Itt az új ‘Teljesítési igazolás’ termék, amivel egységesíteni lehet a kiállított dokumentumokat és sok-sok munkaórát spórolni a pénzügyekkel foglalkozó kollégának minden héten! A gyors beüzemeléshez segítségképp készültünk nehány előre összerakott sablonnal is MiniCRM ügyfeleknek.
Videón néznéd meg? Itt egy rövid ‘Unboxing VIDEÓ’ az új termék beüzemeléséről..
Kinek hasznos?
Nagy számú tétel szerepel egy-egy megrendelésben, ezeket egyenként, kézzel kell felvinni a teljesítési igazolásra.
Sok alvállalkozónak kell rendszeresen kiállítani teljesítési igazolást, így összeadva túl sok időt visz el ezek kiállítása (egyenként kell átírni Wordben, véletlenül benne marad korábbi adat a dokumentumban).
Mi változott?
Egy gombnyomással lehet meglévő ajánlat vagy számla alapján teljesítési igazolást kiállítani.
A hivatkozott dokumentumból minden tétel automatikusan rákerül a teljesítési igazolásra.
A teljesítési igazolások egy külön termékben lesznek kezelve, nem a számlázóban.
Egyedi folyamatot lehet meghatározni a teljesítési igazolások kiállítására, kezelésére.
Előre feltölthető sablon alapján készül el a teljesítési igazolás.
Az ÚJ ‘Teljesítési igazolás’ a negyedik elem az újragondolt számlázás kezelésben. A nemrég élesedett, különválasztott, ÚJ Ajánlat, Szállítólevél, Munkalap és Teljesítési igazolás termékek szétbontásával egyéni, testreszabható formátumban lehet mind a négy dokumentumot kiállítani úgy, hogy nem kell többet kézzel gépelni az adatokat egyikből a másikba. A Számlázó termék kezel díjbekérőt, előleg- és végszámlát is, illetve megrendeléseket továbbra is a Megrendelés termékben lehet követni (ez is átjárható a többi termékkel a fent leírt módon).
Hol érhető el az új termék?
A MiniCRM ‘Teljesítési igazolás’ termékben: Jobb felső sarok > Fogaskerék ikon > Előfizetés > E-kereskedelmi csomag > ‘Számlázás és készletkezelés’ kiegészítő bekapcsolásával lehet aktiválni. Ezután: Jobb felső sarok > Fogaskerék ikon > Termékek > [Új termék] gomb > ‘Teljesítési igazolás’
Javaslatod van a Teljesítési igazolás termék működéséhez?
Nézd meg a Kívánságlistán, lehet, hogy már felkerült a kérések közé!
Like-old a meglévő kérést, ha szerepel benne a Te igényed! A legtöbb Like-ot kapott kérések közül válogatunk, mikor javítunk a meglévő funkciókon, vagy újat akarunk gyártani Nektek!
Vedd fel új kívánságként, ha nem találod a korábban felvett kérések listájában!
Mi a célod ma?
Növeld vállalkozásod hatékonyságát
Több mint 2000 magyar cég használja már a MiniCRM-et. Fedezd fel, hogyan tudunk segíteni a te cégednek: