MiniCRM Sikersztorik

A MiniCRM kész megoldás, ami a legjobb cégvezetési gyakorlatokra épül, megadja a keretet a vállalkozás működéséhez. Profiltól, tevékenységi körtől függően cégenként eltérő igények is lehetnek, ezért a MiniCRM vállalákozására szabható, amiben mi segítünk.

Nézze meg, hogyan segít a MiniCRM konkrét cégek esetében!

"Minden cégnek szüksége lenne egy ilyen szoftverre"

Meglátogattuk a Silka Fashion-t, Magyország egyik legelegánsabb üzletét, ahol az ügyfélélmény az első számú fókusz. Kanizsai Tibor, tulajdonos és Baboth Írisz, brand menedzser elmondják, hogyan sikerült MiniCRM-mel szintet lépniük az ügyfélkezelésben.

Így váltott irányt 3 hét alatt egy magyar KKV a válságban

Tokár Péterrel, a Tesk csoport ügyvezetőjével a válság rövid és hosszú távú hatásairól, a válságban elengedhetetlen cégvezetői mentalitásról, valamint a távmunkáról is beszélgettünk.

Elolvasom

Amikor egy dolgozó kéri a CRM bevezetését

Biró Zoltán, a Fókusz Computer sales managere megosztotta velünk, hogy milyen az, amikor az alkalmazott kéri a CRM bevezetését.

Elolvasom

Automatizált út a Forbes sikerlistájára

A kis SEO ügynökségnek indult vállalkozás ma már 200 állandó ügyféllel és havi 40-50 új érdeklődővel tartja a kapcsolatot úgy, hogy Zoltánnak továbbra sem kellett felvennie egy értékesítőt sem.

Elolvasom

"Cégtulajdonosnak egy ilyen rendszer a legjobb vérnyomáscsökkentő"

Az Ice'N'Go kereskedelmi igazgatójával, Járányi-Nagy Andrással beszélgettünk

Elolvasom

“Észben tartja, amit egy ember fizikailag nem tud.”

Megyeri Szabolcs kertészmérnökkel és a “Megyeri Szabolcs kertészete” cégvezetőjével beszélgettünk.

Elolvasom

Átlátható, visszakövethető és automatizált értékesítés a borkereskedelemben

A Borháló Borkereskedés marketing és stratégiai igazgatójával, Elek Mártonnal beszélgettünk.

Elolvasom

“Gyakorlatilag a MiniCRM az agy a cégben.”

Berze Mártonnal, a Speak! Nyelviskola ügyfélszerzési vezetőjével beszélgettünk.

Elolvasom

“CRM nélkül ösztönből lövöldöznénk sörétessel az erdőben”

A Grantis Hungary Zrt. szakmai vezetőjével, Deák Ferenc Istvánnal beszélgettünk.

Elolvasom

“Hordjuk az adatokat a rendszerbe, mint a madarak és úgy épül az adatbázisunk a MiniCRM-ben, mint egy fészek.”

Winhoffer Katalinnal, a Prospera Ügynökség Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.

Elolvasom

Ma már bárkinek lehet professzionális telefonos ügyfélszolgálata

Az ArenimTel CEO-jával, Kun Szabolcssal beszélgettünk

Elolvasom

„Hamar kiderült, hogy a marketing önmagában semmit sem ér…”

A MANTU Ajtóstúdió Kft. cég vezetőjével, Faragó Attilával beszélgettünk.

Elolvasom

Nem elég ügyfeleket szerezni - te hogyan tartod meg őket?

Az ECHO-Print ügyvezetőjével, Pintér Tamással beszélgettünk

Elolvasom

"Rendszerezett, gyors, precíz céggé fejlődtük ki magunkat."

Az OntapadoCimkeNyomtatas.hu ügyvezetőjével, Megyeri Domonkossal beszélgettünk.

Elolvasom

"Nyugalmat, magabiztosságot adott és stresszmentességet hozott az ügyfélkezelésünkbe."

A Login Autonom Kft ügyvezetőjével, Otti Csabával beszélgettünk

Elolvasom

“MiniCRM-mel kezdem és fejezem be a munkanapomat”

Polonkai Istvánnal, a CDSYS Sales managerével beszélgettünk.

Elolvasom

“A rendszerrel legalább egy, de lehet, hogy két kolléga bérköltségét is megspóroljuk.”

Donát Nortberttel, a Brewie marketing managerével beszélgettünk.

Elolvasom

“Nem működik az, hogy valaki kőbaltával menjen értékesíteni.”

Iván Imrével, a Prosec Biztonságtechnikai Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.

Elolvasom

“Ha ennyi pluszt ad a rendszer, adjon nekünk, ne másnak.”

