A MiniCRM kész megoldás, ami a legjobb cégvezetési gyakorlatokra épül, megadja a
keretet a vállalkozás működéséhez. Profiltól, tevékenységi körtől függően cégenként
eltérő igények is lehetnek, ezért a MiniCRM vállalákozására szabható, amiben mi
segítünk.
Nézze meg, hogyan segít a MiniCRM konkrét cégek esetében!
Meglátogattuk a Silka Fashion-t, Magyország egyik legelegánsabb üzletét, ahol az ügyfélélmény az első számú fókusz. Kanizsai Tibor, tulajdonos és Baboth Írisz, brand menedzser elmondják, hogyan sikerült MiniCRM-mel szintet lépniük az ügyfélkezelésben.
Tokár Péterrel, a Tesk csoport ügyvezetőjével a válság rövid és hosszú távú hatásairól, a válságban elengedhetetlen cégvezetői mentalitásról, valamint a távmunkáról is beszélgettünk.
Biró Zoltán, a Fókusz Computer sales managere megosztotta velünk, hogy milyen az, amikor az alkalmazott kéri a CRM bevezetését.
A kis SEO ügynökségnek indult vállalkozás ma már 200 állandó ügyféllel és havi 40-50 új érdeklődővel tartja a kapcsolatot úgy, hogy Zoltánnak továbbra sem kellett felvennie egy értékesítőt sem.
Az Ice'N'Go kereskedelmi igazgatójával, Járányi-Nagy Andrással beszélgettünk
Megyeri Szabolcs kertészmérnökkel és a “Megyeri Szabolcs kertészete” cégvezetőjével beszélgettünk.
A Borháló Borkereskedés marketing és stratégiai igazgatójával, Elek Mártonnal beszélgettünk.
Berze Mártonnal, a Speak! Nyelviskola ügyfélszerzési vezetőjével beszélgettünk.
A Grantis Hungary Zrt. szakmai vezetőjével, Deák Ferenc Istvánnal beszélgettünk.
Winhoffer Katalinnal, a Prospera Ügynökség Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Az ArenimTel CEO-jával, Kun Szabolcssal beszélgettünk
A MANTU Ajtóstúdió Kft. cég vezetőjével, Faragó Attilával beszélgettünk.
Az ECHO-Print ügyvezetőjével, Pintér Tamással beszélgettünk
Az OntapadoCimkeNyomtatas.hu ügyvezetőjével, Megyeri Domonkossal beszélgettünk.
A Login Autonom Kft ügyvezetőjével, Otti Csabával beszélgettünk
Polonkai Istvánnal, a CDSYS Sales managerével beszélgettünk.
Donát Nortberttel, a Brewie marketing managerével beszélgettünk.
Iván Imrével, a Prosec Biztonságtechnikai Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Egy online kereskedő céggel beszéltünk, akik kérték, hogy a nevüket és terméküket ne nevezzük meg, mert nem szeretnék hogy a konkurenciájuk megtudja, hogy a versenyelőnyüket a MiniCRM biztosítja számukra.
Csizmadia Csabával, az Officelink Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Sipos Sándorral, a Chemplex Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Olyan eszközre volt szükségük, ami képes lépést tartani összetett működésükkel, amiben vezetik és átlátják a párhuzamos folyamatokat.
A bonyolult nagyvállalati CRM mellett az értékesítőknek szüksége volt egy olyan könnyen kezelhető, de funkcionalitásban teljes rendszerre, amiben az érdeklődőket és kampányokat tudják kezelni.
Minden ügyféladatot, értékesítési előzményt, kapcsolatot CRM-ben tárolnak, ami így biztonságban és elérhető helyen van az érintett kollégák számára.
"Új korszakot nyit a menedzsment számára a MiniCRM bevezetése: a korábban átláthatatlannak tűnő értékesítés nyitott könyvvé válik a számára"
Az ITBusiness Publishing (ITB) kiadó egyedülálló pozíciót mondhat magának a hazai ICT-média világában. Sziebig Andrea, az ITB ügyvezető-főszerkesztője írta le a MiniCRM bevezetésének történetét.
Az ügyfelekkel történő és a cégen belüli kommunikáció és feladatkezelés is CRM-ben valósul meg.
A Doklist.com a legnagyobb ingyenes orvos kereső portál, ahol térkép alapján lehet megbízható orvosi szolgáltatókat keresni. Segítenek összehasonlítani és megtalálni a legközelebb eső orvosokat bárki számára, mellyel céljuk nem kevesebb, mint hatékonyabbá tenni az egészségügyet.
A MiniCRM-mel nem baj, hogy több információ több helyről jön be, hiszen mindent egy rendszerben tudnak vezetni. Lerövidült a keresgélés egy üggyel kapcsolatban, minden gyorsan kéznél van. Az elején nehéz volt egy idegen rendszerre hagyatkozniuk, de ma már mindent innen kezelnek. A kollégák is hozzászoktak, mert belátták, hogy nem működik tovább a cetlizgetés.
“Mi gépeket forgalmazunk, szervizelünk és javítunk. Ezeket a gépeket évente vagy üzemóránként kell karbantartani, azonban ezt gyakran elfelejti az üzemeltető partner is, vagy későn jut eszébe, amikor már elromlott a gép. Ha szólunk neki időben, akkor általában kéri is a karbantartást. Nekünk ebből van nyereségünk, ha ezeket megcsináljuk. Ha időben elvégezzük, az annál több bevételt jelent hosszútávon.” Ebben tökéletes segítőtársuk a MiniCRM.
„Könnyebben irányítható több értékesítőcsapat munkája, hiszen az ellenőrzéshez és projektek indításához csak egy rendszert kell használni.”
Rácz Csaba,
Online Comparison Shopping Kft. (Árukereső.hu)
„Egy jó CRM rendszer legalább annyit számít, mint az, hogy legyen egy jó weboldalunk, hiszen a munka nem ér véget ott, hogy egyszer eladunk valamit.”
Berze Márton,
Speak! nyelviskola
„A MiniCRM segíti és hatékonyabbá teszi a munkát. Korábban csak marketing eszközként tekintettünk rá, jelenleg már a teljes értékesítési folyamatot támogatja.”
Decsov Gábor,
Hörmann Hungária Kft.
Átlátható folyamatok, egyértelmű teendők és automatizációk gondoskodnak arról, hogy minden projekt időben és megfelelően készüljön el!
Próbálja ki ingyen!Szeretne jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?
Töltse le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.
Töltse le az e-könyvet