KategóriaCégvezetés

ÚJ: Utoljára megnyitott adatlapok (értékesítők kedvence)

Ha a napi rutinod része, hogy rengeteg kimenő és/vagy bejövő hívásod van, és megszoktad, hogy több tucat fül van nyitva a böngészőben a visszahívások miatt, az új funkciónk favorit lesz Nálad is. (Több kollégám könnyeket hullatott, mikor meghallotta, mi készül)! A MiniCRM mostantól automatikusan leválogatja Neked a nemrég látogatott adatlapokat, nem kell többet kézzel keresgélj!

Videón néznéd meg? Itt egy rövid videó arról, hogy működik!
 

Kinek hasznos?

  • Értékesítőknek, akik minden nap több tucat hívást indítanak új érdeklődőknek, vagy pl. kiadott ajánlatok kapcsán.
  • Projektmenedzsereknek, akiknek sok futó projekten kell párhuzamosan minden érintett munkatárs, alvállalkozó, beszállító munkáját koordinálni.
  • Beszerzőknek, akiknek a széles termékportfólió miatt sok beszállítóval kell párhuzamosan egyeztetni.

Mi változott?

  • Eddig csak az Aktivitási napló mutatott hasonló listát, de az inkább vezetői igényekre volt optimalizálva, több részletet mutatott, erre a konkrét problémára nem adott igazán megoldást..
  • Az új képernyő több napra visszamenőleg mutatja a látogatott adatlapokat, de kompaktabb nézetben, egy könnyebben kezelhető listában.
  • Az érintett ügyfeleknél minden megnyitott adatlap listázva lesz, így sokkal könnyebb átlátni, adott kontaktot vajon miért kerestem: anélkül, hogy egyenként kéne minden egyes adatlapot (számlát, bejelentést, szállítólevelet, stb.) átnézni, előzményeket olvasni.

Hol érhető el az új ‘Utoljára megnyitott adatlapok’ képernyő?

A belépésnél megnyíló ‘MAI NAPOM’ képernyő jobb oldalán, analóg óra ikonnal jelölve találod az új képernyőhöz a linket.
Javaslatod van az ‘Utoljára megnyitott adatlapok’ képernyő működéséhez?
  • Nézd meg a Kívánságlistán, lehet, hogy már felkerült a kérések közé!
  • Like-old a meglévő kérést, ha szerepel benne a Te igényed! A legtöbb Like-ot kapott kérések közül válogatunk, mikor javítunk a meglévő funkciókon, vagy újat akarunk gyártani Nektek!
  • Vedd fel új kívánságként, ha nem találod a korábban felvett kérések listájában!