Automatizált és optimalizált üzleti folyamatok

A MiniCRM-mel hatékonyan kezelheted és fejlesztheted a céged összes üzleti folyamatát!

hero image
divider

Szeretnél gördülékenyebb folyamatokat, de nem tudod, hol kéne belevágnod? A MiniCRM rávilágít az esetleges hiányosságokra, szakértőinkkel közösen pedig a cégedre szabott folyamatokat alakíthatsz ki.

  • Automatizálhatod az ismétlődő feladatokat
  • Időt, erőfeszítést és pénzt takaríthatsz meg
  • Növelheted a termelékenységet
  • A riportok megmutatják, min kéne javítanod
  • Akár teljesen digitalizálhatod a céged a MiniCRM többi funkciójával
  • Bármilyen iparban használhatod, legyen szó e-kereskedelemről, rendezvényszervezésről, B2C és a B2B értékesítésről

„Ha valamit automatizálsz, egyszerűsítesz, odaadsz a MiniCRM-nek, akkor nem neked kell időt tölteni azzal, amit nem szeretsz.”

Marius Mihulin

Györke-Szilágyi Éva
Billingual Nonprofit Kft.

line illustration
2128

ügyfél idehaza és
Romániában

14 év

folyamatos fejlesztés

A cégedre

szabott rendszer és árazás

Bármilyen
cégméret

esetén ideális

Magyar nyelvű szoftver,

magyar ügyfélszolgálattal

divider

Automatizált
feladatok

Automatikus feladatkiosztás

Nincs több telefonálgatás és e-mailezés! A MiniCRM automatikusan létrehozza a feladatokat a kollégáknak az előre meghatározott munkarend alapján.

Automatizált ismétlődő feladatok

Minél kevesebb az emberi beavatkozás egy folyamatban, annál kisebb a hibázás és a késés lehetősége. A rendszer gondoskodik arról, hogy minden zökkenőmentesen menjen.

A MiniCRM érted dolgozik

A rendszer akár arról is képes azonnal értesítést küldeni, ha egy ügyfél késve fizet. Sőt, ennél kisebb feladatokat is automatizálhatsz, például a kollégák értesítését, ha egy projekt már lejárt.

Próbáld ki élesben!

Kezeld egyszerűen a
teendőket!

Minden egy helyre kerül

A projektek és ügyfelek adatai egy adatbázisba kerülnek. Ezzel minimálisra csökken a hibázás és a tévedés lehetősége.

Hatékonyabb és gyorsabb munkavégzés

Vesd be a sablonokat, hogy még könnyebb dolgotok legyen! Ha egy feladat mindig ugyanazokból a lépésekből áll, akkor a sablonnal azonnal létrehozhatod a teendőt, és máris dolgozhattok tovább.

Koncentrálj az igazán fontos dolgokra!

Kapcsold a céged robotpilótára, hogy neked maradjon időd a lényegre! Gondolj ki új stratégiákat vagy koncentrálja a termékfejlesztésre!

Próbáld ki élesben!

Vond be
az összes csapatot!

Csapatok szinkronizálása

Ha eddig minden csapat más irányba húzott, akkor a MiniCRM-et imádni fogod. A rendszer összefogja a teljes működést, így vége az elszigetelt működésnek.

Információk megosztása

Egy helyen az ügyfélhez tartozó minden információ és tevékenység, amihez minden kolléga hozzáfér, függetlenül attól, hogy melyik csapatban dolgozik.

Nincs többé kommunikációs káosz

A MiniCRM hidat képez a csapatok között, így a kihívásokat is gyorsabban és pontosabban oldhatják meg.

Próbáld ki élesben!

Központban
az ügyfél

Fejezd be, amit elkezdtél

A MiniCRM automatikusan értesíti az ügyfelet, a felelős kollégát vagy a vezetőséget, ha egy üzlet valahol elakadna – nincs több befejezetlen értékesítés!

Lásd át a teljes képet!

A riportokkal percek alatt átláthatod, hogy melyik csapat mennyire hatékony és mennyire elégedettek veletek az ügyfelek.

Emlékezz mindenre!

A MiniCRM automatizmusaival egyetlen ügyfélről sem feledkeztek meg és minden feladat elkészül. Tedd produktívabbá a csapatod!

Próbáld ki élesben!

Integrációk

Turbózd fel a hatékonyságot

A MiniCRM-mel önmagában is észszerűsítheted a folyamataidat – az integrációkkal pedig rátehetsz még egy lapáttal!

