Hogyan segít a cégednek egy CRM-rendszer?

Online szoftver kkv-knak az ügyfelek, az érdeklődők és a teendők kezelésére.

Mi az a CRM?

A MiniCRM egy online elérhető szoftver, ami rendet teremt a céged működésében. A rendszerben egy helyen kezelhettek minden céges folyamatot és a napi működéshez szükséges feladatot. Itt minden adat és információ átláthatóan tárolható az érdeklődőkről és az ügyfelekről. Mindezzel növeled a céged hatékonyságát, így több bevételed lesz és időt spórolsz.

minicrm sales image

Értékesítés

CRM-mel azokra az érdeklődőidre fókuszálhatsz, akiknek el is tudsz adni. Így több bevételt szerzel a meglévő érdeklődőidből, plusz marketingköltségek nélkül.

customers miniCRM image

Ügyfélkezelés

Kezelj minden ügyfélmegkeresést, adatot és teendőt egy központi helyen, átláthatóan. Így a CRM-mel verhetetlen ügyfélélményt és profi ügyfélszolgálatot biztosíthatsz.

miniCRM pm image

Projektmenedzsment

Minden projekt és feladat átlátható és egy helyen követhető, határidőkkel és felelősökkel. Végre semmi nem felejtődik el és nincs csúszás a kivitelezések során!

minicrm marketing image

Marketing

Profi hírlevélküldés és marketing automatizáció, A/B tesztek, Google és Facebook Ads integráció, kampánytervezés és riportok – igen, minden egy helyen.

invoice miniCRM image

Számlázás

Számlázóprogram a MiniCRM-be építve: online számlakiállítás, automata kintlévőség-kezelés, és nincs többszörös adminisztráció. Végre nem a számlázással megy az idő!

miniCRM image

Egyedi folyamatok

Bármilyen egyedi folyamatodat kezelheted a MiniCRM-ben, legyen szó akár HR folyamatokról, rendezvényszervezésről, partnerkezelésről, kérdőíves kutatásról, stb.

A CRM-szoftverek számokban

  • A felhasználók 74%-a szerint a CRM jobb ügyfélkapcsolatokat eredményez
  • A felhasználók 65%-a szerint a CRM-rendszer növeli az értékesítésből származó bevételt.
  • A felhasználók 50%-a szerint a CRM-szoftver hozzájárul a termelékenység javításához (forrás: IBM, Microservices in the enterprise, 2021 )
  • Egy CRM szoftver használata akár 29%-kal növelheti az értékesítést és akár 39%-kal a csapatok termelékenységét. (forrás: Technology For You, 2022 )
  • 2021-ben a vállalkozások 35%-a használt CRM-et az Európai Unióban (bármilyen méretű vállalat). Forrás: eurostat
  • 2021-ben a magyar vállalkozások 21%-a használt CRM-et. Forrás: eurostat
  • 2021-ben az amerikai kkv-k 91%-a használt CRM-et. Forrás: NucleusResearch, GrandView Research
  • 2014-ben a CRM-rendszer használatának megtérülése 8,71 dollár volt 1 elköltött dollárra vetítve. A 2021-es becslés 30,48 dollár 1 elköltött dollárra vetítve. Forrás: NucleusResearch és Findstack

Akiknek már bevált a MiniCRM

Dallos Zoltán, marketingtanácsadó

Ez a szoftver rávezetett arra, hogy hogyan szervezzem még jobban az életemet, a cégemet, a folyamataimat.

Bővebben

Gál Kristóf, Klikkmarketing

A jó ügyfélélmény apróságokból épül fel, és ezeket a MiniCRM-mel mindig nyújtani tudjuk. Még akkor is, amikor én nem veszek részt a napi működésben.

Bővebben

MiniCRM: Csináld hatékonyabban!

2000 ügyfél Magyarországon és Romániában
14 év fejlesztés a magyar kkv szektorral együttműködve
90% ügyfélelégedettség a visszajelzések alapján
100 munkavállaló idehaza és Romániában
Magyar fejlesztésű rendszer magyar ügyfélszolgálattal
Nemzetközi menedzsermódszertanok a hazai kkv-knak
Személyre szabott megoldások és bevezetés minden cégnek
Piacvezető CRM-rendszer a magyar kkv-k körében

Automatikus értesítések az esedékes feladatokról

Átfogó riportok a cég működéséről

Telefonos applikációval bárhonnan elérhető

Fejlesztő nélkül testreszabható

Integrálható más szoftverekkel

És mindebből csak azt használod, amire szükséged is van!

Próbáld ki ingyen

Igényelj tesztrendszert kártyaadatok megadása nélkül! Nem kell hozzá semmit telepíteni és nem jár semmilyen kötelezettséggel.

Az adataidat az Adatkezelési tájékoztatónknak megfelelően kezeljük.