Hogyan köthetem be a központi email címünket MiniCRM-be?
A következő beállításokhoz adminisztrátori jogosultság szükséges!
Ha van egy központi email cím pl. help@pelda.hu, akkor érdemes beirányítani egy Ügyfélszolgálat termékbe. Ekkor minden email, amit erre a címre küldenek, egy adatlap lesz a MiniCRM-ben.
Egy rendszerbe több e-mail címet is lehetőség van bekötni! Minden bekötésre szánt e-mail címhez szükséges külön Bejövő email feldolgozót létrehozni, ezáltal könnyebben megkülönböztethetőek lesznek a címekre érkező megkeresések.
FONTOS! Minden Bejövő email feldolgozókhoz a rendszer egyedi technikai email címet generál, így erre az email továbbítást biztonságosan be lehet állítani.
Bejövő email feldolgozó létrehozása:
1.) Az oldalsó kék sávban az Ügyfélszolgálat termék alatt kattints a lefelé mutató nyílra, majd az Űrlapokra.
2.) Kattints a zöld Új űrlap gomb melletti kis nyílra, majd válaszd az Új bejövő email feldolgozót.
3.) Bal oldalon a Mező hozzáadás gombbal válaszd ki azokat a fix mezőket, amiket be szeretnél állítani egy-egy email esetén.
4.) Az átirányítandó email fiókbeállításaiban állítsd be, hogy az oda érkező leveleket az űrlap Email részben látható email címre irányítsa át.
Bejövő email feldolgozó beállítások:
1.) Hibajegy válasz ablak
Azt állíthatod be, a Hibajegy válasz ablak dobozban, hogy az email válasz ablak automatikusan megjelenjen-e a hibajegyeken.
2.) Státusz
A Státusz részben állíthatod be, hogy a létrehozott adatlap milyen státuszba kerüljön egy-egy emailnél.
3.) Megerősítő email
Ha a bejövő emailekre szeretnél automatikus választ küldeni, a Megerősítő email részben megadhatod az erre létrehozott email sablonodat.
4.) Értesítés
Itt állíthatod be, hogy új bejövő email esetén egy email sablon legyen kiküldve valamelyik felhasználónak.








