Magyar Telekom

Könnyebb, rendezettebb és követhetőbb napi munkavégzés

Átláthatóbb

folyamatok

Gyorsabb

információáramlás

Magyar Telekom:
minden tekintetben az élmezőnyben

A Magyar Telekom hazánk távközlési piacának egyik legfontosabb és legnagyobb szereplője. Mind a vállalati, mind az intézményi és lakossági szegmensben hatalmas ügyfélkörrel rendelkeznek, és természetesen az ügyfélszerzés is folyamatosan zajlik. A MiniCRM-et a vállalat „Kis- és középvállalkozások irányítási területén” használják.

Ezek voltak a legnagyobb kihívások a CRM előtt

A bonyolult nagyvállalati CRM mellett az üzleti szegmens értékesítőinek szüksége volt egy olyan könnyen kezelhető, de funkcionalitásban teljes rendszerre, amiben az érdeklődőket tudják kezelni. Az itt dolgozó mintegy 150 proaktív értékesítő, hálózatvezető és partnermenedzser feladatköréhez számos olyan tevékenység is kapcsolódik, amit a nagyvállalati rendszerekben nem tudnak rugalmasan kezelni. A feladatok mennyisége, a projektek kezelése és a partnerek ellenőrzése miatt azonban kellett egy olyan megoldás, ami segíti a közös munkát, és visszajelzést ad a kampányok hatékonyságáról.

Így oldotta meg a kihívásokat a MiniCRM

A hálózatvezetők és partnermenedzserek a MiniCRM-ben folyamatosan ellenőrizhetik a hozzájuk tartozó értékesítők munkáját, aktivitását. Egy kampány során kiadott leadek sorsát így könnyen nyomon tudják követni. A kampány indulásától kezdve folyamatosan ellenőrizhetik, hogy az egyes leadek épp milyen státuszban vannak, megtörtént-e már az ügyfél megkeresése, milyen leveleket és anyagokat küldtek el neki, illetve mennyi ideig beszéltek vele telefonon.

Minden részletet és ügyfélvisszajelzést rögzítenek a rendszerben, ami az ajánlatért felelős kollégák, propozíciós és termékmenedzserek számára hasznos információ a kampány elemzése során. A felhasználói riportokból egyértelműen látszik az is, hogy melyik értékesítő milyen sikerességgel zárta le az ajánlatokat. Korábban előfordult, hogy egy aktivitáshoz kiadott címlistából esetleg nem kerestek meg mindenkit, és nem valós adatokat adtak meg záráskor.

„A MiniCRM használatával már nem kell emiatt aggódni, az értékesítési előzményekből egyértelműen látszik, ha nem megfelelően járt el az értékesítő.”

Az adatlapon megjelenik minden levélváltás, híváslista, státuszváltozás. Egy egyszerűszűrés segítségével egy perc alatt látható, hogy kinek hány elfelejtett státuszban álló ügyfele van - ilyen esetben a vezető tudja, hogy hol van szükség beavatkozásra.

Fontos előnye még a rendszernek, hogy a zöldmezős, azaz még nem Telekom ügyfeleket (érdeklődőket, potenciális ügyfeleket) is folyamatosan kezelni tudják. Ebből az is látszik, hogy a sikeres értékesítéseken kívül mivel töltötték az idejüket az értékesítők: hány új érdeklődővel foglalkoztak, milyen ajánlattal keresték meg, kire mennyi időt szántak és ebből végül hány vevő lett.

„A MiniCRM ezekből az adatokból kész riportot állít elő, ami a felhasználók szerint lebontva mutatja, hogy a munkaidejük hány százalékát töltötték vevőszerzéssel, illetve elvesztéssel.”

Az egy-egy időszakra vonatkozó riportokat a felelősök elmentik a böngészőben a könyvjelzők közé, így elég a kampány elején elkészíteni az éppen aktuális statisztikákat: könyvjelzőkből bármikor egy kattintással elérik azokat.

Az előre elkészített szűrők segítségével könnyen lekérdezhető, hogy melyik ügyfélnek milyen keretszerződése és meglévő szolgáltatásai vannak, és milyen keresztértékesítésre vagy nagyobb csomagra váltásnak van esélye.

Lépj velünk kapcsolatba!

Megmutatjuk, hogy miért választotta már 2 155 magyar kkv a MiniCRM-et!

Árajánlatot kérek Tanácsadást kérek

Remek példa, hogy nagyvállalatoknál is működik a MiniCRM

A Telekom példája jól mutatja, hogy a MiniCRM hasznos lehet kis-, közép- és nagyvállalkozások számára is. A Telekom kis- és középvállalkozások irányítási területe éppen azért használja, mert kisebb egységként a cégben különálló vállalkozásként is működik, és az elbonyolódott és sok területet felölelő folyamatok között már sokszor hosszadalmas és nehéz hozzájutni a megfelelő információhoz a megfelelő időben.

Ezért a meglévő rendszerek mellett a MiniCRM-et használva sikerült a napi munkavégzésüket megkönnyíteni, rendezettebbé és követhetőbbé tenni.

A MiniCRM egy kész megoldás, ami fejlesztés nélkül is alakítható saját igények szerint, nem kell várni senkire, azonnal elvégezhető benne gyorsan 1-1 feladat.