Gördülékeny üzleti folyamatok CRM-mel

Tedd a céged egy jól működő gépezetté: a MiniCRM gerince a céges folyamatok kezelése és fejlesztése.

Egyértelmű és átlátható üzleti folyamatok

Akkor tudod fejleszteni a cégedben a vállalati folyamatokat, ha át is látod azokat. A MiniCRM először is ebben fog nagy előrelépést jelenteni, ha a céged ügyeit még Excelben vagy e-mail fiókban vezeted.

Céged minden üzleti folyamatához rendelhetsz egy-egy terméket, amikben státuszok segítségével könnyen tájékozódhatsz. Ránézésre egyértemű, hogy az ügyek vagy érdeklődők éppen hol tartanak a folyamatban.

Segítünk alakítani a folyamataidat

Fejlesztenéd a meglévő üzleti folyamataidat, de nem vagy biztos benne, hogy hol állj neki? A MiniCRM kialakításának köszönhetően rávilágít a meglévő hiányosságokra, tanácsadóink pedig veled közösen fektetik le a folyamatok lépéseit.

Ha például eddig nem volt egyértelmű a felelős vagy a következő lépés egy adott folyamat során, a rendszer kialakítása közben rögtön megoldhatod a problémát. Ezzel nem csak Neked, de a kollégáidnak is egyértelmű lesz, hogy hol járnak az adott folyamatban, mi a feladatuk és mi a következő lépés.

Minden cégnek szüksége lenne egy ilyen szoftverre, én azért is merem bátran ajánlani a MiniCRM-et, mert egy olyan csapat áll mögöttünk, aki minden egyes felmerülő kérdésre, problémára segítséget tud nyújtani.

Kanizsai Tibor
társtulajdonos, Silka Fashion

A folyamatok betartatása a rendszer része

Előfordult már, hogy kitaláltál egy nagyszerű folyamatot, de a kollégák csak az első pár napban tartották be a lépéseket? A MiniCRM-ben nem csak kialakíthatod a folyamatok lépéseit, de be is tartathatod azokat anélkül, hogy mikromenedzselned kellene a csapatot.

Olyan funkciók, mint kötelezően kitöltendő mezők, vagy elakadás esetén a menedzsment számára küldött automata figyelmeztető üzenetek biztosítják, hogy a kollégák mindig betartsák a lépéseket. Így egy új folyamat is rögtön be tud épülni a rutinba és soha nem feledkeznek meg róla.

Automatizmusok, avagy az önjáró cég

Nem csak kötelező mezők és figyelmeztető üzenetek, de automatizációk is hatalmas terhet vesznek le a kollégák válláról. Miután kialakítottad a céges folyamatokat a MiniCRM-ben, azok ismétlődő lépései teljes mértékben automatizálhatók.

Ez lehetővé teszi pl. az automata számla behajtást, amikor a rendszer az alapján küld automata e-maileket, hogy mennyire maradt el az ügyfél a befizetéssel. De automatizálhatsz olyan apróságokat is, mint figyelmeztető e-mail az ügyfélnek, ha rá vártok egy projekt kivitelezésben vagy szervizelésben.

A bevezetés előtt már 10-15 lead leterhelt, ma az automatizált folyamatoknak köszönhetően havi 30-50-et is tudok kezelni egyszerre. Így ezzel a fejlesztéssel gyakorlatilag négyszer annyi érdeklődőt voltam képes kezelni ugyanannyi idő alatt.

Pál Zoltán Gábor
tulajdonos, ALH Consulting

Szkriptekkel segítheted a munkatársakat

Jó lenne mindig segíteni a kollégákat, hogy a folyamat minden lépésében tudják, hogy kinek mit mondjanak, mit kérdezzenek? A MiniCRM sablon teendőiben kézzel, percek alatt írhatsz szkripteket, amik a folyamat megfelelő pontján kerülnek a kolléga elé.

Szkripteket nem csak értékesítésben alkalmazhatsz. Segítség lehet interjúzáshoz az új kollégák felvételénél vagy hiba bejelentések kezelésénél is.

Mérhető eredmények, fejleszthető folyamatok

Ha mindig azon gondolkodsz, hogy hogyan hozhatsz ki többet a cégedből, akkor a mérhetőség elengedhetetlen a számodra. A MiniCRM beépített és egyedileg készíthető riportokkal is segít, amik felhívják a figyelmed a fejlesztendő területekre.

Ha pedig változtatsz egy folyamaton, egyértelmű lesz az eredménye. A riportok elkészítésével sem neked, sem a kollégáidnak nem kell időt tölteniük; a MiniCRM valós időben, részletes kimutatásokat készít minden benne vezetett folyamatról.

Telekom Doklist Borháló Auchan