Egy online kereskedő céggel beszéltünk, akik kérték, hogy a nevüket és terméküket ne nevezzük meg, mert nem szeretnék hogy a konkurenciájuk megtudja, hogy a versenyelőnyüket a MiniCRM biztosítja számukra.

Elolvasom

“Megadja azt az érzést, hogy kézben tartom a folyamatokat.”

Csizmadia Csabával, az Officelink Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.

Elolvasom

“A MiniCRM mellett leginkább az szólt, hogy van hozzá magyar nyelvű támogatás.”

Sipos Sándorral, a Chemplex Kft. ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.

Elolvasom

Sikersztorik

Borháló Borkereskedelmi kft.

Olyan eszközre volt szükségük, ami képes lépést tartani összetett működésükkel, amiben vezetik és átlátják a párhuzamos folyamatokat.

Elolvasom

Magyar Telekom

A bonyolult nagyvállalati CRM mellett az értékesítőknek szüksége volt egy olyan könnyen kezelhető, de funkcionalitásban teljes rendszerre, amiben az érdeklődőket és kampányokat tudják kezelni.

Elolvasom

Ipari Fórum

Minden ügyféladatot, értékesítési előzményt, kapcsolatot CRM-ben tárolnak, ami így biztonságban és elérhető helyen van az érintett kollégák számára.

Elolvasom

COMPUTERWORLD

"Új korszakot nyit a menedzsment számára a MiniCRM bevezetése: a korábban átláthatatlannak tűnő értékesítés nyitott könyvvé válik a számára"

Elolvasom

ITBusiness Publishing

Az ITBusiness Publishing (ITB) kiadó egyedülálló pozíciót mondhat magának a hazai ICT-média világában. Sziebig Andrea, az ITB ügyvezető-főszerkesztője írta le a MiniCRM bevezetésének történetét.

Elolvasom

OLC System

Az ügyfelekkel történő és a cégen belüli kommunikáció és feladatkezelés is CRM-ben valósul meg.

Elolvasom

Doklist.com

A Doklist.com a legnagyobb ingyenes orvos kereső portál, ahol térkép alapján lehet megbízható orvosi szolgáltatókat keresni. Segítenek összehasonlítani és megtalálni a legközelebb eső orvosokat bárki számára, mellyel céljuk nem kevesebb, mint hatékonyabbá tenni az egészségügyet.

Elolvasom

EXIST Kereskedelmi Kft.

A MiniCRM-mel nem baj, hogy több információ több helyről jön be, hiszen mindent egy rendszerben tudnak vezetni. Lerövidült a keresgélés egy üggyel kapcsolatban, minden gyorsan kéznél van. Az elején nehéz volt egy idegen rendszerre hagyatkozniuk, de ma már mindent innen kezelnek. A kollégák is hozzászoktak, mert belátták, hogy nem működik tovább a cetlizgetés.

Elolvasom

X-Compress Hungary Kft.

“Mi gépeket forgalmazunk, szervizelünk és javítunk. Ezeket a gépeket évente vagy üzemóránként kell karbantartani, azonban ezt gyakran elfelejti az üzemeltető partner is, vagy későn jut eszébe, amikor már elromlott a gép. Ha szólunk neki időben, akkor általában kéri is a karbantartást. Nekünk ebből van nyereségünk, ha ezeket megcsináljuk. Ha időben elvégezzük, az annál több bevételt jelent hosszútávon.” Ebben tökéletes segítőtársuk a MiniCRM.

Elolvasom

Ügyfeleink mondták

„„Könnyebben irányítható több értékesítőcsapat munkája, hiszen az ellenőrzéshez és projektek indításához csak egy rendszert kell használni.””
Rácz Csaba,
Online Comparison Shopping Kft. (Árukereső.hu)

„Egy jó CRM rendszer legalább annyit számít, mint az, hogy legyen egy jó weboldalunk, hiszen a munka nem ér véget ott, hogy egyszer eladunk valamit.”
Berze Márton,
Speak! nyelviskola

„A MiniCRM segíti és hatékonyabbá teszi a munkát. Korábban csak marketing eszközként tekintettünk rá, jelenleg már a teljes értékesítési folyamatot támogatja.”
Decsov Gábor,
Hörmann Hungária Kft.

A MiniCRM már 1654 KKV működését tette eredményesebbé.

Tartsa kézben a projekteket!

Átlátható folyamatok, egyértelmű teendők és automatizációk gondoskodnak arról, hogy minden projekt időben és megfelelően készüljön el!

Próbálja ki ingyen!

Szeretne jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?

Töltse le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.

Töltse le az e-könyvet