Hozz ki többet az érdeklődőkből

A MiniCRM az első kapcsolattól a lezárásig segít az értékesítés folyamatában.

Ajánlatok írása helyett töltsd a munkaidődet hatékony értékteremtéssel

Ismerős érzés, amikor egy kiküldött ajánlatra sosem érkezik válasz? Előfordul, hogy elfeledkezel egy ígért visszahívásról? A munkaidőd felét ajánlatok összeállítása tölti ki, ahelyett, hogy a következő potenciális ügyféllel tárgyalnál?

A MiniCRM az első kapcsolattól a lezárásig támogatja az értékesítés folyamatát, legyen szó az új érdeklődők felkereséséről, az ajánlatok kiküldéséről vagy azok utánkövetéséről.

Minden teendő egy helyen

Minden, az értékesítéshez kapcsolódó teendő vezethető a rendszerben az egyes érdeklődőknél vagy ügyfeleknél.

A gyorsabb adminisztrációról a testreszabható sablon teendők gondoskodnak. A napi teendők a rendszerben egy helyre gyűjtve láthatók mindaddig, míg el nem végzed a feladatot.

Egy darabig fejben tudtam tartani, vagy feljegyeztem valahova, hogy kiket kell mindenképpen újra keresnem a kiküldött ajánlattal kapcsolatban, de 1-2 hétnél régebbi ajánlatokat már nem tudtam követni. A MiniCRM az Excel táblázatokkal összehasonlítva ezerszer átláthatóbb. Most, amint bekerül a rendszerbe egy érdeklődő, már nem is tudom szem elől veszíteni.

Biró Zoltán, sales manager, Fókusz Computer

Mindig a megfelelő, megbeszélt időpontban keresd az ügyfeleid

A rendszerben automatikusan létrejövő teendők minimálisra csökkentik a hibázás vagy mulasztás lehetőségét, emlékeztetnek az esedékes tárgyalásokra és visszahívásokra.

Automatikus teendő jöhet létre például akkor, ha esedékes egy találkozó vagy utánkövetés, vagy ha egy ügyfél túl régóta van értékesítésben.

Könnyebb együttműködés a háttérirodával

Amikor beérkezik egy megrendelés, a háttérben dolgozó kollégák automatikus teendőt kapnak a további feladatokról.

Minden fontos információt megtalálnak a rendszerben a számla kiállításhoz, a szállításhoz vagy a szerződés összeállításához anélkül, hogy Neked külön e-mailben tájékoztatnod kellene bárkit a részletekről.

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani. (...) Ha valaki nem végzi el a feladatát egy adott időn belül, akkor automatikusan eljut hozzám az infó, mert én is fogok róla figyelmeztetést kapni. Ezenkívül automatizmus küldi ki a teljesen személyre szabott ajánlatokat és e-maileket is, így ezzel is rengeteg időt spórolunk.

Pál Zoltán Gábor, tulajdonos ALH Consulting

Villámgyors ajánlatküldés

A munkádat testreszabható e-mail és dokumentum sablonok gyorsítják, amelyekkel villámgyorsan tudsz ajánlatot küldeni a potenciális ügyfeleknek vagy vásárlóknak.

A rendszerben Te és a kollégáid is szabadon hozhatnak létre ilyen sablonokat, amiket teljes mértékben a saját kommunikációtokhoz igazíthattok.

Kevesebb üresjárat, több eredményesen töltött óra

Ismerős a helyzet, amikor egy találkozón vagy prezentáción nem jelenik meg az ügyfél, mert megfeledkezik róla?

A MiniCRM automatikus e-mailes emlékeztetőt küldhet a partnereidnek a találkozó vagy telefonhívás előtt. A levélben az ügyfél egy kattintással vissza is tud jelezni, hogy valóban alkalmas-e az időpont. Ha nem, a rendszer figyelmeztet a lemondásról, így más teendőt tervezhetsz be a felszabadult időpontra.

Várd felkészülten a tárgyalásaidat

A rendszerben az érdeklődőkkel kapcsolatban minden fontos e-mail, kiküldött ajánlat, az elhangzott kifogások és a korábbi teendők egy helyre gyűjtve megtalálhatók.

Így nem e-mailekből, már rég kidobott sárga cetlikből kell összevadásznod minden fontos információt az ügyfelekről egy-egy találkozó vagy telefonhívás előtt, ráadásul minden kolléga könnyedén helyettesíthető.

Nincs örökre elveszett érdeklődő

Ha valaki most nem vásárol, az nem azt jelenti, hogy nincs vagy soha nem is lesz szüksége a termékre. Ezért MiniCRM-ben egy érdeklődő sem veszik el örökre.

A sikertelen értékesítési projektek a rendszerben maradnak, rögzítheted az elvesztés okát, ami így nem merül feledésbe, és később ezzel a tudással felvértezve keresheted fel újra az érdeklődőt.

A főnököd mostantól nem szakít félbe munka közben

Mi a helyzet az ügyféllel? Mikorra várható eredmény? Mit rendelt az új vevő? Mikor fog fizetni? – Ismerős kérdések?

Mostantól, ha a főnököd kíváncsi bármire egy projekttel kapcsolatban, meg tudja nézni azt a rendszerben. Így nem szakít félbe munka közben e-mailekkel vagy telefonokkal, Te pedig arra tudsz koncentrálni, ami a legfontosabb: hogy minél több jutalékot szerezz.

Minimálisra csökkent az elvesztett ügyfelek száma. Az ügyfelek szempontjából is változást jelent, hiszen jobban informált a dolgok állásával kapcsolatban, ezért nem minket kell hívogatnia. Mi pedig látjuk az ügyfél előéletét.

Megyeri Szabolcs, cégvezető, Megyeri Szabolcs Kertészete
Telekom Doklist Borháló Auchan