Prosec Biztonságtechnikai Kft.

Teljes kontroll az ügyfélkezelés folyamatában a MiniCRM segítségével

Nincs kiesés,

ha egy értékesítő távozik

Teljes rálátás

a kollégák teljesítményére

Prosec Biztonságtechnikai Kft.: évtizedek óta a távfelügyelet élvonalában

Az 1990-ben alapított, budai székhelyű, vagyonvédelmi és távfelügyeleti szolgáltatásokat nyújtó Prosec Biztonságtechnikai Kft. legszigorúbb szakmai előírások szerint szolgáltat. Alighanem ennek is köszönhető a több mint harminc éves múltra visszanyúló sikersztori.

A közelmúltban azonban ők is átélték a vásárlási szokások forradalmi változását a budai távfelügyeleti piacon, melynek során az ajánlásos rendszer drasztikusan visszaszorult, és értékesítéssel kellett megszerezni az új ügyfeleket. Anno még kézről kézre járt a hírük, maguktól jöttek az ügyfelek, nem kellett keresniük. Ez mára teljesen megváltozott, szükségük van az online és offline hirdetésekre is. Jelenleg a leadek nagy része már az interneten keresztül érkezik.

Ezek voltak a legnagyobb kihívások a CRM előtt

Az újfajta ügyfélszerzési technikák új kihívásokat is hoztak magukkal. Először Excel-táblázatokat használtak az értékesítés nyomon követésére, később az ügyviteli rendszerüket bővítették értékesítési modullal. Majd, amikor az értékesítők elkezdtek vetésforgóban cserélődni, egyre nagyobb problémát jelentett a távozók által kezelt feladatok átadása az újaknak.

Így oldotta meg a kihívásokat a MiniCRM

A MiniCRM-ben teljesen lekövethetővé tették az egész értékesítési folyamatot, egyben megoldották az átjárást az értékesítés-pénzügy-távfelügyeleti rendszerek között is. Hab a tortán, hogy rövidesen az ügyfelek reklamációját is az erre rendszeresített MiniCRM modulban intézték.

„Szinte teljes kontrollt sikerült bevezetni az ügyfélkezelés folyamatába a MiniCRM segítségével, mondhatni, egy mini vállalatírányítási rendszert csináltunk belőle.”

Mára a teljes ügyféléletciklust a MiniCRM-ben kezelik, attól kezdve, hogy az érdeklődő kitölti a weboldalra kihelyezett űrlapot, az értékesítési modulban landoltatják, majd a szolgáltatás teljes ciklusa alatt az ügyfélszolgálati modulban kezelik az ügyes-bajos dolgait, fizetés elmaradását, és a MiniCRM-ből upsale-eznek is. Az ügyfél életciklusa a felmondáskezelés modulban zárul.

Külön modult hoztak létre a beszállítóknak, a minőségügyi rendszernek, a gépjármű-nyilvántartásnak és jó pár vagyonvédelmi specifikus tevékenységnek. Hamarosan a HR modult is elkezdik használni.

Kontrollrendszernek is használják a MiniCRM-et: a bevezetés után megszűntek a “vetítések” azzal kapcsolatban, hogy ki, mit és mikor csinált. Az értékesítők teljesítményét egy az egyben a rendszerben mérik.

„A MiniCRM nem költség, hanem munkaeszköz. A mai világban, ha valaki CRM rendszer nélkül akar értékesíteni, olyan mintha palatáblával küldené az értékesítőjét egy versenytárgyalásra.”

Lépj velünk kapcsolatba!

Megmutatjuk, hogy miért választotta már 2 155 magyar kkv a MiniCRM-et!

Árajánlatot kérek Tanácsadást kérek

Így zajlott a bevezetés a Prosec Biztonságtechnikai Kft-nél

Amikor a Prosecnél léptékváltásra került sor az értékesítésben, a MiniCRM-et választottuk. MiniCRM tanácsadó javaslatára egy tíz órás egyedi képzést igényeltem. Kollégáimat is sorban elküldtem az alapképzésekre, majd fokozatosan bevezettük a rendszert.

Egyik ifjú titán kollégámnak részletesen elmagyaráztam az értékesítési folyamatot, megmutattam a MiniCRM eszköztárát, összehoztam a MiniCRM tanácsadóval, és nekieresztettem a projektnek. Egy-két zarándok lépés után pilot jelleggel beizzítottuk az értékesítési, majd az ügyfélszolgálati és a project modult.

A tanácsadók intelmei ellenére egy kicsit bővebb lett az értékesítési modul, viszont teljes életciklust kezeltünk vele. 2016 február végén több, mint 6000 működő és mintegy 1500 inaktív ügyfelet importáltuk be a rendszerbe. Először megpróbáltak ellenállni a kollégák a MiniCRM használatának.

Miután kijelentettem, a MiniCRM szűrőkkel lesz a teljesítményük elszámolva, az ellenállás megtört. Sőt, az értékesítésen kívüli területek is sorra jelentkeztek, hogy szeretnék használni a MiniCRM-et és integráljuk be a folyamataikat.

"Sok fejfájástól kímélheti meg magát az, aki időben bevezeti a MiniCRM-et, ami nemcsak egy értékesítést támogató rendszer, hanem annál sokkal komplexebb."