Integrációk széles tárháza

A MiniCRM-et harmadik féltől származó szoftverek tucatjaival is összekötheted, köztük jól ismert termékekkel is.

Egyedi integrációk

Rendszeresen fejlesztjük az előre létrehozott integrációkat, de ha egyedi igényed van, arra is van megoldásunk.

Próbáld ki élesben!

„Amikor eldöntöttem, hogy próbáljuk ki a MiniCRM-et, akkor óriási segítséget kaptam a bevezetés során.”

Megyeri Domonkos

Megyeri Domonkos
Öntapadócimkenyomtatás

robot illustration
divider

Személyre szabott rendszer integrációkkal

A MiniCRM-et könnyedén a céged egyedi folyamataihoz igazíthatod. Méghozzá lényegesen olcsóbban, mintha saját CRM-rendszert építenél nulláról. A MiniCRM-et több száz magyar vállalkozás visszajelzései alapján fejlesztjük, így tudjuk hatékonyan lefedni a te folyamataidat is. Az integrációkkal pedig igazi irányítóközpontot kapsz a cégedhez.

96,7% pozitív visszajelzés 2022-ben

Dedikált tanácsadónktól minden támogatást megkapsz a MiniCRM bevezetéséhez, testre szabásához és az integrációk beállításához. A MiniAkadémián pedig videós oktatási anyagokat találsz, ahol minden kérdésedre választ kaphatsz.

99%-os rendelkezésre állás

Garantáljuk, hogy a MiniCRM az év 99%-ában a rendelkezésedre áll a nap 24 órájában. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a MiniCRM egy évben legfeljebb 3,65 napig nem elérhető, beleszámítva az előre bejelentett karbantartásokat és leállásokat is.

A MiniCRM a cégépítés minden lépésében melletted áll

Nyomon követheted a csapatok tevékenységét az ügyfélút első percétől a sikeres lezárásig. Az ügyfél információk azonnal frissülnek, így mindenki naprakész adatokkal dolgozhat. Az okos riportok pedig abban támogatnak, hogy a lehető legjobb döntéseket hozhasd meg.

Teljes üzleti folyamat
automatizálása

Mit adott a folyamatban gondolkodás? - Dallos Zoltán

Egyedi üzleti folyamat
– MiniCRM alapok

robot illustration

Automatizmus vezérli a teendőket, így mindig egyértelmű, hogy mi a következő lépés, amit gondolkodás nélkül, villámgyorsan lehet végrehajtani. Ha valaki nem végzi el a feladatát egy adott időn belül, akkor automatikusan eljut hozzám az infó, mert én is fogok róla figyelmeztetést kapni. Ezenkívül automatizmus küldi ki a teljesen személyre szabott ajánlatokat és e-maileket is, így ezzel is rengeteg időt spórolunk.

Andy Sînpetrea

Pál Zoltán Gábor
tulajdonos, ALH Consulting

Minden cégnek szüksége lenne egy ilyen szoftverre, én azért is merem bátran ajánlani a MiniCRM-et, mert egy olyan csapat áll mögöttünk, aki minden egyes felmerülő kérdésre, problémára segítséget tud nyújtani.

Marius Luican

Kanizsai Tibor
társtulajdonos, Silka Fashion

Jól felépített, hibátlanul működő folyamataink vannak a MiniCRM-ben. Ez az alfája és ómegája mindennek Horváth János, MVÜK Zrt. Mindent a MiniCRM vezérel a levélküldéstől a feladatok kiosztásáig. Lényegében összefogja a céget. Egységes egészként tudjuk kezelni a vállalkozást, ami szerintem egy bizonyos méret felett nélkülözhetetlen.

Marius Mihulin

Horváth János
vezérigazgató, MVÜK Zrt.

A MiniCRM-mel a munka nemcsak könnyebb, de élvezetesebb is!

Egy felület, ami összefogja a céged és bárhonnan, bármikor elérhető

divider

Gyakran ismételt kérdések

Mit jelent a digitalizáció és az üzleti folyamatok automatizálása?

A digitalizáció és a folyamatok automatizálása nem csupán azt jelenti, hogy papír és toll helyett számítógépeket és fájlokat használsz. Hanem azt is, hogy a modern technológiát az üzleti folyamatok automatizálására használod.

Miért fontos ez? Mert lehet, hogy egy-egy feladat elvégzése csak két percet vesz igénybe. De ha egy héten százszor, ezerszer kell megcsinálni, az már közel sem két perc. Az ismétlődő vagy nagyon hasonló teendők pedig igazi időrablók, amik feleslegesen foglalják le a kollégákat. Az ilyen és hasonló esetekben tehát a digitalizálás és az automatizálás havonta órákat vagy napokat takaríthat meg.

