Speak! Nyelviskola
Tisztább folyamatok és folyamatosan javuló számok a Speak! Nyelviskolánál
Célzott kommunikáció
a célcsoportokkal
Központi idegrendszer
a cégen belül

Speak! Nyelviskola:
angoloktatás egyedi módszerrel
A 2013-ban alapított Speak! Nyelviskolában kizárólag angolt tanítanak, méghozzá egyedi módszerrel, saját fejlesztésű tanterv alapján. Ez azt jelenti, hogy beszédközpontú csoportos képzéseket tartanak, és 100%-ban tankönyvmentesen működnek. Anno két teremmel és két tanárral indultak, ma már közel negyven ember dolgozik náluk, több mint húsz termük és közel ezer diákuk van.
Ezek voltak a legnagyobb kihívások a CRM előtt
Egy olyan rendszerre volt szükségük, amivel nyomon tudják követni a diákok mozgását, hiszen a folyamat nem áll meg a beiratkozásnál, hanem tovább kell őket léptetni a következő szintekre. Az online érkező érdeklődők első lépésként részt vesznek egy személyes és teljesen ingyenes szintfelmérőn, utána pedig egy bemutatóórán, ahol tesztelhetik a Speak! módszerét. A beiratkozás csak ezután jön. Ha beiratkoznak, elkezdenek járni az órákra, majd lepkédnek tovább.
Így oldotta meg a kihívásokat a MiniCRM
A MiniCRM-mel a fenti folyamatot zökkenőmentesebben, a lehető legtöbb automatizációval tudják megcsinálni, a státuszok segítségével pedig célzottabban képesek kommunikálni az egyes csoportokkal. Nemcsak az értékesítés, hanem a marketing is a MiniCRM-ben zajlik: innen indítanak kampányokat és follow-up e-maileket.
„Marketing szempontból gyakorlatilag nincs olyan projekt, amit ne tudnánk a MiniCRM-ben megcsinálni: ez a marketing gépezetünk központi idegrendszere.”
A MiniCRM bevezetése után sok új folyamatot is kialakítottak vagy átalakítottak. Ahogy ez megtörtént, a számaik is javulni kezdtek. A rendszer az információáramlást is átláthatóbbá tette, gördülékenyebb lett a csapatok közötti együttműködés is, mert mindenki tevékenysége transzparensé vált.
„A MiniCRM az egyik legfontosabb munkatársunk. Gyakorlatilag az agy a cégben, iszonyatos mennyiségű munkát vesz le a kollégák válláról.”
Lépj velünk kapcsolatba!
Megmutatjuk, hogy miért választotta már 2 155 magyar kkv a MiniCRM-et!
Árajánlatot kérek Tanácsadást kérekMegéri egy magyar kkv-nak CRM-be fektetni a Speak! Nyelviskola vezetője szerint?
Ha egy cég fejlődni szeretne, és nemcsak a munkatársak memóriájára akar támaszkodni, kénytelen lesz CRM rendszerbe fektetni. Minél komplexebb az ügyfélszerzés folyamata, annál nagyobb szükség van egy rendszerre.
Egy jó CRM-rendszer legalább annyit számít, mint az, hogy legyen egy jó weboldalunk, hiszen a munka nem ér véget ott, hogy egyszer eladunk valamit. Egyre fontosabb az, hogy a meglévő ügyfeleket megtartsuk/visszahozzuk, és ne csak új ügyfeleket szerezzünk, mivel így sokkal nagyobb profitot szerezhetünk. Ez egy CRM nélkül elképzelhetetlen.
Mi valószínűleg több pénzt is kifizetnénk a CRM-ért, mivel annyira fontos része az egész cég életének. Nélküle nem tudnánk ilyen jó színvonalon szolgáltatni, ilyen hatékonyan értékesíteni. Gúzsba kötve táncolnánk, és kicsit vakok lennénk a saját folyamatainkat illetően.