Cégvezetés

ÚJ: Teendő listázó nézet

Nálad is gyakori, hogy egy-egy adatlapon egy napra több feladat is összegyűlik? Bosszantónak találod, hogy a Mai napom képernyőn minden adatlapról csak az első aznapi teendő jelenik meg? Jó hírünk van: már a Te rendszeredben is élesben a TEENDŐ LISTÁZÓ NÉZET a Mai napom képernyőn!
Videón néznéd meg?

Itt egy rövid ‘Unboxing VIDEÓ’ az új nézet használatáról..

Miért hasznos?
  • Könnyebb fontossági sorrendet beállítani a TEENDŐ LISTA NÉZET alapján, mert az adatlap listázóval szemben itt részletesen látható a teendő szövege (kontextust is látsz).
  • Adatlap státusz helyett a teendő típusa jelenik meg, így a különböző teendők TÍPUSA SZERINT is tudsz priorizálni.
  • Anélkül tudsz több, komplexebb projektet is követni, hogy egyenként végig kellene nézned a projektek adatlapját.
Hol találom az új TEENDŐ LISTÁZÓ NÉZETET?
  1. A belépéskor megnyíló “Mai napom” képernyőn az oldalsávtól balra tudsz választani, hogy Adatlap vagy Teendő lista nézetben akarsz dolgozni.
  2. A MiniCRM megjegyzi a preferenciádat: az utoljára hazsnált listázó fog megjelenni következő belépésnél is.
Leírás a mai napom képernyőről itt: https://www.minicrm.hu/help/mai-napom-kepernyo/
Javaslatod van az új TEENDŐ LISTÁZÓ nézethez?
  • Nézd meg a Kívánságlistán, lehet, hogy már felkerült a kérések közé!
  • Like-old a meglévő kérést, ha szerepel benne a Te igényed! A legtöbb Like-ot kapott kérések közül válogatunk, mikor javítunk a meglévő funkciókon, vagy újat akarunk gyártani Nektek!
  • Vedd fel új kívánságként, ha nem találod a korábban felvett kérések listájában!