
MiniCRM felhasználók számára
Automatizálj egyszerűen - Gyakorlati példák a maximális hatékonyságért!
Vegyél részt az ingyenes workshopon és sajátítsd el, hogyan dolgozhat helyetted a MiniCRM az automatizmusok segítségével!
- Adminisztrátor felhasználóknak
- Élőben, Zoom-on
- 90 percben
- 100%-ban ingyenes

Milyen problémákra nyújtanak megoldást az automatizmusok?
- Gyakori, időrabló üzenetek gépelése – többé nem kell újra és újra megírnod ugyanazt az emailt
- Elfelejtett ajánlatok, határidők - kövess automatikusan minden fontos dátumot
- Elmaradt feladatok és elvesztett lehetőségek – automata értesítések az ügyfélvesztés megakadályozására
- Stressz és felesleges adminisztratív munka – legyen kész minden dokumentum időben, precízen, automatikusan
Mit fogsz elsajátítani az élő tréningen?
- Megtanulod, hogyan küldhetsz automatikus értesítéseket ügyfeleidnek e-mailben és SMS-ben, így soha nem felejtik el a következő megbeszélést, fizetést vagy épp egy dokumentum elküldését.
- Felejtsd el örökre a határidőnaplót és egyéb eszközöket - sajátítsd el a MiniCRM automatikus értesítéseit és élvezd, ahogy a rendszer helyetted dolgozik!
- Képes leszel önállóan automatizált email kampányok létrehozására amelyek segítenek növelni ügyfeleid lojalitását.
- Szabadulj meg a monoton gépeléssel járó dokumentumok elkészítésétől - megtanulod, hogyan generálhatod le őket mindössze néhány kattintással MiniCRM-ben akár automatikusan is!
- +BÓNUSZ: A workshop végén interaktív kérdezz-felelek! Sőt, a 20+ ötletet tartalmazó Automatizmus Receptkönyvet is elküldjük a képzés után!

Minden résztvevő megkapja a felhasználói útmutatók csomagunkat
100% INGYENESEN
Foglald le a helyed most
Akik eljöttek a képzésekre
- Gyorsan, hatékonyan kezdik meg a MiniCRM használatát a mindennapokban
- Kevesebb hibát követnek el, és tudják kihez fordulhatnak gyors segítségért
- Jobban együtt tudnak dolgozni a csapatukkal, mert mindenki minden tudnivalót bedob a megfelelő helyre
- korrekten, egységesen építik fel a rendszerüket, és mindenkivel közös nevezőn vannak a cégnél
Akik nem jönnek el a képzésekre
- Lassan és nehézkezesen szoknak hozzá a rendszerhez
- sok időt elvesztegetnek egy-egy hibás vagy túlbonyolított módszerrel
- kockáztatják egy használhatatlan kialakítás felépítését
- nem kapják meg a MiniCRM 10+ éves tapasztalatát a magyar KKV-k számára bevált módszerekről, és akár a konkurenciájukkal szemben is alul maradhatnak
Mit mondanak azok, akik már részt vettek MiniCRM képzéseken?
Antal Judit
Felelős Szülők Iskolája Kft.Ugyan nagyon sok információ hangzott el, de követkető és érhető volt. Hasznos és gondolatébresztő volt. Így könnyebb lesz kialakítani, hogy a rengeteg lehetőségből mi az, ami a mi folyamatainkra használható.
Lévay Árpád
Hungarikum Biztosítási Alkusz Zrt.Én még kezdő felhasználó vagyok, így mind a szűrők beállítása, mind az automatizálási alapok izgalmasak és érdekesek voltak számomra. Az előadó érhetően és kellő humorral tartotta a tájékoztatót, nekem ez a stílus tökéletesen fekszik.
Subert Júlia
I LOVE RETRO 2014 Kft.Brigi nagyszerűen magyarázott el mindent, figyelt a kérdésekre, egyedi esetekre. Érthetően beszélt és képes volt a figyelmemet 90 percen keresztül fenntartani. KÖSZÖNÖM!
Kovács Péter
RADÍR Reklám Kft.Átfogó ismereteket kaphattunk. Menet közben csinálhattuk "gyakorlásként" az adott feladatot. Bármikor kérdezhettünk, ha valami nem volt világos.
Kovács Norbert
Pilot Plant Bakery Kft.Nem konkrétan erre a tréningre, hanem általában mondva nagyon értékelem, hogy ilyen komolyan veszitek a bevezetest, es tenyleg valós segitsegeget kapok.Ez mikrovallalkozaskent nagyon jó élmény, sajnos közel sem ez a piaci átlag.
Herold Renáta
VFE KFTTetszett hogy minden részletes információra kitértünk, de ha mégis maradt valami kérdésünk, interaktívan fel lehetett tenni őket és választ is kaptunk rá.






Ismerd meg trénereinket

Nagy Dóra Felícia
Dóra három éve erősíti a MiniCRM csapatát. Pályafutását account managerként kezdte, ahol közel 200 rendszerbevezetést koordinált. Tapasztalatának köszönhetően pontosan tudja, milyen kihívásokkal találkoznak a magyar vállalkozások és hogyan lehet ezekre megoldást találni a MiniCRM segítségével.
A szervezetek működésének megértése azonban nem itt kezdődött számára, egyetemi évei alatt diákszervezeti vezetőként is tevékenykedett, így korán kialakult benne a stratégiai gondolkodás és a sikeres együttműködéshez szükséges érzékenység. Azt vallja, hogy egy szervezet akkor működik igazán eredményesen, ha az ott dolgozók is jól érzik magukat – ezért ebben a témában kutatásokat is végzett a MiniCRM ügyfélkörében.
Ezek az értékek a tréningjei során is tapasztalhatóak: képzésein a gyakorlati szemlélet, a személyes odafigyelés és a jó hangulat egyszerre vannak jelen. Résztvevői különösen értékelik könnyen érthető magyarázatait és lendületes, mégis strukturált előadásmódját. Tréningjei során mindig arra törekszik, hogy a résztvevők valódi megértéssel és azonnal alkalmazható tudással távozzanak – akár épp csak most kezdik használni a rendszert, akár új szintre szeretnék emelni folyamataikat.
Zacharias Ádám
Ádám korábban account managerként dolgozott, és közel 100 magyar vállalkozással működött együtt a MiniCRM bevezetése és folyamataik fejlesztése során. Színes háttérrel rendelkezik: mielőtt a CRM világa felé fordult volna, weboldalakat épített és saját zenekarában dobolt.
Mély informatikai ismeretekkel rendelkezik a MiniCRM kapcsán, és különösen nagy tapasztalata van a rendszerbeállítások, automatizációk és egyéb technikai funkciók optimalizálásában. Szaktudása révén a vállalatok gyorsan és hatékonyan tudják kihasználni a rendszer adta lehetőségeket.
Tréningjei professzionálisak és teljes körűek, mégis barátságos és ösztönző légkörben zajlanak. Mindig odafigyel minden résztvevő kérdésére, és azonnal képes hasznos, gyakorlati tanácsokat adni, hogy mindenki magabiztosan alkalmazza a MiniCRM funkcionalitását.
