A MiniCRM segít kihozni az értékesítésedben rejlő potenciált. Átlátható folyamatok, elfelejthetetlen utánkövetések és automatizmusok segítenek, hogy a legtöbb érdeklődőből ügyfél legyen.
- TEENDŐK, FIGYELMEZTETŐK
Minden érdeklődőt nyomon követhetsz a rendszerben, az első kapcsolattól a lezárásig. Minden lezárást névre szóló, határidővel ellátott teendők segítenek, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés az értékesítésben.
- ÜGYFÉL ELŐZMÉNYEK
Csörög a telefon és jó lenne rögtön felidézni, mit egyeztetett az érdeklődővel, akár hónapokkal korábban? Az érdeklődők adatlapján percek alatt megtalálhatod: hol áll a folyamatban, miről beszéltek és mik voltak a kifogások.
Sem én, sem az értékesítő nem stresszel azon, hogy elfelejtünk egy érdeklődőt, vagy, hogy fel kéne hívni valakit, akivel három héttel ezelőtt tárgyaltunk. Ezt mind nyilvántartja a rendszer.
- Riportok
A MiniCRM riportjaival a reggeli kávé mellett átnézheted mi történik a cégben. Célzottan azokkal a problémákkal tudsz foglalkozni, amikkel a legnagyobb változás érhető el.
- Automatizmusok
Állíts be személyre szabott e-maileket, sms-eket és teendőket, amiket szinte bármilyen esemény kiválthat. Néhány mozdulattal létrehozhatja ezeket, hogy Neked és kollégáidnak több ideje legyen az ügyfelekkel foglalkozni.
A MiniCRM segít bennünket abban, hogy a folyamatot végig kövessük: ne legyen elhanyagolt cég, pontosan tudja mindegyik munkatársunk, hogy a potenciális ügyfelet mikor és milyen újabb információkkal kell még megkeresni, hogy sikeresen zárhassuk az értékesítési folyamatot
Tedd átláthatóvá a folyamatot, ne feledkezzenek meg egy érdeklődőről sem és automatizálja az ismétlődő feladatokat!
Próbáld ki ingyen!Szeretnéd jobban megismerkedni a MiniCRM-ben rejlő lehetőségekkel?
Töltsd le ingyenes e-könyvünket, ahol mély betekintést adunk saját rendszerünkbe és valós adatokkal mutatjuk be, hogy mi hogyan hozzuk ki a legtöbbet a MiniCRM-ből.
Töltsd le az e-könyvet