Thaiföldről vezetem a magyar cégemet, 200 automatizmussal – Dr. Kertész Mihály, Artisan Marketing

Cégépítők - Dr. Kertész Mihály - Artisan Marketing

Miért bonyolítjuk túl a marketinget? Mitől lesz egy kampány tényleg eredményes, és mi az, ami csak pénzégetés? Ebben az epizódban dr. Kertész Mihállyal, az Artisan Marketing alapítójával beszélgetünk – egy olyan szakemberrel, aki 21 iparágban, 13 nyelven ért el marketing sikereket, és ma Thaiföldről menedzsel egy hazai főzőiskolát és saját ügynökségét.

„A marketing az egyszerű” – állítja Mihály, aki szerint a legnagyobb tévhit, hogy akkor ért valaki a marketinghez, ha „dolgozott már hasonló céggel”. Ehelyett az a kérdés, hogy megérti-e az embereket. Az epizód tele van olyan gyakorlati tanácsokkal, amelyeket akár már holnap beépíthetsz a céged működésébe – legyen szó arról, hogyan írj jó headline-t, hogyan szerezz visszajelzést az ügyfeleidtől vagy épp hogyan építs teljes marketing automatizálást egy főzőiskola köré.

„200 automatizmus működik – én havonta egy órát dolgozom a cégen” – meséli Mihály arról, hogyan sikerült neki teljesen kiszervezni az operatív feladatokat. De szó lesz arról is, hogyan lehet minimális büdzséből tesztelni Facebookon, mi az értelme a PR-nak, és miért nem szabad „csak ismertebbé válni” a cél érdekében.

Ez az adás kötelező mindenkinek, aki marketinggel küzd, aki nem akar több százezret elpazarolni eredmény nélkül, és aki úgy érzi: jó lenne már végre átlátni a marketing útvesztőjén.

Az epizódban elhangzott versenytárs kutatáshoz hasznos eszközök:

Témák és időbélyegek

00:00 – Miért fontos a marketing?

07:00 – Melyik marketingcsatornák működnek valójában?

18:00 – Weboldalak hibái és a „fold fölötti rész” jelentősége

25:00 – Automatizálás Thaiföldről: főzőiskola havi 1 óra munkával

34:00 – Mire költ valójában egy jó marketinges?

42:00 – Hogyan érdemes tanácsadót választani?

54:00 – Miért nem működik sok stratégia?

1:10:00 – Kutatás egyszerűen: kérdőívek és valódi szövegek

1:20:00 – PR, branded keresések, és a bizalmi faktor

1:34:00 – A marketing nem bonyolult – csak úgy tűnik

Hallgasd meg az adást – garantáltan lesz benne olyan mondat, amit azonnal alkalmazni tudsz!

Hallgasd a Cégépítőket a kedvenc platformodon:

Sokan kérdezik Krisztiántól: „Hogyan tehetném jobbá a cégemet? Mit kellene máshogy csinálnom, hogy gyorsabban fejlődjünk és növekedjünk?”

A MiniCRM-nél évente több mint 400 vállalkozásnak segítünk rendszert építeni, így rengeteg bevált módszert és tapasztalatot gyűjtöttünk. Most ezt szeretnénk veled is megosztani!

Elkészítettünk egy ingyenes online cégauditot, amely segít feltárni a fejlesztendő területeket és a legjobb növekedési lehetőségeket.

Töltsd ki pár perc alatt a minicrm.hu/audit oldalon, és hamarosan küldjük az eredményt e-mailben!

A Cégépítők podcast felvétele a MiniCRM megbízásából történik, melyben a Brocasterz Podcast Stúdió a partnerünk. Az adások menedzsmentjét a Brocasterz Podcast Ügynökség csapata végzi.