattól a lezárásig segít az értékesítés folyamatában, így segít kihozni a lehető legnagyobb potenciált az érdeklődőkből.

Megbízható asszisztensként a keze alá dolgozik, gondoskodik róla hogy semmi ne merüljön feledésbe és segít felkészültebben szembenézni a tárgyalásokkal, hogy ugyanannyi érdeklődőből több ügyfél legyen.

Próbálja ki ingyen!

A lehető legtöbb jutalék holnaptól a MiniCRM támogatásával!

- INTEGRÁLT RENDSZER

Ajánlatok írása helyett töltse munkaidejét hatékony értékteremtéssel

Ismerős érzés, amikor egy kiküldött ajánlatra sosem érkezik válasz? Előfordul, hogy elfeledkezik egy ígért visszahívásról? A munkaideje felét ajánlatok összeállítása tölti ki, ahelyett, hogy a következő potenciális ügyféllel tárgyalna?

A MiniCRM az első kapcsolattól a lezárásig támogatja az értékesítés folyamatát, legyen szó az új érdeklődők felkereséséről, az ajánlatok kiküldéséről vagy azok utánkövetéséről.

- TEENDŐK

Minden teendő egy helyen

Minden, az értékesítéshez kapcsolódó teendő vezethető a rendszerben az egyes érdeklődőknél vagy ügyfeleknél.

A gyorsabb adminisztrációról a testreszabható sablon teendők gondoskodnak. A napi teendők a rendszerben egy helyre gyűjtve láthatók mindaddig, míg el nem végzi a feladatot.

Egy darabig fejben tudtam tartani, vagy feljegyeztem valahova, hogy kiket kell mindenképpen újra keresnem a kiküldött ajánlattal kapcsolatban, de 1-2 hétnél régebbi ajánlatokat már nem tudtam követni. A MiniCRM az Excel táblázatokkal összehasonlítva ezerszer átláthatóbb. Most, amint bekerül a rendszerbe egy érdeklődő, már nem is tudom szem elől veszíteni.

- AUTOMATIKUS TEENDŐK

Mindig a megfelelő, megbeszélt időpontban keresse ügyfeleit

A rendszerben automatikusan létrejövő teendők minimálisra csökkentik a hibázás vagy mulasztás lehetőségét, emlékeztetik az esedékes tárgyalásokra és visszahívásokra.

Automatikus teendő jöhet létre például akkor, ha esedékes egy találkozó vagy utánkövetés, vagy ha egy ügyfél túl régóta van értékesítésben.

Könnyebb együttműködés a háttérirodával

Amikor beérkezik egy megrendelés, a háttérben dolgozó kollégák automatikus teendőt kapnak a további feladatokról.

Minden fontos információt megtalálnak a rendszerben a számla kiállításhoz, a szállításhoz vagy a szerződés összeállításához anélkül, hogy Önnek külön e-mailben tájékoztatnia kellene bárkit a részletekről.

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani. (...) Ha valaki nem végzi el a feladatát egy adott időn belül, akkor automatikusan eljut hozzám az infó, mert én is fogok róla figyelmeztetést kapni. Ezenkívül automatizmus küldi ki a teljesen személyre szabott ajánlatokat és e-maileket is, így ezzel is rengeteg időt spórolunk.

- E-MAIL SABLONOK

Villámgyors ajánlatküldés

A munkáját testreszabható e-mail és dokumentum sablonok gyorsítják, amelyekkel villámgyorsan tud ajánlatot küldeni a potenciális ügyfeleknek vagy vásárlóknak.

A rendszerben Ön és a kollégái is szabadon hozhatnak létre ilyen sablonokat, amiket teljes mértékben a saját kommunikációjukhoz igazíthatnak

- AUTOMATIKUS E-MAILEK

Kevesebb üresjárat, több eredményesen töltött óra

Ismerős a helyzet, amikor egy találkozón vagy prezentáción nem jelenik meg az ügyfél, mert megfeledkezik róla?

A MiniCRM automatikus e-mailes emlékeztetőt küldhet a partnereinek a találkozó vagy telefonhívás előtt. A levélben az ügyfél egy kattintással vissza is tud jelezni, hogy valóban alkalmas-e az időpont. Ha nem, a rendszer figyelmezteti a lemondásról, így más teendőt tervezhet be a felszabadult időpontra.

- ELŐZMÉNYEK

Várja felkészülten a tárgyalásait

A rendszerben az érdeklődőkkel kapcsolatban minden fontos e-mail, kiküldött ajánlat, az elhangzott kifogások és a korábbi teendők egy helyre gyűjtve megtalálhatók.

Így nem e-mailekből, már rég kidobott sárga cetlikből kell összevadásznia minden fontos információt az ügyfelekről egy-egy találkozó vagy telefonhívás előtt, ráadásul minden kolléga könnyedén helyettesíthető.

- ÉPÜLŐ ADATBÁZIS

Nincs örökre elveszett érdeklődő

Ha valaki most nem vásárol, az nem azt jelenti, hogy nincs vagy soha nem is lesz szüksége a termékére. Ezért MiniCRM-ben egy érdeklődő sem veszik el örökre.

A sikertelen értékesítési projektek a rendszerben maradnak, rögzítheti az elvesztés okát, ami így nem merül feledésbe, és később ezzel a tudással felvértezve keresheti fel újra az érdeklődőt.

A főnöke mostantól nem szakítja félbe munka közben

Mi a helyzet az ügyféllel? Mikorra várható eredmény? Mit rendelt az új vevő? Mikor fog fizetni? - Ismerős kérdések?

Mostantól, ha a főnöke kíváncsi bármire egy projekttel kapcsolatban, meg tudja nézni azt a rendszerben. Így nem szakítja félbe munka közben e-mailekkel vagy telefonokkal, Ön pedig arra tud koncentrálni, ami a legfontosabb: minél több jutalékot szerezzen.

Minimálisra csökkent az elvesztett ügyfelek száma. Az ügyfelek szempontjából is változást jelent, hiszen jobban informált a dolgok állásával kapcsolatban, ezért nem minket kell hívogatnia. Mi pedig látjuk az ügyfél előéletét.

Már 4525 értékesítő keres több jutalékot minden hónapban MiniCRM-mel.

Váljon még profibb értékesítővé a MiniCRM-mel!

Hozzon ki még többet az érdeklődőkből, töltse hatékonyabban munkaóráit, és várja felkészültebben a tárgyalásait egy mindent átfogó rendszer támogatásával.

Próbálja ki ingyen!

Szeretne jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?

Töltse le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.

Töltse le az e-könyvet