Ha jól működik a céged, akkor bármilyen ajánlatra nemet tudsz mondani – Barazsy Ákos & Wolf Gábor

Cégépítők - Barazsy Ákos és Wolf Gábor

„Sok válságon vagyunk túl, de mindig kijöttünk belőle” – osztotta meg tapasztalatait Barazsy Ákos és Wolf Gábor a Cégépítők podcast rendhagyó adásában. Mindketten kiemelkedő sikereket értek el a szakmájukban. S habár különböző területeken tevékenykednek egyetértettek abban, hogy a kitartás és az innováció összehangolása egy életfeladat. Megújulás nélkül pedig nincs fejlődés. Milyen tanulságokat szűrtek le tapasztalt cégvezetőként és hogyan tervezik a jövőt? Mi a legnagyobb különbség a magyar és az amerikai vállalkozói mentalitás között? Reális-e itthonról nemzetközi piacokat hódítani? Az epizódból mindez kiderül.

„Magyarként is nemzetközi színvonalat várnak el a fogyasztók. Ehhez viszont olyan rendszert kell kiépíteni, ami lehetővé teszi azt. Mi abban szocializálódtunk, hogy egy ember sokféle feladattal foglalkozik. Amerikában viszont mindenre van egy ember, aki annak az egy részterületnek a specialistája” – vélekedik Barazsy Ákos, aki az amerikai piac meghódítását tűzte ki a zászlajára. Magyar cégként, kizárólag hazai piacra célozva ugyanis limitáltak a vállalkozók lehetőségei. Egy zárt országon belül elért eredmény nem feltétlen világ kompatibilis. Ha Amerikába el tudsz adni, akkor az a tudás viszont a világon bárhol megállja a helyét.

„Ha jól működik a céged, akkor bármilyen ajánlatra nemet tudsz mondani. Rossz projektet pedig semmiképp nem szabad elvállalni, mert elveszi az idődet attól, ami eredményesebb lehetne” – mesélte Wolf Gábor, aki saját kárán tanulta meg mindezt a vállalkozói útja elején. Ma már megvan az a szabadsága, hogy csak olyan feladatokkal foglalkozik, amik örömmel töltik el. A tudás átadás mellett a szervezetépítésen és a következő szintlépésen gondolkodik. Illetve azon, hogy mi lesz vele, ha már csak járókerettel tud felmenni a Tik-Tokra.

A maratoni hosszúságú, mégis könnyed hangulatú epizód minden mondata mögött hosszú évek tapasztalata rejlik.

Olyan kérdésekre kaphatsz választ belőle, mint például:

  • Hogyan épült Wolf Gábor karrierje és mi változott benne az évek során?
  • Hogyan született meg Barazsy Ákosban a vállalkozás gondolata és mi késztette a nemzetközi terjeszkedésre?
  • Milyen létszám fölött kell átszervezni egy cég felépítését?
  • Mi a különbség az amerikai és a magyar vállalati kultúra között?
  • Milyen vállalati modellben gondolkodik Gábor és Ákos?
  • Melyek a magyar piac legnagyobb nehézségei?
  • Milyen szemlélet és életmód jellemzi a vállalkozókat és hogyan kerülhető el a kiégés?
  • Hogyan őrizték meg a függetlenségüket az évek során?
  • Elképzelhető-e a vállalkozói lét folyamatos megújulás nélkül?
  • Milyen tulajdonságok garantálják egy cégvezető sikerét?
  • Hogyan képzelik el a jövőt és milyen célokat szeretnének még mindenképp elérni?

Hallgasd a Cégépítőket a kedvenc platformodon:

Spotify: kattints ide
Apple Podcast: kattints ide
SoundCloud: kattints ide
Google Podcast: kattints ide
Youtube: kattints ide

Olyan rendszerre vágysz, ami nemzetközi terjeszkedést is lehetővé tesz? A MiniCRM-mel akár ez is lehetséges. Kattints a linkre az EXTRA tartalmakért!


A Cégépítők podcast felvétele a MiniCRM megbízásából történik, melyben a Brocasterz Podcast Stúdió a partnerünk. Az adások menedzsmentjét a Brocasterz Podcast Ügynökség csapata végzi.