Ice’N’Go
Így spórolta meg a MiniCRM-mel havonta egy új alkalmazott bérköltségeit az Ice’N’Go
Nulla
elfelejtett teendő és projekt
60%
munkaidő felszabadítva

Ice’N’Go,
a mélyhűtött desszertek királya
Az Ice’N’Go! Kft. 2008 óta foglalkozik mélyhűtött desszertek gyártásával, forgalmazásával és értékesítésével. A cég 100%-ban magyar tulajdonban van. 14 országban, több mint 400 helyen kaphatóak a termékeik, melyek közül a legismertebbek a színes baseball sapkákban kínált drazsés mélyhűtött desszert, valamint az előrecsomagolt, külön eladószemélyzet nélkül értékesíthető ún. Ice’N’Go! baggy. Az országban nagyjából 200 helyen találkozhatsz velük a nyári szezonban, hiszen az összes nagyobb strandon jelen vannak.
Ezek voltak a legnagyobb kihívások a CRM előtt
Stabil alapot akartak létrehozni, amire építkezve intenzíven fejlődésbe kezdhettek. Javítani akarták a cég működésének hatékonyságát is, mert az az idő felesleges pazarlás, amit információ keresésével, kutatásával töltöttek. Ezeket mindenképp meg akarták szüntetni vagy minimálisra csökkenteni. Így az alkalmazottak többet tudnak az értékteremtő tevékenységeikre fókuszálni, így végső soron a cég is pénzt takarít meg.
„Ebben hatalmas segítség egy CRM rendszer, ami a tapasztalataim alapján nem csak az akkora vállalatoknak elengedhetetlen, mint mi, de az egyszemélyes mikrovállalkozásoknak is létszükséglet.”
Így oldotta meg a kihívásokat a MiniCRM
Nemcsak értékesítésre használják a rendszert: az érdeklődőkön kívül a meglévő partnereket, az eszköznyilvántartást, a projekteket és a flottával kapcsolatos teendőket is a rendszerben vezetik.
Automatizálták azokat a folyamatokat, amik egy kolléga munkaidejének legalább 60%-át kitették, így ez a kolléga most már valódi értékteremtő munkát tud végezni. A sablonleveleket helyette most már a MiniCRM küldi ki emberi beavatkozás nélkül.
„Ezzel egy új alkalmazott bérköltségeit havonta máris megspóroltuk, az alkalmazotti havi fizetés töredékéért.”
Az elfelejtett teendők, feladatok, projektek száma indulástól kezdve azonnal nullára esett vissza az Ice’N’Go-nál. Egy meeting után azonnal felveszik a teendőket az adott partnerhez, akár hetekre vagy hónapokra előre. Amikor pedig letelik az idő, a MiniCRM automatikusan értesíti a felelős kollégát, hogy mi a teendője. Az előzményeket is megtalálja a rendszerben: átolvassa őket, és egyből képbe kerül, mintha csak most jött volna ki az egy hónnappal korábbi meetingről.
„Mindenki értesül a számára fontos információkról, anélkül, hogy háromnál többet kéne kattintania.”
Lépj velünk kapcsolatba!
Megmutatjuk, hogy miért választotta már 2 155 magyar kkv a MiniCRM-et!
Árajánlatot kérek Tanácsadást kérekMegéri a MiniCRM az Ice’N’Go tulajdonosa szerint?
Aki úgy érzi, hogy néha összecsapnak a feje fölött a hullámok, vagy nem látja át, hogy mi történik a cégében, akár egyedül, akár 10, vagy 100 alkalmazottal is dolgozik, és végre rendet szeretne tenni a cégében, az vágjon bele, mindenképpen érdemes.
Nemcsak egy fantasztikusan működő rendszert fog kapni, de a bevezetés után sokkal tisztábban fogja látni a cége működését. Olyan kapuk fognak megnyílni előtte, amik eddig túl nagy falatnak tűnhettek, pedig az igazi bevételi forrás ezek mögött van.
Cégtulajdonosnak pedig szerintem egy ilyen rendszer a legjobb vérnyomáscsökkentő, így a tanácsom az mindenkinek, akinek még nincs CRM-je, hogy fogjon bele most a kialakításába!