Nordinova Energy Kft.

Ad-hoc megoldásokból ügyfélbarát rendszer, kiemelkedő ügyfélelégedettséggel

9,12-es

ügyfélelégedettség

300 millió Ft

forgalom

Nordinova Energy Kft.:
Fenntarthatóság és innováció

A tiszta energiatermelők és alternatív fűtésmegoldások iránti elkötelezettségtől hajtva a Nordinovánál immáron több mint 10 éve foglalkoznak elektromos fűtési rendszerek importálásával.

Olyan villamosgépészeti termékeket forgalmaznak, amelyeket napelemekkel együtt beépítve komplett, fenntartható, környezetkímélő és hosszú távú fűtési rendszert képesek nyújtani.

Négy-, illetve szezonálisan ötfős csapattal szolgálják ki a megrendelőket, árbevétel tekintetében pedig 2020-ban alulról „karcolták” a 300 millió forintos forgalmat. A Nordinova egy speciális réspiacon tölt be meghatározó szerepet.

Ezek voltak a legnagyobb kihívások a CRM előtt

A Nordinova által – egyébként 5 év jótállással együtt – értékesített fűtőtesteknél kb. 1% a meghibásodás aránya. A működésük sajátossága, hogy az eladott mennyiség növekedésével arányosan egyre gyarapodnak a kezelendő feladatok is. Mivel az évek alatt több tízezer fűtőtestet adtak el, így a jótállással kapcsolatos teendők is egyre több kapacitást kötöttek le cégen belül.

Mivel a javításhoz jól értettek, a készülékcserék miatt indokolatlan mennyiségben hulladékot felhalmozó vállalkozás nem szerettek volna lenni, ezért „ami megjavítható, azt javítsuk meg” vezérelv szerint kerestek megoldást.

"Láttuk, hogy a létszámot fejleszteni kell. Ugyanakkor a munkabérek meredek emelkedésével egyidőben az is kiderült, hogy a MiniCRM ára legfeljebb töredéke annak, amennyibe egy munkavállaló kerül éves szinten.”

Ráadásul egy új dolgozó képzésébe ugyanannyi munkát bele kellene tenniük, mint a MiniCRM beállításába. Arról nem is beszélve, hogy arra nincs garancia, hogy az új kolléga a szoftverhez hasonló következetességgel hajtja végre a feladatokat.

Így oldotta meg a kihívásokat a MiniCRM

A Nordinovánál korábban használtak más vállalatirányítási rendszert, amiből számlázni és bizonyos feladatokat kezelni tudtak, de CRM-ként csak fapados jelleggel tudták alkalmazni.

Leginkább a szervizmodul jelentett extra hatékonyságnövelési potenciált a Nordinova életében. Ugyanis érthető módon egy-egy hibás készülék és tönkrement fűtés esetén az ügyfelek kezdetben frusztrált, ideges lelkiállapotban jelentkeznek az igényükkel.

A megnyugtatás, a hatékony megoldás, illetve az ügyfél-elégedettség elérésének kulcsa a gyors, professzionális kommunikáció, kiegészítve a készülék javításával kapcsolatos automatizált folyamatok finomhangolásával.

A MiniCRM segítségével a javításra vonatkozó igény profin szerkesztett űrlapon érkezik be, amin az ügyfél minden lényeges kérdést előre megválaszol. Majd az általa választott opciók alapján előre beállított automata e-mailek segítségével történik a folyamat menedzselése.

„Ad-hoc megoldásokból ütemezhető, programozható, ügyfélbarát rendszert sikerült alkotnunk. Egyértelműen ennek az eredménye, hogy az ügyfél-elégedettség mérésére használt BIX rendszerében 10-es skálán 9,12 pontos az értékelésünk.”

A szervizmodul sikere mellett a MiniCRM az egyes projektek hatékonyabb kezelésében is óriási segítség. Elvégre minden ügyfél adata könnyen elérhető, ami miatt tudatosabban szervezhető a működés. Ez a strukturáltság pedig nyugalmat kölcsönöz a folyamatoknak, extrán támogatva többek között a marketing vagy az értékesítés munkáját.

Persze a szervizmodul miatt számukra az e-mail-küldés a legértékesebb funkció a MiniCRM-ben.

„Ha nem tudnánk automatikus e-maileket küldeni, és ezt kézzel kellene megoldanunk, akkor fel kellene vennünk még két embert.”

Lépj velünk kapcsolatba!

Megmutatjuk, hogy miért választotta már 2 155 magyar kkv a MiniCRM-et!

Árajánlatot kérek Tanácsadást kérek

Ezért döntött a MiniCRM mellett Szász János, a Nordinova cégvezetője

Elmentem egy, már MiniCRM felhasználóknak szóló előadásra. Itt volt alkalmam összevetni a meglévő folyamatainkat azzal, mi mindent tudnánk kihozni a szoftver tudatos testre szabásával és felprogramozásával. Mondhatni ez volt az igazi fordulópont.

A két kedvenc funkcióm egyértelműen az e-mail küldés és az automatizációk.