SpaTrend
Így sokszorozta meg bevételét a MiniCRM támogatásával a SpaTrend
80-100 millió forint
extra árbevétel évente
2 milliárd
feletti árbevétel 2019-ben

SpaTrend:
Garázscégből a milliárdos bevételig
Vezse Roland cége 2003-ban kezdte meg a masszázsmedencék magyarországi forgalmazását. Az eredetileg egy 30 m2-es garázsból, alacsony költségvetéssel működő cég 2008 előtt csak lassan növekedett, de a válságból kitörve hirtelen nagyot ugrott, mára pedig az ország vezető minőségi masszázsmedencéket forgalmazó vállalata lett. Rendszeresen megrendezik a SpaTrend Expo nevű kiállítást és vásárt, valamint ma már három országban van üzletük.
Kedvenc funkciók
- Bárhonnan elérhető a rendszer, mindig hozzáférhetők az adatok
- Teendők ütemezése és naptárszinkronizáció
- Automatikus e-mailek és emlékeztetők
Ezek voltak a legnagyobb kihívások a CRM előtt
A SpaTrend villámsebességgel vált igazán sikeressé és keresetté. Ez pedig azzal járt, hogy az ügyféladatbázis is hatalmasra nőtt. Így pedig a korábban papíron, kartonokban tárolt ügyféladatokat, előzményeket és egyéb információkat nem tudták gyorsan és átláthatóan kezelni.
Először Excel táblázatokban próbálták számontartani a rengeteg érdeklődőt és ügyfelet, de a sorok és oszlopok káosza idővel átláthatatlan lett, és szinte lehetetlen volt fókuszban tartani a fontos információkat.
„Sok céget az bénít meg, hogy olyan dolgokra megy el az idejük, ami egy jó rendszerrel kiküszöbölhető lenne.”
Így oldotta meg a kihívásokat a MiniCRM
A MiniCRM-mel hatékonyan, egy rendszeren belül kezelik az ügyfelekkel kapcsolatos információkat, az előzményeket, a teendőket és a levelezést is.
Hogy még gördülékenyebb legyen az információkezelés, idővel még több felhasználót adtak a rendszerhez, illetve bevezették a naptárszinkronizációt is.
„Egyszerre többen tudtunk ugyanazzal az ügyféllel kapcsolatos feladatokon dolgozni, átláthatóan. Óriási szabadságérzetet és egy teljesen más perspektívát adott.”
Az átlátható adatkezelésnek és a könnyen kezelhető, bárhonnan hozzáférhető adatbázisnak köszönhetően nem veszítettek el többé több millió forint bevételt minden hónapban pusztán az elkallódó információk miatt. Sőt, hatalmasat növekedtek, és 2019-ben már 2 milliárd feletti árbevétellel zárták az évet.
„Egyszerre több„Nekünk azt jelentette a CRM használata, hogy könnyebbé vált a kommunikáció, egyszerűbbé vált az adatfeldolgozás, átláthatóbb lett minden.”
Lépj velünk kapcsolatba!
Megmutatjuk, hogy miért választotta már 2 155 magyar kkv a MiniCRM-et!
Árajánlatot kérek Tanácsadást kérek