Megmutatjuk, milyen sikereket értek el magyar kkv-k a MiniCRM-mel
Kiemelkedő hatékonyság akár tizedannyi időráfordítással
„A korábbi napi 1-2 órával szemben most napi 2 perc alatt átlátom a feladataimat”
Dallos Zoltán, marketing tanácsadó
Sikersztorik
Nem lehet megúszni,
hogy CRM-ben gondolkodj
Kende-Hofherr Krisztina
személyes márkaépítés szakértő
Az irodai hatékonyságot
a MiniCRM-mel érjük el
Nemess Viktor,
Taképszolg Zrt.
Az értékesítést el sem tudom képzelni CRM-rendszer nélkül
Török Zoltán,
Agrárközösség Kft.
Grantis Hungary Zrt.
Amikor elkezdték használni a rendszert még hárman voltak, mára már hatvanan
ElolvasomChemplex Kft.
Egyértelműen szervezettebbek lettek még úgy is, hogy nem használják ki a rendszer minden lehetőségét
ElolvasomMagyar Telekom
A bonyolult nagyvállalati CRM mellett az értékesítőknek szüksége volt egy olyan könnyen kezelhető rendszerre, amiben az érdeklődőket és kampányokat tudják kezelni.
ElolvasomCOMPUTERWORLD
"Új korszakot nyit a menedzsment számára a MiniCRM bevezetése: a korábban átláthatatlan értékesítés nyitott könyvvé válik a számára"
ElolvasomDoklist.com
A Doklist.com a legnagyobb ingyenes orvos kereső portál, ahol térkép alapján lehet megbízható orvosi szolgáltatókat keresni.
ElolvasomNordinova Energy Kft.
Ad-hoc megoldásokból ügyfélbarát rendszer, kiemelkedő ügyfél-elégedettséget eredményezve
ElolvasomKlikkmarketing
Tulajdonosként kivonta magát az operatív feladatokból és brutális növekedésbe kezdtek
ElolvasomBorháló Borkereskedés
Átlátható, visszakövethető és automatizált értékesítés a borkereskedelemben
ElolvasomOfficelink Kft.
Már a bevezetés után élvezték az előnyét, hogy a kollégák egy helyen és naprakészen látják az információkat
ElolvasomIpari Fórum
Minden ügyféladatot, értékesítési előzményt, kapcsolatot CRM-ben tárolnak, ami így biztonságban és elérhető helyen van az érintett kollégák számára.
ElolvasomArenimTel
Minden kolléga tudja, hogy kit, mivel és pontosan mikor kell keresni az eredményes értékesítésért
ElolvasomOntapadoCimkeNyomtatas.hu
Átlátható, rendszerezett, gyors, precíz céggé fejlődték ki magukat
ElolvasomOLC System
Az ügyfelekkel történő és a cégen belüli kommunikáció és feladatkezelés is CRM-ben valósul meg.
Elolvasom