MiniCRM

Az erp-blog is letesztelte a megújult ügyfélszolgálat modult

Interjú

Az erp-blog legutóbbi MiniCRM-tesztjéről írt cikk óta számos változáson esett át a rendszerünk. Ahogy az akkori cikkében írta Giller Tamás: “Amiben még lehet erősíteni az az ügyfélszolgálat és a projektmenedzsment terület.”

Az eltelt időszak alatt az említett ügyfélszolgálat modult is továbbfejlesztettük. Ezt tesztelte le most ismét az erp-blog szerkesztője.

erpblog

Részlet a cikkből:

“A megújult ügyfélszolgálat modul rendelkezik ügyfélkapu regisztrációval, de manuálisan is lehet „új hibajegyet” rögzíteni.. Az ügyfélkapu lényege, hogy a MiniCRM rendszert használó cégek ügyfelei a kérdéseiket, problémáikat, panaszaikat, észrevételeiket egy erre kialakított webes ügyfélkapun bejelentkezve adhatják le a MiniCRM-el rendelkező partnercég irányába. Az ügyfélkapun belépve folyamatosan nyomon követhetik igényeik állapotát és a kommunikáció is ezen a felületen zajlik a két fél között.”

A teljes cikk az alábbi linken érhető el:

http://erp-blog.blog.hu/2013/08/16/tesztrovat_minicrm_ujratoltve