Doklist.com
Nyugodt és motivált kollégák a MiniCRM támogatásával
5,5 perc,
ami korábban 1 óra volt
100%
elvégzett feladatok
Doklist.com:
a legnagyobb ingyenes orvoskereső portál
A Doklist.com oldalán térkép alapján kereshetünk megbízható orvosi szolgáltatókat. Segítenek összehasonlítani és megtalálni a legközelebb eső orvosokat, mellyel céljuk nem kevesebb, mint hatékonyabbá tenni az egészségügyet. Egy ekkora vállalkozás viszont sokkal összetettebb feladat, mint sem, hogy manuálisan kezelhető legyen.
Ezek voltak a legnagyobb kihívások a CRM előtt
A feladatok hétről hétre egyre csak halmozódtak, ezért Gábor, a Doklist projektmenedzsere már nem tudta fejben tartani a teendőit. Sőt, Gábort a kiégés fenyegette: úgy érezte, sosem ér véget a hét, hiszen hétfőn az egész kezdődik elölről. A tengernyi feladat és telefonálás miatt a hibázás lehetősége is nőtt. Gyakran fordult elő, hogy egy-egy fontos e-mailt elfelejtettek kiküldeni. Gábort mindez lelkileg is megviselte, és minden pénteken, az utolsó hívás után úgy állt fel az asztalától, hogy fel akar mondani.
A helyzet tehát kaotikus volt, és egyszerűen muszáj volt rendszerezni és ütemezni a feladatokat. Olyan megoldásra volt szükségük, amely képes lépést tartani összetett működésükkel, amellyel vezethetik és tisztán átláthatják a párhuzamos folyamatokat, és javíthatnak a munkatársak egymás közötti kommunikációján.
Így oldotta meg a kihívásokat a MiniCRM
A MiniCRM-nek alapvetően két fontos kihívást kellett kezelnie. Az első a stresszmendzsment. Erre azért volt szükség, mert a Doklisten elérhető orvosok egyesével e-mailben és telefonon kérnek javítási kéréseket (elköltöztünk, megváltozott a nyitvatartás, új szolgáltatásunk elérhető). Ezek gyors és hatékony végrehajtása önmagában is nyomást gyakorolt a kollégákra, nem beszélve arról, hogy az ASAP kérések sokszor zökkentették ki őket a munkából.
A másik kihívás az időmenedzsment volt. A rendszernek 40.000 orvost kell kezelnie, és nyomon követnie, hogy kinek mikor jár le egy kiemelése, vagy ingyenes prémium profil próba időszaka.
A Doklistnél egy egyszerű, 4 lépéses folyamatot építettek fel a MiniCRM-ben az ügyfélszolgálat kezelésére

Lépj velünk kapcsolatba!
Megmutatjuk, hogy miért választotta már 2 155 magyar kkv a MiniCRM-et!
Árajánlatot kérek Tanácsadást kérekKiemelkedő eredmények a MiniCRM hatására
Miután bevezették a MiniCRM-et, szinte azonnal érzékelték a hatékony időbeosztás pozitív hatásait, a munkatársak viszonyán és a cég elért eredményein is:
- Nyugodtabbak és motiváltabbak a csapattársak, hiszen pontosan látják az elvégzett munkát
- A projektmenedzser végre kikapcsolhatja a telefonját nyaralás alatt
- Garantáltan 48 órán belül kezelni tudják a bejövő igények 93%-át
- Korábban egy telefonszám lecserélésére átlagban (sokkoló módon) 1 óra 7 percre volt szükség, most ezt átlagosan 5.5 percet vesz igénybe mindennel együtt (delegálás, javítás, e-mailre válaszolás, ellenőrzés).
- Minden hét végén pontosan látszik, hogy a betervezett munka hány százaléka van kész (100%)