ÚJ: Számla szerkesztés a MiniCRM mobil alkalmazásban

Videón néznéd meg MiniCRM mobil alkalmazás új funkcióját? Itt egy rövid videó arról, hogy működik!

Kinek hasznos a MiniCRM mobil alkalmazás új funkciója?

A MiniCRM mobil alkalmazás segít naponta átlagosan legalább 30 perc email írást és 30-60 perc felesleges telefonálást megspórolni elfoglalt cégvezetőknek, területi képviselőknek, szervízes kollégáknak.

Mi változott a mobil applikációban?

  • Az eddig csak asztali gépen elérhető funkciók most már a MiniCRM mobil alkalmazásban is elérhetőek (tételek szerkesztése, új dokumentum régebbi alapján, stb..).
  • Előre beállíthatsz mobil email sablonokat. Azaz külön meg tudod adni, milyen email sablonok segítenek Neked legjobban, mikor terepről dolgozol. Ezeket aztán mobil alkalmazásból is ki tudod küldeni.
  • Az új funkció nem csak a számlázó termékben elérhető: ugyanígy használhatod a mobil alkalmazást ajánlat, díjbekérő, munkalap, szállítólevél, teljesítési igazolás szerkesztésére.

Hol érhetőek el az új funkciók a mobil alkalmazásban?

Az érintett termékekben adatlap megnyitásakor a Teendők alatt megjelentek a [Szerkesztés], [Dokumentum letöltése] és [Új dokumentum ez alapján] gombok. A dokumentumokat kezelő termékek főoldalán a listázó képernyőnél is fel tudsz venni új dokumentumot az [Új adatlap] gombra kattintva. A MiniCRM mobil applikációt itt tudod letölteni:
Android MiniCRM mobil app Apple eszközökre MiniCRM mobil app
MiniCRM mobil alkalmazásba számla, ajánlat, etc. módosításn
Javaslatod van az új funkció, vagy a mobil alkalmazás működéséhez? Hiányzik valami a gyakorlati használathoz?
  1. Nézd meg a Kívánságlistán, lehet, hogy már felkerült a kérések közé!
  2. Ha már szerepel a kérésed, Like-old és írd hozzá a Te kérésedet, problémádat! A legtöbb Like-ot kapott kérések közül válogatnak a termékfejlesztésért felelő kollégáink, mikor javítunk a meglévő funkciókon, vagy újat akarunk gyártani Nektek!
  3. Vedd fel új kívánságként, ha nem találod a korábban felvett kérések listájában!