Kezeld a csapat céges teendőit átláthatóan, egy rendszerben!

A MiniCRM-mel mindig tudni fogjátok, hogy kinek, mikor és mi a dolga

A tanácsadás és a próbaverzió is ingyenes, és egyik sem jár semmilyen

elköteleződéssel!

„Ha valaki napi rendszerességgel használja a feladatkezelőt, akkor nem veszít el egy ügyfelet sem azért, mert valamit elfelejtett. Ennél nagyobb előnyt nem tudok elképzelni.

Polonkai Istváns

Polonkai István
sales manager, CDSYS

„Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani.”

Pál Zoltán Gábor

Pál Zoltán Gábor
tulajdonos, ALH Consulting

divider

Profi feladatkezelés a te cégednél is

Nem kell fejben tartanotok semmit

Se cetli, se e-mail tenger, se szóban elhadart teendők. Minden egy helyre kerül, félreérthetetlenül, egyértelműen.

Visszakövethető feladatkiosztás

Nincs több félreértés, hogy kinek kellett volna megcsinálni egy-egy feladatot. A MiniCRM-ben minden világosan látszik.

Minden teendő egy helyen

Az összes kolléga átlátja a saját feladatait, te pedig átlátod a csapat és a cég minden teendőjét és projektjét. Tartsd a kezed a cég pulzusán!

Naptárfunkció és -integráció

Ahol feladat van, ott határidő is van, és persze más programok. A MiniCRM-et összekötheted naptáralkalmazással és még számos egyéb programmal.

CRM-rendszer a magyar kkv-k igényeire tervezve

14év

fejlesztés a magyar vállalkozók visszajelzései alapján

Magyar nyelvű

bevezetési támogatás és ügyfélszolgálat

A cégedre szabott

egyedi rendszer

Ideális CRM

bármilyen cégmérethez

2128

ügyfél idehaza és Romániában

Felhasználóbarát felület

stabil rendszer

Azért kezdtünk CRM-ben gondolkodni, mert nagyon sok párhuzamos projektünk van, ami során sok különböző ügyfelet megkeresünk. Más rendszerben átláthatatlan volt nyilvántartani a feladatainkat és azt, hogy kivel, hol tartunk éppen

Winhoffer Katalin
ügyvezető, Prospera Ügynökség Kft.
divider

A még hatékonyabb feladatkezelésért

MI asszisztens

MI asszisztens

A MiniCRM egyedi MI asszisztense segít jobban megérteni a feladatleírásokat. Összefoglalja őket, listába szedi a lényeget vagy tisztázó kérdéseket tesz fel.

sablonfeladatok

Sablonfeladatok

Nem kell minden teendőnél feltalálni a spanyolviaszt. Hozzatok létre sablonfeladatokat, hogy gyorsabbak legyetek, és mindig ugyanazt a minőséget hozzátok.

automatizmusok

Automatizmusok

A MiniCRM automatikusan feladatot generál az általatok meghatározott esetekben. Nem a kollégák memóriáján múlik, hogy valami elkészül-e vagy sem.

riportok

Riportok

Kövesd a feladatok teljesítését valós időben! Így láthatod, hogy a kollégák pontosan milyen feladatokkal töltik az idejüket, és ha rossz helyen van a fókusz, azonnal közbeléphetsz.

divider