Töltsd meg rendezvényeidet automatizáltan

MiniCRM segítségével a lehető legkisebb időráfordítással a lehető legtöbbet hozhatsz ki a rendezvényeidből.

Gyűjts jelentkezőket automatikusan a weboldaladról

A rendszer a weboldaladon programozói tudás nélkül elhelyezhető, testreszabható űrlapokkal segít érdeklődőket és jelentkezőket gyűjteni a rendezvényeidre.

A jelentkezők megadott adatai azonnal bekerülnek a MiniCRM-be, ahol biztonságosan tárolhatod és kezelheted azokat.

Teltházas rendezvények, nem csak papíron

Ismerős a helyzet, amikor egy rendezvény papíron teltházas, a valóságban viszont csak a jelentkezők fele jelenik meg? Ezért MiniCRM-ben automatikus e-mailben kérhetsz visszaigazolást a jelentkezőktől, amiben elég egy gombra kattintva jelezniük, hogy részt tudnak-e venni a rendezvényen vagy sem.

Ha pedig valaki nem jelez vissza, a rendszerben automatikus teendő jöhet létre, ami a kollégákat figyelmezteti, hogy telefonon egyeztessenek az ügyféllel. Így, ha végül marad szabad hely, a rendezvényt még időben fel lehet tölteni résztvevőkkel.

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani.

Pál Zoltán Gábor
tulajdonos ALH Consulting

Villámgyors regisztráció a helyszínen

MiniCRM-mel közvetlenül a rendezvény előtt, egyetlen laptop, tablet vagy telefon segítségével 2 kattintással intézheted a résztvevők regisztrációját.

Ezzel gyorsítod a beléptetés folyamatát és elkerülöd az esetleges dupla adminisztrációt.