ÚJ: Előzmények megjelenése
Közzétéve: 2022. 12. 05.
/
Frissült az előzmények megjelenése: Új layout, és két hasznos trükk!
Ha szeretnéd megtudni, hogy milyen lépéseket tettünk azért, hogy felhasználóbarátabb és intuitívabb legyen a MiniCRM felülete, ez a cikk neked szól! Cikkünkből és videónkból kiderül, hogy miben változott a MiniCRM előzmények megjelenése, hogyan módosult a kapcsolati adatok felülete, és betekintést kapsz a felület kialakításának szempontjaiba is.
Kinek hasznos a MiniCRM előzmények új megjelenése?
Az előzmények megjelenésének frissítésével időt nyerünk: kevesebb keresgélés és olvasás, több azonnal feldolgozható információ!
- Ha egy nap sok lezárt teendő között kell keresgélned az előzményekben
- Ha vezetsz céges kontaktokat, és szeretnél részletes adatokat felvinni
- Ha szeretnél betekintést nyerni a megjelenés fejlesztéseinek gondolatmenetébe
A megjelenés frissítésével arra törekszünk, hogy minél intuitívabb legyen a felület. Ez a gondolatmenet köszön vissza az alábbi frissítésekben:
- A menü ellátása ikonokkal
- A kapcsolati adatok és elérhetőségek rész ellátása színes ikonokkal
- Az előzmények megjelenés szellősebbá, átláthatóbbá tétele
Régebbi beállítások használatával is sokat spórolhatsz a görgetésen és az olvasáson, ha például minden munkatárs beállít profil fotót, és a gyakran használt teendőket színes címkékkel ellátott teendőtípusokba rendezitek.
Jelentkezz be a saját rendszeredbe, és nézd meg a változást: www.minicrm.hu
Javaslatod van az új funkció, vagy a felület megjelenéséhez? Hiányzik valami a gyakorlati használathoz?
- Nézd meg a Kívánságlistán, lehet, hogy már felkerült a kérések közé
- Like-old a meglévő kérést, ha szerepel benne a Te igényed! A legtöbb Like-ot kapott kérések közül válogatunk, mikor javítunk a meglévő funkciókon, vagy újat akarunk gyártani Nektek!
- Vedd fel új kívánságként, ha nem találod a korábban felvett kérések listájában!