BELÉPÉS

ÉRTÉKESÍTÉS. EGYSZERŰBBEN.

Próbálja ki ingyen a magyar KKV-k piacvezető CRM-ét!

Ügyfeleket gyűjtsön, ne csak érdeklődőket

Minden 10 érdeklődőből 9-et elveszítenek azok a cégek, ahol nincs megfelelő utánkövetés. Egy jól működő rendszerrel megtöbbszörözheti értékesítését.

A MiniCRM segíti értékesítőit, hogy minden beérkező megkeresésből kihozzák a legtöbbet. A rendszer kiosztja a feladatokat és figyelmeztet elvégzésükre, hogy az érdeklődők fizető vásárókká váljanak. Munkatársait automatikus utánkövető emailek, célcsoportok és naptár integrációk is segítik a hatékonyabb értékesítésben.

Sem én, sem az értékesítő nem stresszel azon, hogy elfelejtünk egy érdeklődőt, vagy, hogy fel kéne hívni valakit, akivel három héttel ezelőtt tárgyaltunk. Ezt mind nyilvántartja a rendszer.

Otti Csaba, ügyvezető

Login Autonom Kft.

SIKERES CÉGEKHEZ CSATLAKOZIK

Próbálja ki kötelezettségek nélkül a magyar KKV-k kedvenc CRM-ét!

Ingyenes kipróbálás

Vagy kérdésével, hívjon minket a 06 (1) 999-0402 telefonszámon.

Spóroljon időt és segítse munkatársait

Egy átlagos KKV heti 40-60 órát elveszteget az ismétlődő feladatok és az átláthatatlan adathalmazok miatt. Jól működő rendszerrel egy teljes munkaerő árát megspórolhatja.

Spóroljon értékes órákat azzal, hogy nem tíz helyről kell információkat vadászni, hanem minden egy alkalmazásban rendelkezésére áll. Akár évekre visszamenőleg is láthatják, mit ígértek az ügyfeleiknek. Az ismétlődő teendők pedig mind automatizálhatóak, hogy idejét cége fejlesztésére és ne a napi feladatok rutinszerű elvégzésére fordítsa.

A CRM az egyik legfontosabb munkatársunk. Gyakorlatilag az agy a cégben, iszonyatos mennyiségű munkát vesz le a kollégák válláról. Szinte már személyként gondolok rá…

Berze Márton

Speak! Nyelv iskola

Lássa át cégét és ne hibázzon!

Milliós károkat okoznak cégekben az elkevert ügyféladatok és elfelejtett visszahívások. Egy jó rendszerben ezek nem fordulnak elő.

Rendezetlen Excel táblák és emailek halmaza helyett, a MiniCRM-ben központilag tudja kezelni a potenciális ügyfeleket és teendőket. A rendszerbe épített automatizációkkal, figyelmeztetésekkel pedig gyakorlatilag megszüntetheti a hibázás lehetőségét.

A MiniCRM segít bennünket abban, hogy a folyamatot végig kövessük: ne legyen elhanyagolt cég, pontosan tudja mindegyik munkatársunk, hogy a potenciális ügyfelet mikor és milyen újabb információkkal kell még megkeresni, hogy sikeresen zárhassuk az értékesítési folyamatot.

Kun Szabolcs, ügyvezető

ArenimTel

Próbálja ki kötelezettségek nélkül a magyar KKV-k kedvenc CRM-ét! Ingyenes kipróbálás

Szűrjön szinte bármire

Hány érdeklődőt vesztett el a hónapban, kik ragadtak bent értékesítésben vagy éppen melyik kollégája kötött szerződéseket aznap? Állítsa be a legfontosabb szűrőket, és érje el ezeket bármikor, néhány kattintással.

Szabja testre

Állítson be kollégái számára kötelező vagy opcionális mezőket, automatikus teendőket és ezeket változtassa bármikor, perceken belül. A beállítások egyszerűen, technikai segítség nélkül módosíthatóak.

Töltse fel Excelből

Már meglévő ügyféladatait egyszerűen fel tudja tölteni a MiniCRM-be, ami beolvassa a mezőket és automatikusan kitölti az adatlapokat. Ezzel percek alatt akár több száz ügyfelet is be tud húzni a rendszerbe.

Segítse kollégáit

Tegye zökkenőmentessé kollégái indulását és segítse munkájukat a kezdeti bevezetés után ingyenesen elérhető továbbképzésekkel és rövid oktató videókkal.

Kösse össze

A MiniCRM néhány kattintással összeköthető olyan alkalmazásokkal, mint naptárak, webshop vagy email. Ha egyedi rendszerrel szeretné megoldani a valós időben történő kommunikálást, a nyitott API erre is lehetőséget ad.

Válassza ki a modulokat

Az értékesítésen kívül tud választani ügyfélszolgálati, számlázó vagy éppen marketing funkciókat is. A tetszőlegesen választható modulok egymás között kommunikálnak, ezzel egyszerűsítve céges folyamatait.