Miért fontos az üzleti folyamatok automatizálása?

Az üzleti folyamatok automatizálása azért fontos, mert a korábban kézzel végzett feladatokat mostantól átveszi az automatizmus. Kevesebb idő megy majd pocsékba, csökken a késés és hibázás lehetősége és az erőforrások nem felesleges dolgokra mennek el.

Ezzel azt is elérhetitek, hogy gyorsabban tudjatok reagálni egy megkeresésre, növelhessétek az eladásokat és az ügyfelek elégedettségét. Mindezt anélkül, hogy új embereket kéne felvenned, vagy még több feladattal terhelned a meglévő kollégákat.

Mennyi ideig tart egy üzleti folyamatok automatizálását támogató rendszer bevezetése?

Nem tart sokáig, feltéve, ha felhőalapú, moduláris felépítésű rendszert választasz, amit a cégedre tudsz szabni. A MiniCRM pontosan ilyen, a bevezetéshez ráadásul nincs szükség IT-jártasságra vagy informatikusra. Szakértő tanácsadónk segít elvégezni a megfelelő beállításokat és az adatbázis feltöltését.

Mennyibe kerül egy üzleti folyamatok automatizálására szolgáló rendszer?

Sok tényezőtől függ, hogy mennyibe kerül egy ilyen rendszer: a felhasználók számától, az integrációktól, a kiválasztott funkcióktól és a kiegészítőktől. A végösszeg akár 100 vagy 1000 euró is lehet.

A MiniCRM-nél nekünk az a fontos, hogy te elégedett legyél a rendszereddel és az árával. Akár arra is lehetőséged van, hogy hosszú évekre befagyaszd a MiniCRM előfizetési díját. Akár havi, éves vagy több évre szóló szerződést is köthetsz (2, 3, 4 és 5 évre). A funkciókat tetszés szerint kombinálhatod, a kiegészítőkkel pedig még inkább hozzád illő rendszered lehet. Tanácsadónkkal mindent alaposan átbeszélhetsz, így biztosan a céged igényeidhez illő MiniCRM-et használhatsz.

Integrálható-e a MiniCRM más alkalmazásokkal?

Igen. A MiniCRM-et az üzleti folyamatok racionalizálására hoztuk létre, és ezt nem tudtuk volna megtenni más alkalmazásokkal való integráció nélkül. A MiniCRM számos más alkalmazással összeköthető, a legnépszerűbbektől kezdve (mint a Facebook, Számlázz.hu, a a WhatsApp, a Google Naptár, a Gmail, a Shoprenter és a WooCommerce) a kevésbé ismertekig (mint a Gravity Forms, az OpenAPI és mások). Rendszeresen fejlesztünk új integrációkat, ezért nyugodtan jelezd, ha valamire még szükséged lenne.

Miben különbözik a MiniCRM más üzleti folyamatok automatizálására szolgáló rendszerektől?

Erre helyettünk inkább válaszoljon egy ügyfelünk:

Rendszer, MiniCRM nélkül kb. az egyhatoda lenne a forgalmunk a jelenleginek. Ha nem tudunk mérni, akkor nem tudjuk, hogy mi működik jól. Minden kimutatható statisztikailag: hogy hány érdeklődőből hányan fognak vásárolni, és fillérre pontosan mennyit kell marketingre fordítanunk, hogy elérjünk megfelelő számú embert. Csak a képzelet szab határt annak, hogy mire lehet használni egy CRM-rendszert!”

Vezse Roland, SpaTrend

Honnan tudom, hogy a MiniCRM megfelelő-e a vállalkozásomnak?

A MiniCRM egyedi és teljesen testre szabható rendszer: bármilyen folyamat kezelésére képes kisebb és nagyobb ügyfélszám esetén egyaránt. B2B/B2C értékesítésben egyaránt használhatod, de akár az egyes üzletágakat is elkülönítheted egymástól (pl. a hazai és a nemzetközi piacot). Jelenleg több, mint 2000 ügyfelünk van az üzleti élet számos területéről. Próbáld ki a MiniCRM-et ingyen, vagy kérj ingyenes tanácsadást, ha érdekel, hogy segítené a te cégedet a rendszerünk!

divider

Ha még több MiniCRM-es tippre vagy kíváncsi, akkor olvasd el a blogcikkeinket vagy böngészd végig a Támogatás oldalunkat!