Cégépítők - Dr. Kertész Mihály - Artisan Marketing

Thaiföldről vezetem a magyar cégemet, 200 automatizmussal – Dr. Kertész Mihály, Artisan Marketing

Miért bonyolítjuk túl a marketinget? Mitől lesz egy kampány tényleg eredményes, és mi az, ami csak pénzégetés? Ebben az epizódban dr. Kertész Mihállyal, az Artisan…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Huszonévesen egy nyereséges startup élén – Zwecker Bence és Perepelica Kirill, a Munch társalapítói

Cégépítők - Munch

Mi történik, ha négy huszonéves fiatal nemcsak arról álmodik, hogy vállalkozást indít, hanem arról is, hogy közben hatással legyen a világra? A Munch története erre ad választ. Egy ötlet, amely…

Tovább olvasom

Egyetlen kérdésen múlik az értékesítésed sikere – EXTRA epizód Egerszegi Krisztián sales tippjeivel

Cégépítők - Egerszegi Krisztián - Értékesítés

Lehet-e a rendszerszintű értékesítés a kulcsa annak, hogy végre ne te legyél a céged szűk keresztmetszete? Ebben az epizódban Egerszegi Krisztián, a Cégépítők alapítója és a MiniCRM cégépítője gyakorlati példákon…

Tovább olvasom

Azt hittük, a mobiltelefon csak játék, ma nem tudunk élni nélküle – Charaf Hassan, a BME rektora

Lehet-e egy libanoni faluból induló fiatalból Magyarország egyik legnagyobb egyetemének rektora? Ez az epizód egy rendkívüli emberi és szakmai történetet mutat be: Charaf Hassan, a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem…

Tovább olvasom

Garázscégből a 80 milliárdos bevételig és a nemzetközi vállalatig: Tibor Dávid, a Masterplast elnöke

Cégépítők - Tibor Dávid - Masterplast

Mi képes egy garázscéget tőzsdén jegyzett nemzetközi vállalattá formálni? Milyen belső hajtóerő, milyen kockázatvállalás és milyen tanulási folyamat segít eljutni a kezdeti raklapos kiszállításoktól a 20 milliárdos gyártásfejlesztésekig? A Cégépítők…

Tovább olvasom

A SEO után: AEO – Mi az a válaszmotor-optimalizálás, és hogyan vágj bele?

Mi az az AEO?

Ma már kivétel nélkül minden cég SEO-zik, azaz megpróbálja a lehető legjobb helyezést elérni a Google keresőjében. Teljes iparág épült a keresőoptimalizálásra, és nem is kétséges, hogy az egyik legjobb,…

Tovább olvasom

Forbes & Business Fest vezetők: A toxikus emberek megölik a cégedet | Galambos Márton & Tóth Gergely

Cégépítők - Galambos Márton - Tóth Gergely

Két teljesen más háttérből érkező vendég, akik mégis ugyanazt kutatják: hogyan lehet hatást, közösséget és értelmes munkát teremteni Magyarországon? Ebben a részben Tóth Gergely, a Business Fest Budapest alapító tulajdonosa…

Tovább olvasom
1 2 3 86