KategóriaMiniCRM

MiniCRM a legfrissebb webes technológiákkal felvértezve

Mindennapi munkánkat online CRM-ünkben nem csak a rendszerünk egyes funkcióinak letisztultsága és átláthatósága teszi még egyszerűbbé és élvezetesebbé, hanem azok könnyű kezelhetősége is.

Ezt teljes mértékben biztosítja számunkra a legfrissebb webes technológiákkal felvértezett, projekt alapú ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerünk, a MiniCRM.

  • Cross-Browsing

Mivel a böngészőfüggetlen MiniCRM minden elterjedt böngészőben egyformán működik, így annak webes felületét bárhol és bármikor elérhetjük, ha élő internet kapcsolattal és az alábbi közismert böngészők adott, vagy annál magasabb verziójával rendelkezik gépünk:
– Internet Explorer 8+
– Mozilla Firefox 7+
– Google Chrome 15+

  • Drag & Drop

“Fogd és Vidd” technikának köszönhetően MiniCRM-ünkben az automatizmusaink lépéseit, űrlapjaink mezőit, valamint a státuszainkat, mappáinkat és kategóriáinkat könnyed eleganciával testreszabhatjuk, hiszen elegendő csupán megragadnunk és áthelyeznünk a kívánt elemeket ahhoz, hogy:

– Újakkal bővítsük ki azokat.
– Megváltoztassuk pozícióikat.
– Szükség esetén eltávolítsuk közülük a tevékenységünkhöz már nem szükséges elemeket.

Automatizmus lépéseinek testreszabása “Fogd és Vidd” technikával

  • jQuery ColorPicker

Színpaletta segítségével még egyedibbé tehetjük az egyes moduljainkon belül megtalálható státuszainkat, melyekhez néhány kattintással eltérő, teljesen egyedi színeket társíthatunk.

Ez által pedig még könnyebben megkülönböztethetjük és beazonosíthatjuk a – különféle nézetek szerinti – listázások során az eltérő státuszokban lévő adatlapjainkat.

Státuszokhoz színek társítása

  • jQuery Calendar

Adatlapjaink dátum mezőinek könnyű kitöltését és teendőink határidőinek gyors beállítását teszi lehetővé a billentyűzetet nem igénylő, egérrel kezelhető naptár, melyen néhány kattintás, és máris a számunkra szükséges dátum, valamint időpont kerül beírásra az őket megillető helyre.

Teendő határidejének beállítása

  • AutoSave

Az új adatok begépelését követően már a “Mentés” gomb nyomkodásával sem kell foglalkoznunk. Sőt, immáron attól sem kell tartanunk, hogy rögzítésre kerülő céges adataink esetleg elvesznek munkánk során, például egy esetleges áramszünet folytán.

A legújabb MiniCRM rendszerünk minden egyes módosításunkat beavatkozás nélkül, automatikusan menti, így bármit is írunk, módosítunk, vagy rakunk át egyik helyről a másikra, biztosak lehetünk benne, hogy adataink rendszerünk által néhány másodperce már tárolásra is kerültek.

Az automatikus mentésnek köszönhetően pedig mindig ott folytathatjuk munkánkat, ahol legutóbb azt abbahagytuk, illetve félbeszakítottuk.