Doklist.com

Nyugodt és motivált kollégák a MiniCRM támogatásával

5,5 perc,

ami korábban 1 óra volt

100%

elvégzett feladatok

Doklist.com:
a legnagyobb ingyenes orvoskereső portál

A Doklist.com oldalán térkép alapján kereshetünk megbízható orvosi szolgáltatókat. Segítenek összehasonlítani és megtalálni a legközelebb eső orvosokat, mellyel céljuk nem kevesebb, mint hatékonyabbá tenni az egészségügyet. Egy ekkora vállalkozás viszont sokkal összetettebb feladat, mint sem, hogy manuálisan kezelhető legyen.

Ezek voltak a legnagyobb kihívások a CRM előtt

A feladatok hétről hétre egyre csak halmozódtak, ezért Gábor, a Doklist projektmenedzsere már nem tudta fejben tartani a teendőit. Sőt, Gábort a kiégés fenyegette: úgy érezte, sosem ér véget a hét, hiszen hétfőn az egész kezdődik elölről. A tengernyi feladat és telefonálás miatt a hibázás lehetősége is nőtt. Gyakran fordult elő, hogy egy-egy fontos e-mailt elfelejtettek kiküldeni. Gábort mindez lelkileg is megviselte, és minden pénteken, az utolsó hívás után úgy állt fel az asztalától, hogy fel akar mondani.

A helyzet tehát kaotikus volt, és egyszerűen muszáj volt rendszerezni és ütemezni a feladatokat. Olyan megoldásra volt szükségük, amely képes lépést tartani összetett működésükkel, amellyel vezethetik és tisztán átláthatják a párhuzamos folyamatokat, és javíthatnak a munkatársak egymás közötti kommunikációján.

Így oldotta meg a kihívásokat a MiniCRM

A MiniCRM-nek alapvetően két fontos kihívást kellett kezelnie. Az első a stresszmendzsment. Erre azért volt szükség, mert a Doklisten elérhető orvosok egyesével e-mailben és telefonon kérnek javítási kéréseket (elköltöztünk, megváltozott a nyitvatartás, új szolgáltatásunk elérhető). Ezek gyors és hatékony végrehajtása önmagában is nyomást gyakorolt a kollégákra, nem beszélve arról, hogy az ASAP kérések sokszor zökkentették ki őket a munkából.

A másik kihívás az időmenedzsment volt. A rendszernek 40.000 orvost kell kezelnie, és nyomon követnie, hogy kinek mikor jár le egy kiemelése, vagy ingyenes prémium profil próba időszaka.

A Doklistnél egy egyszerű, 4 lépéses folyamatot építettek fel a MiniCRM-ben az ügyfélszolgálat kezelésére

Lépj velünk kapcsolatba!

Megmutatjuk, hogy miért választotta már 2 155 magyar kkv a MiniCRM-et!

Árajánlatot kérek Tanácsadást kérek

Kiemelkedő eredmények a MiniCRM hatására

Miután bevezették a MiniCRM-et, szinte azonnal érzékelték a hatékony időbeosztás pozitív hatásait, a munkatársak viszonyán és a cég elért eredményein is:

  • Nyugodtabbak és motiváltabbak a csapattársak, hiszen pontosan látják az elvégzett munkát
  • A projektmenedzser végre kikapcsolhatja a telefonját nyaralás alatt
  • Garantáltan 48 órán belül kezelni tudják a bejövő igények 93%​-át
  • Korábban egy telefonszám lecserélésére átlagban (sokkoló módon) 1 óra 7 percre volt szükség, most ezt átlagosan 5.5 percet vesz igénybe mindennel együtt (delegálás, javítás, e-mailre válaszolás, ellenőrzés).
  • Minden hét végén pontosan látszik, hogy a betervezett munka hány százaléka van kész (100%)

Doklist.com

MiniCRM Doklist.com

Róluk

A Doklist.com a legnagyobb ingyenes orvos kereső portál, ahol térkép alapján lehet megbízható orvosi szolgáltatókat keresni. Segítenek összehasonlítani és megtalálni a legközelebb eső orvosokat bárki számára, mellyel céljuk nem kevesebb, mint hatékonyabbá tenni az egészségügyet. Egy ekkora vállalkozás viszont sokkal összetettebb feladat, mint sem, hogy manuálisan kezelhető legyen.

Mi az a MiniCRM?

Egy web alapú marketing, értékesítés és ügyfélszolgálat szoftver sikeres kisvállalatoknak. Segít rendszerezni az ügyfeleket és feladatokat, több sikeres értékesítést lezárni.

Tudj meg többet

Probléma

A feladatok hétről hétre egyre csak halmozódtak. Habár kedves volt az ügyfél, projekt menedzserük, Gábor már nem tudta fejben tartani a teendőit, és úgy érezte sosem ér véget a hét, hiszen hétfőn minden kezdődik újra, és a sok teendő és hívás miatt megint elfelejtett egy fontos emailt kiküldeni. Úgy állt fel az utolsó hívás után pénteken, hogy felmond.

Kihívás

Olyan megoldásra volt szükségük, amely képes lépést tartani összetett működésükkel, amellyel vezethetik és tisztán átláthatják a párhuzamos folyamatokat, és javíthatnak a munkatársak egymás közötti kommunikációján. Általában minden beérkező feladat sürgős. A helyzet szinte kaotikus, de éppen ezért kell – és lehet! – a feladatokat rendszerezni és ütemezni.

Megoldás

A kulcs a problémák felismerése, elkülönítése és hatékony kezelése volt:

Stressz menedzsment

Az orvosok egyesével e-mailben és telefonon kérnek javítási kéréseket (elköltöztünk, megváltozott a nyitvatartás, új szolgáltatásunk elérhető). Ráadásul valakit munka közben is érhet megkeresés, ami kizökkenti a munkavállalót. A Lifehacker magazin kutatása szerint, átlagosan több, mint 23 percre van szükségünk visszatérni az eredeti munkához egy félbeszakítás esetén.

Idő menedzsment

Fontos, hogy skálázható legyen a rendszer. 40.000 orvost kell kezelnie, és nyomon követnie, hogy kinek mikor jár le egy kiemelése, vagy ingyenes prémium profil próba időszaka.

Miután felismertük a probléma gyökerét készítettünk egy egyszerű 4 lépéses folyamatot az ügyfélszolgálat kezelésére:

4 lépés: 1. Probléma igény bekerül, 2. Kategorizálás, delegálás, 3. Végrehajtás, 4. Ügyfél gyorsan kap választ, vagy megoldást.

Eredmények

Miután ráálltak a MiniCRM rendszerre, szinte azonnal érzékelték a hatékony időbeosztás pozitív hatásait, a munkatársak viszonyán és a cég elért eredményein is:

  • Nyugodtabbak és motiváltabbak a csapattársak, hiszen pontosan látják az elvégzett munkát
  • A projekt menedzser végre kikapcsolhatja a telefonját nyaralás alatt
  • Garantáltan 48 órán belül el tudják hárítani a bejövő igények 93%​-át.
  • Korábban egy telefonszám lecserélésére átlagban sokkoló módon 1 óra 7 percre volt szükség, most ezt átlagosan 5.5 percet vesz igénybe mindennel együtt (delegálás, javítás, e-mailre válaszolás, ellenőrzés).
  • Minden hét végén pontosan látszik, hogy a betervezett munka hány százaléka van kész (100% :) )

A MiniCRM már 2000 KKV értékesítését tette eredményesebbé.