crm rendszer

Sikeres B2B értékesítés automatizálással

Szerezz több bevételt a meglévő érdeklődőidből, plusz marketing költségek nélkül.

Holnaptól egy érdeklődőről sem feledkeztek meg

Minden B2B (business-to-business) érdeklődőt nyomon követhetsz a rendszerben, az első kapcsolattól a lezárásig. Minden értékesítést névre szóló, határidővel ellátott teendők segítenek, hogy ne kelljen mindent fejben tartanotok. Így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés a B2B értékesítés (B2C értékesítéssel szemben igen komplex) folyamatában.

CRM értékesítés


Minden beérkező megkeresés egyenesen a CRM-be érkezik határidővel, felelőssel és a jelentkezéssel kapcsolatos információval együtt. A kollégáim a MiniCRM-ben felépített folyamat alapján keresik fel az érdeklődőket, és követik a rendszer által kiadott feladatokat.

Gál Kristóf
tulajdonos, Klikkmarketing

Bármikor azonnal képbe kerülsz

Csörög a telefon és jó lenne rögtön felidézni, mit egyeztettél az érdeklődővel, akár hónapokkal korábban? Az érdeklődők adatlapján percek alatt megtalálhatod, hogy hol tart a folyamatban, miről beszéltetek és mik voltak a kifogások az értékesítési folyamat során.

A céged megítélése drasztikusan javulni fog, ha minden megkeresésnél képben vagytok az érdeklődővel kapcsolatban.

Sem én, sem az értékesítő nem stresszel azon, hogy elfelejtünk egy érdeklődőt, vagy, hogy fel kéne hívni valakit, akivel három héttel ezelőtt tárgyaltunk. Ezt mind nyilvántartja az online rendszer.

Otti Csaba
Ügyvezető,
Login Autonom Kft.

Nyugodt lehetsz, mert átlátod a céged

A MiniCRM riportjaival a reggeli kávé mellett átnézheted mi történik a cégben. Célzottan azokkal a problémákkal tudsz foglalkozni, amikkel a legnagyobb változás érhető el a vállalkozás és az értékesítés eredményeiben.

Kedvelt B2B értékesítési riportok:

  • Marketing csatornák eredményessége
  • Új érdeklődők számának alakulása
  • Egyéni és csoportos lezárási arányok
  • Árbevétel alakulása időszak és értékesítők szerint
crm modul

Szabadíts fel értékes időt automatizmusokkal

A kisebb-nagyobb adminisztratív feladatok talán apróságnak tűnnek. Ha viszont sok van belőlük, egy munkanapot is elvihetnek. A monoton munkát ráadásul senki sem szereti, ami hibákhoz vezethet.

Személyre szabott automatikus e-mailekkel, sms-ekkel és teendőkkel az adminisztrációs munka helyett Te és kollégáid is több időt tudtok az ügyfelekre szánni.

Kedvelt automatizmusok:

  • Utánkövetés teendők
  • Előmelegítő e-mail marketing kampányok
  • Elveszett érdeklődő kérdőív
  • Beragadt érdeklődő eszkalálás

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani. (...) Ha valaki nem végzi el a feladatát egy adott időn belül, akkor automatikusan eljut hozzám az infó, mert én is fogok róla figyelmeztetést kapni. Ezenkívül automatizmus küldi ki a teljesen személyre szabott ajánlatokat és e-maileket is, így ezzel is rengeteg időt spórolunk.

Pál Zoltán Gábor
tulajdonos, ALH Consulting