Gördülékeny üzleti folyamatok CRM-mel

Tedd a céged egy jól működő gépezetté: a céges folyamatok kezelése és fejlesztése a MiniCRM erőssége.

Egyértelmű és átlátható üzleti folyamatok

Akkor tudod fejleszteni a cégedben a vállalati folyamatokat, ha át is látod azokat. A MiniCRM először is ebben fog nagy előrelépést jelenteni, ha a céged ügyeit még Excelben vagy e-mail fiókban vezeted, ezek ugyanis nem képesek átfogó képet adni a céged aktuális helyzetéről és ügyeiről.

MiniCRM-ben minden üzleti folyamatodat külön kategóriákba rendezheted, azon belül pedig státuszokat hozhatsz létre. Ránézésre egyértemű, hogy az ügyek vagy érdeklődők éppen hol tartanak egy folyamatban.

Segítünk a folyamataid kialakításában

Fejlesztenéd a meglévő üzleti folyamataidat, de nem vagy biztos benne, hogy hol állj neki? A MiniCRM kialakításának köszönhetően rávilágít az esetleg meglévő hiányosságokra, tanácsadóink pedig veled közösen fektetik le a folyamatok lépéseit vagy segítenek finomhangolni azokat.

Ha például eddig nem volt egyértelmű a felelős egy projektben vagy a következő lépés egy adott folyamat során, a rendszer kialakítása közben rögtön megoldhatod ezt a problémát. Ezzel nem csak Neked, de a kollégáidnak is egyértelmű lesz, hogy hol járnak az adott folyamatban, mi a feladatuk és mi a következő lépés.

Minden cégnek szüksége lenne egy ilyen szoftverre, én azért is merem bátran ajánlani a MiniCRM-et, mert egy olyan csapat áll mögöttünk, aki minden egyes felmerülő kérdésre, problémára segítséget tud nyújtani.

Kanizsai Tibor
társtulajdonos, Silka Fashion

A folyamatok betartatása a rendszer része

Minden üzleti és céges folyamat csak annyira hatékony, amennyire a munkatársaid betartják és használják. A MiniCRM-ben nem csak kialakíthatod a folyamatok lépéseit, de be is tartathatod azokat anélkül, hogy mikromenedzselned kellene a csapatot.

A MiniCRM-ben többek között kötelezően kitöltendő mezők, vagy elakadás esetén a menedzsment számára küldött automata figyelmeztető üzenetek biztosítják, hogy a kollégák mindig betartsák a lépéseket. Így a folyamat mindig működni fog, sőt hamar bevett rutinná válik a csapatban.

Automatizmusok, avagy az önjáró cég

Minél kevesebb emberi beavatkozásra van szükség egy folyamatban, annál inkább csökken a hibázás és a késés lehetősége. Ezért automatizmusok gondoskodnak róla, hogy minden gördülékenyen menjen. Az egyes folyamatok ismétlődő lépései ugyanis teljes mértékben automatizálhatók, ezzel pedig  időt spórolsz magadnak és a kollégáidnak is.

Ez lehetővé teszi pl. az automata számla behajtást, amikor a rendszer az alapján küld automata e-maileket, hogy mennyire maradt el az ügyfél a befizetéssel. De automatizálhatsz olyan apróságokat is, mint figyelmeztető e-mail az ügyfélnek, ha rá vártok egy projekt kivitelezésben vagy szervizelésben.
 

A bevezetés előtt már 10-15 lead leterhelt, ma az automatizált folyamatoknak köszönhetően havi 30-50-et is tudok kezelni egyszerre. Így ezzel a fejlesztéssel gyakorlatilag négyszer annyi érdeklődőt voltam képes kezelni ugyanannyi idő alatt.

Pál Zoltán Gábor
tulajdonos, ALH Consulting

Szkriptekkel segítheted a munkatársakat

Jó lenne mindig segíteni a kollégákat, hogy a folyamat minden lépésében tudják, hogy kinek mit mondjanak, mikor mit kérdezzenek? A MiniCRM sablon teendőiben kézzel, percek alatt írhatsz szkripteket, amik a folyamat megfelelő pontján kerülnek a kolléga elé.

Szkripteket nem csak értékesítésben alkalmazhatsz. Segítség lehet interjúzáshoz az új kollégák felvételénél vagy hiba bejelentések kezelésénél is.

Mérhető eredmények, fejleszthető folyamatok

Ha mindig azon gondolkodsz, hogy hogyan hozz ki többet a cégedből, akkor a mérhetőség elengedhetetlen a számodra. A MiniCRM beépített és egyedileg készíthető riportokkal is segít, amik felhívják a figyelmed a fejlesztendő területekre.

Ha pedig változtatsz egy folyamaton, egyértelmű lesz az eredménye. A riportok elkészítésével sem neked, sem a kollégáidnak nem kell időt tölteniük; a MiniCRM valós időben, részletes kimutatásokat készít minden benne vezetett folyamatról.