Kétlépcsős azonosítás

A MiniCRM-be való bejelentkezésnél van lehetőséged kétlépcsős belépést beállítani. Ilyenkor, miután megadtad az email címedet és jelszavadat, a mobil eszközödön látható 6 jegyű kódot , vagy SMS-ben elküldött kódot is meg kell adnod, így növelve a rendszered biztonságát.
A biztonságos használathoz javasoljuk, hogy mindenképpen állítsd be valamelyik opciót, hogy más ne férjen hozzá a MiniCRM fiókodhoz.
Adminisztrátor felhasználó az összes felhasználó beállÍtásait felül tudja írni. Pl.: Probléma esetén másik felhasználó kétlépcsős azonosítását deaktiválni (Pl.: elvesztett telefon)

A profilod Biztonság fülén beállíthatod azt, hogy ha egy új helyről (pl. mobiltelefonról, másik számítógépről vagy böngészőből) jelentkezel be, akkor az email cím és jelszó megadása után szükséges legyen-e ellenőrző kód megadása a belépéshez. A beállításhoz a Kétlépcsős azonosítás > Típus mezőben válaszd ki azt a módot, ahogy a kódot meg szeretnéd kapni.

Amennyiben Email-es azonosítást választasz, és a Profil oldaladon, a Telefonszám és email résznél aktiváltad az SMS küldést, akkor ha a bejelentkezés során nem kapnád meg emailben a kódot, akkor lehetőséged kérni, hogy SMS-ben küldjük el neked.

Amennyiben nem kaptad volna meg a kódot tartalmazó SMS-t, a bejelentkezést 5-10 perc elteltével próbáld újra.

Bejelentkezéskor, az emailben vagy SMS-ben kapott kódot az email cím és jelszó beírását követő 5 percen belül fel kell használnod. Amennyiben 5 percen belül nem használtad fel a kódot, új kódot kell igényelned.


Google Authenticator használatánál, fel kell telepítened a mobilodra az alkalmazást.

  1. Telepítés után állítsd be a Google Authenticator opciót a MiniCRM profilod Biztonság fülén.
  2. A megjelenő ablakban látható lesz egy QR kód és egy egyedi azonosító. Mindkettő arra alkalmas, hogy a telepített alkalmazás beazonosítsa a felhasználói fiókodat, így csak az egyiket kell használni. Hozzáadás után kiléphetsz az ablakból. Később ez az ablak nem fog megjelenni.
  3. Miután hozzáadtad a Google Authenticator-hoz a MiniCRM felhasználói fiókodat, minden alkalommal, amikor belépsz a Google Authenticator-ba, meg fogod találni a listában.
  4. Ha új eszközről vagy böngészőből lépsz be a MiniCRM-be, akkor szükséged lesz a Google Authenticator-ban aktuálisan érvényes 6 jegyű számra.

Nem találod a kódot vagy nem tudod melyik authentikátorban van? 

Ha az összekötés során nem egy a mobil eszközödre telepített authentikátorral olvastad be a QR kódot, akkor a telefon készüléked alapértelmezett hitelesítő alkalmazásában lesz a kód.
  • iPhone esetében: ha nem külön alkalmazással olvastad be a QR-kódot, akkor a rendszer a Jelszavak (Passwords) alkalmazásban tárolja a kódot.
  • Android esetében:
    A kód mindig abban a hitelesítő alkalmazásban jelenik meg, amellyel a QR-kódot beolvastad (pl. Google Authenticator, Microsoft Authenticator, Authy, jelszókezelő app).

    Fontos: Androidon nincs központi „alapértelmezett” alkalmazás. Ha nem volt telepítve hitelesítő alkalmazás a QR-kód beolvasásakor, akkor a kód nem került elmentésre.

    Ebben az esetben:

    1. Vedd fel a kapcsolatot a házon belüli adminisztrátor kollégáddal.

    2. Kérd meg, hogy a Beállítások → Felhasználók menüpontban a profilodra kattintva, a Biztonság fül alatt állítsa át az azonosítást „Email” opcióra.

    3. Ezután a belépéshez emailben fogsz kódot kapni, így be tudsz lépni a rendszerbe.

    4. Amint beléptél, tölts le egy hitelesítő alkalmazást a mobilodra, és ismételd meg a QR-kód beolvasását, hogy a jövőben már az authenticatorban legyen a kód.