Üzleti partnerek kezelése CRM-mel

A MiniCRM megkönnyíti a beszállító partnerek kezelését és a velük való munkát.

Tartsd rendben az üzleti ügyeid a partnereiddel

Teljesen jogos elvárás a részedről, hogy a partnereid időben és pontosan teljesítsék a vállalásaikat. Ennek nyomon követése azonban nem egyszerű, pláne ha több tucat partnert kell menedzselned.

Időveszteséghez, hibákhoz és elégedetlen ügyfelekhez vezethet, ha nem tudod követni, hogy melyik partner milyen ügyön dolgozik éppen és mikorra lesz eredménye.

A MiniCRM-ben egy rendszerben követheted az összes üzleti partneredhez kapcsolódó tevékenységeket. Így mindig tudni fogod, hogy mire vártok, milyen határidőben egyeztetek meg és milyen feltételekkel működtök együtt.

Nem neked kell mindent észben tartanod

A partnereidnél is emberek dolgoznak, akik néha hibáznak vagy éppen elfelejtenek dolgokat. Így előfordulhat, hogy a partnereid feledékenysége miatt a céged nevén esik csorba. 

A MiniCRM okos emlékeztetőkkel figyelmeztet a fontos határidőkre és teljesítésekre, így nem neked kell mindent fejben tartanod és minden részletre ügyelned.

Olyan részletesen tudjuk nyilvántartani a partnereinket, mint eddig soha; olyan információk birtokába kerültünk, amik eddig csak kutakodás után álltak csak össze, vagy még úgy sem.

Járányi-Nagy András
Kereskedelmi igazgató, Ice’N’Go

Helyetted is tartja a kapcsolatot a partnerekkel

A MiniCRM nem csak arról gondoskodik, hogy ne kelljen minden teendőt fejben tartani, hanem abban is segít, hogy az ismétlődő feladatokat se kelljen mindig neked elvégezned.

Például, ha határidős munkát vársz egy üzleti partner részéről, a MiniCRM nem csak téged emlékeztet erre, hanem automata emlékeztető e-mailt küld a partnernek is, amiben benne vannak a megrendeléssel kapcsolatos adatok és a lebeszélt határidő is.

A franchise partnereinknél az érdeklődéstől kezdve az aktív együttműködésig, az összes értékesítési és betanítási folyamatot automatizáltuk a CRM segítségével.

Elek Márton
marketing és stratégiai igazgató, Borháló Borkereskedés

Partnerek gyűjtése és kiválasztása töredék idő alatt

A céged sikere és az ügyfeleid elégedettsége múlhat azon, hogy milyen partnerekkel dolgozol együtt, hiszen az ő teljesítményük és megbízhatóságuk rólatok is sokat elmond. Ezért legyen szó beszállítóról, alvállalkozóról vagy viszonteladóról, a kiválasztási folyamat kritikus fontosságú.

A MiniCRM megkönnyíti a dolgod: a weboldaladon vagy a hirdetésekből érkező jelentkezőket egy helyre gyűjtheted. A kiválasztási folyamatban pedig a MiniCRM-ben definiált folyamataid és automatizmusaid fognak segíteni téged.

Sok partnered van? A keresés sosem volt egyszerűbb

Amikor ajánlatot szeretnél kérni egy partnertől, aligha szerencsés, ha nem tudod, melyik partnered mivel is foglalkozik, helyileg hol elérhető, vagy dolgozik-e épp más projekteden.

A MiniCRM-ben szinte bármilyen paraméter vagy adatok alapján kereshetsz az üzleti partnereid között, például tevékenység vagy akár régió alapján is. De ennél komplexebb szűrőket is létrehozhatsz, hiszen a feltételeket bárhogy kombinálhatod.

Az árajánlatkérés pedig nem is lehetne egyszerűbb: a feltételek alapján akár tömeges e-mailt is küldhetsz több esélyes jelöltnek, így egyszerre több cégtől kérhetsz be ajánlatot.