SpaTrend

Így sokszorozta meg bevételét a MiniCRM támogatásával a SpaTrend

80-100 millió forint

extra árbevétel évente

2 milliárd

feletti árbevétel 2019-ben

SpaTrend:
Garázscégből a milliárdos bevételig

Vezse Roland cége 2003-ban kezdte meg a masszázsmedencék magyarországi forgalmazását. Az eredetileg egy 30 m2-es garázsból, alacsony költségvetéssel működő cég 2008 előtt csak lassan növekedett, de a válságból kitörve hirtelen nagyot ugrott, mára pedig az ország vezető minőségi masszázsmedencéket forgalmazó vállalata lett. Rendszeresen megrendezik a SpaTrend Expo nevű kiállítást és vásárt, valamint ma már három országban van üzletük.

Kedvenc funkciók

  • Bárhonnan elérhető a rendszer, mindig hozzáférhetők az adatok
  • Teendők ütemezése és naptárszinkronizáció
  • Automatikus e-mailek és emlékeztetők

Ezek voltak a legnagyobb kihívások a CRM előtt

A SpaTrend villámsebességgel vált igazán sikeressé és keresetté. Ez pedig azzal járt, hogy az ügyféladatbázis is hatalmasra nőtt. Így pedig a korábban papíron, kartonokban tárolt ügyféladatokat, előzményeket és egyéb információkat nem tudták gyorsan és átláthatóan kezelni.

Először Excel táblázatokban próbálták számontartani a rengeteg érdeklődőt és ügyfelet, de a sorok és oszlopok káosza idővel átláthatatlan lett, és szinte lehetetlen volt fókuszban tartani a fontos információkat.

„Sok céget az bénít meg, hogy olyan dolgokra megy el az idejük, ami egy jó rendszerrel kiküszöbölhető lenne.”

Így oldotta meg a kihívásokat a MiniCRM

A MiniCRM-mel hatékonyan, egy rendszeren belül kezelik az ügyfelekkel kapcsolatos információkat, az előzményeket, a teendőket és a levelezést is.

Hogy még gördülékenyebb legyen az információkezelés, idővel még több felhasználót adtak a rendszerhez, illetve bevezették a naptárszinkronizációt is.

„Egyszerre többen tudtunk ugyanazzal az ügyféllel kapcsolatos feladatokon dolgozni, átláthatóan. Óriási szabadságérzetet és egy teljesen más perspektívát adott.”

Az átlátható adatkezelésnek és a könnyen kezelhető, bárhonnan hozzáférhető adatbázisnak köszönhetően nem veszítettek el többé több millió forint bevételt minden hónapban pusztán az elkallódó információk miatt. Sőt, hatalmasat növekedtek, és 2019-ben már 2 milliárd feletti árbevétellel zárták az évet.

„Egyszerre több„Nekünk azt jelentette a CRM használata, hogy könnyebbé vált a kommunikáció, egyszerűbbé vált az adatfeldolgozás, átláthatóbb lett minden.”

Lépj velünk kapcsolatba!

Megmutatjuk, hogy miért választotta már 2 155 magyar kkv a MiniCRM-et!

Árajánlatot kérek Tanácsadást kérek