KOMPaaS Voip Integráció

KOMPaaS és MiniCRM előfizetés esetén lehetőség van arra, hogy a két rendszert összekapcsold. Ennek köszönhetően a KOMPaaS voip szolgáltató rendszerével történt hívások kerülhetnek rögzítésre amelyek a hívás után előzményként fognak megjelenni az adatlapon hangfájlok formájában, így később visszahallgathatod a beszélgetéseket.

Szükséges eszközök:

  1. KOMPaaS (További információkat a következő oldalon találhatsz: https://kompaas.hu/termekek/api/minicrm-integracio/)
  2. MiniCRM
  3. VoIP kliens / Internetes hívásra felkészített mobilkészülék

Adminisztrátori jogosultság és Professional előfizetés szükséges a beállításhoz.

Összekapcsolás lépései

1.) A bal oldali menüsávban a bal alsó sarokban kattints a beallitasok-gomb Beállítások, ezen belül a Rendszer menüpontra.

2.) A fenti menüsávban válaszd ki az „API/Integrációk” almenüt majd a Voip API dobozban válaszd ki a KOMPaaS értéket.

 

3.) Kattints az voipapikulcs ikonra és a megjelenő API kulcsot küldd el a ReBellTelnek, hogy be tudják állítani az ottani előfizetésedhez.

4.) Attól függően, hogy milyen VoIP klienset használsz, be kell állítani a megfelelő prefixet (callto, sip, oa, mt, egyedi).

5.) A Profil oldalon meg kell adni, hogy milyen Mellék tartozik ahhoz a telefonszámhoz, ami a KOMPaaS rendszeredben hozzád van rendelve.

 

6 .) Sikeres összekapcsolás után a beszélgetés részletei megjelennek az adott ügyfél adatlapján az előzmények között a hívás befejezését követően.