Kézbesítés eredménye

 A rendszer és a felhasználók által kiküldött emailekről az egyes adatlapokon, az Előzményeknél kaphatsz információkat.

A kézbesítések sikerességét az emailek előtt látható ikonok mutatják meg, amelyek a következők lehetnek:

  • Kék zárt boríték (Elküldött email): Az email ki lett küldve a címzettnek.
  • Zöld nyitott boríték (Megnyitott email): A címzett megkapta és meg is nyitotta a neki küldött emailt.
  • Fekete zárt boríték (Leiratkozott, Aktiválásra vár, Nem működő email cím, Többszörös küldés): Az email nem lett kiküldve. Ennek oka lehet az, hogy a címzett leiratkozott, vagy a feliratkozás során még nem aktiválta email címét, esetleg nem működik az email címe, illetve az, ha többszörös kiküldés esetén, egy kiküldés során ugyanarra az email címre már duplán ment volna el ugyanaz a levél.
  • Piros zárt boríték (Visszapattant email): Nem sikerült kézbesíteni az emailt, mert a címről a rendszer hibás visszajelzést kapott, például azért mert nem létezik a cím.
  • Kék boríték felhővel (Archivált email): Az adott email az adatlap email címére küldve került be az Előzmények közé.

A dupla boríték a tömegesen kiküldött üzeneteket jelöli.

07_email_ikonok

Az emailek megnyitását nem lehet 100%-os pontossággal mérni. Azonban, ha a zöld nyitott boríték szerepel az elküldött email előtt, akkor szinte biztos, hogy a címzett megnyitotta a levelet.

Ha a kék boríték látható az elküldött email előtt, előfordulhat, hogy a címzett olvasta a levelet, csak a képek megjelenítése nem volt engedélyezve a levelezőjében. A megnyitás mérését ugyanis egy speciális, szabad szemmel nem látható kép beillesztésével végzi a MiniCRM rendszer.